همه آن چه که در خصوص مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 باید بدانید

همه آن چه که در خصوص مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 باید بدانید
  • 1400/10/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مدت زیادی از معرفی خرید گوشی Samsung A22 64 R4 نمی‌گذرد. این گوشی در تاریخ یکم جولای سال ۲۰۲۱ بود که توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شد و در همین مدت‌زمان کوتاه توانست نام خودش را در لیست گوشی‌های پرطرفدار سال قرار دهد. دلیل محبوبیت بسیار زیاد این گوشی، امکانات و ویژگی‌های فراوان آن در کنار یک قیمت مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 بیشتر با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

معرفی گوشی Samsung A22 64 R4

در دنیای گوشی‌های میان‌رده، قیمت حرف اول را خواهد زد. ازاین‌رو کمپانی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده به دنبال ساخت گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که قیمت مناسبی داشته باشند. به همین دلیل شاید مجبور باشند تا از برخی امکانات و ویژگی‌های سطح بالا در ساخت گوشی‌های میان‌رده خود، چشم‌پوشی کنند. اما این بدان معنا نیست که این گوشی‌ها قابلیت‌های مختلفی ندارند، بلکه به این معناست شما باید با دید یک گوشی متوسط به آن‌ها نگاه کنید.

یکی از این گوشی‌ها که بعد از معرفی توانست توجهات زیادی را به خودش جلب کند، گوشی Samsung A22 64 R4 بود. این گوشی قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متنوعی داشت که در کمتر گوشی میان‌رده‌ای می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. همین امر موجب شد تا ما در ادامه بیشتر به معرفی مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 بپردازیم و ببینیم که آیا این گوشی ارزش خرید را دارد یا خیر.

گوشی A22 سامسونگ دارای ظاهری شیک و زیبا است

بررسی طراحی و بدنه گوشی A22

اولین نکته‌ای که در مقاله مشخصات گوشی سامسونگ A22 ظرفیت ۶۴ به آن خواهیم پرداخت، بررسی طراحی ظاهری و بدنه این گوشی هوشمند است. بدون شک باید به این نکته رسیده باشید که برای شرکت سامسونگ، طراحی ظاهری بسیار مهم است. این قضیه را می‌توان در این گوشی هوشمند نیز مشاهده کرد. به همین دلیل این گوشی را می‌توان در لیست گوشی‌های خوش فرم و زیبای سامسونگ قرار داد.

گوشی A22 دارای ابعاد ۱۶۷٫۲×۷۶٫۴×۹ میلی‌متری بوده و تنها ۲۰۳ گرم وزن دارد. تمامی این نکته‌ها به این قضیه اشاره دارند که با یک گوشی خوش فرم و تقریبا سبکی مواجه هستیم. جنس قسمت پشتی این گوشی از ترکیب پلاستیک و شیشه بوده و جنس قسمت رویی آن نیز شیشه است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری که در نگاه اول می‌توان به آن‌ها پی برد، فریم مات گوشی، پنل براق آن و لبه‌های گرد است. این گوشی به ‌سادگی بر روی دست قرار گرفته و می‌توان از آن به‌ راحتی استفاده کرد.

 

بررسی صفحه‌نمایش گوشی A22

در این قسمت از بررسی مشخصات خرید موبایل Samsung A22 64 R4 به صفحه‌نمایش گوشی می‌رسیم. یکی از عمده معایب این گوشی، ناتوانی در پشتیبانی از کیفیت FHD است. البته باز هم تاکید می‌کنیم که شما با یک گوشی متوسط و میان‌رده روبرو هستید. همچنین این نکته به این معنا نیست که صفحه‌نمایش A22 دارای کیفیتی مناسب نیست. باید بدانید که این گوشی به ‌سادگی می‌تواند از تصاویر ۱۰۸۰ پشتیبانی کند و بسیاری از نیازهای شما را رفع نماید.

صفحه‌نمایش این گوشی همچنین دارای ابعاد ۶٫۶ اینچی بوده که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خود می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در اختیار شما قرار دهد. البته باید اشاره کرد که نرخ نوسازی تصاویر در این گوشی ابتدا بر روی ۶۰ قرار گرفته است که به شما این امکان را می‌دهد آن را تا ۹۰ هرتز افزایش دهید. به‌ تمامی مزایای این صفحه‌نمایش می‌توان به قابلیت روشنایی ۶۰۰ نیت آن اشاره کرد که باعث شده کار با این گوشی حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز ساده شود.

دوربین‌های گوشی A22 برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب هستند

بررسی دوربین‌های A22 سامسونگ

بدون شک در بررسی و معرفی یک گوشی هوشمند، باید توجه زیادی به دوربین‌های آن شود. دوربین‌های هر گوشی یکی از پراستفاده‌ترین قابلیت‌هایی هستند که در دسترس کاربر قرار دارند. در معرفی مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 باید به دوربین‌های ۴ گانه ای که در قسمت پشتی گوشی در یک کادر مربعی شکل قرار داده شده‌اند، اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بوده و قابلیت حذف لرزش‌ها را دارد.

در کنار این دوربین یک عدد دوربین عمقی با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است که قابلیت تشخیص عمق را دارد. به این تیم دوربین اولترا واید با حسگر ۵ مگاپیکسلی را اضافه کنید که قابلیت ثبت تصاویر با زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نهایت نیز یک دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که می‌تواند تصاویر را با کیفیتی مناسب برای شما ثبت کند.

بعد از بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A22 ظرفیت ۶۴ و دوربین آن متوجه شدید که با چه گوشی مناسبی روبرو هستید. دوربین‌های این گوشی امکان ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهند که در بین گوشی‌های میان‌رده، یک عدد بسیار مناسب است.

 

بررسی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی A22 سامسونگ

حال باید به یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 اشاره داشته باشیم. این گوشی دارای یک تراشه MediaTek MT6833 Dimensity 700 5G بوده که عملکردی بسیار مناسب به گوشی می‌بخشد. به کمک این تراشه شما می‌توانید هر نوع برنامه‌ای را بر روی گوشی خود پیاده‌سازی کنید. اما فراموش نکنید که گوشی Samsung A22 64 R4 برای اجرای بازی‌های سنگین و با کیفیت بالا، اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود.

پردازنده مرکزی این گوشی یک پردازنده ۸ هسته‌ای بوده که در کنار خود پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 را مشاهده می‌کند. با اینکه این پردازنده در مقایسه با پردازنده‌های قدرتمند گوشی‌های رده‌بالا ضعیف‌تر هستند، اما برای یک گوشی میان‌رده، گزینه‌های مناسبی به نظر می‌رسند. همچنین این گوشی دارای رم ۴ گیگابایتی بوده و با حافظه ۶۴ گیگابایتی خود می‌تواند حجم زیادی از اطلاعات را در خود جای دهد.

از سوی دیگر برای بهبود تجربه کاربری در این گوشی، از آخرین سیستم‌عامل اندروید با قابلیت به‌روزرسانی در کنار رابط کاربری One UI 3 استفاده شده است.

به کمک باتری قدرتمند A22، ساعت‌ها از گوشی خود بی‌وقفه استفاده کنید

بررسی باتری گوشی A22

در آخرین قسمت از بررسی مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 به باتری آن می‌رسیم. در واقع نقطه قوت گوشی‌های میان‌رده برند سامسونگ، باتری قدرتمند آن‌ها است. این قضیه در خصوص گوشی A22 سامسونگ نیز صادق است. در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است که به کمک شارژر ۱۵ واتی سریع خود، عملکرد بسیار مناسبی برجای خواهد گذاشت.

مدت‌زمان شارژ این گوشی از صفر تا صد، کمی بیش از ۲ ساعت خواهد بود؛ اما این اطمینان را به شما می‌دهد تا ساعت‌های زیادی بی‌وقفه از این گوشی استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

یکی از گوشی‌های خوش‌قیمت میان‌رده سامسونگ، گوشی A22 این برند است. این گوشی دارای ظاهری زیبا و مناسب است و وجود پردازنده کافی، دوربین خوب، باتری قدرتمند و از همه مهم‌تر قیمت مناسب، آن را به گزینه‌ای عالی برای خرید بدل کرده است. ما در این مقاله در خصوص تمامی مشخصات گوشی Samsung A22 64 R4 صحبت کردیم و تلاش نمودیم تا شما را هرچه بیشتر با تمامی ویژگی‌هایی که در این گوشی قرار گرفته است، آشنا کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *