بهترین مرکز تعمیرات رنو در تهران

بهترین مرکز تعمیرات رنو در تهران
  • 1400/10/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

رنو یک تولیدکننده بزرگ خودرو و حمل و نقل فرانسوی محسوب می‌شود و نام کامل آن Régie Nationale Des Usines Renault است. کمپانی رنو همچنین بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده وسایل نقلیه موتوری کشور فرانسه نیز است. این شرکت متعلق به دولت فرانسه بوده و دفتر مرکزی آن در مرکز Boulogne-Billancourt واقع شده است. خودروهای رنو یکی از پیچیده‌ترین خودروهای جهان هستند؛ بنابراین برای تعمیر آن‌ها نباید به هر تعمیرگاهی اعتماد کنید و همیشه باید خودرو خود را به یک تعمیرگاه رنو حرفه‌ای ببرید.

تلفن تماس : مهندس حامد رضایی ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

تاریخچه رنو

لویی رنو و برادرانش مارسل و فرناند پس از ساخت اولین خودروی کوچک خود در خانه، شرکت اصلی رنو فرس (برادران رنو) را تأسیس کردند. این شرکت اولین سفارشات خود را در سال ۱۸۹۹ میلادی دریافت کرد و به سرعت در این صنعت به شهرت رسید. آن‌ها اولین مدل خودرو خود را معرفی کردند که در سال ۱۹۰۵ به طور گسترده به عنوان تاکسی استفاده می‌شد. در طول جنگ جهانی اول، تاکسی I600 برای انتقال سربازان به اولین نبرد مارن مورد استفاده قرار گرفت.

رنو همچنین با ساخت بدنه هواپیما، موتور هواپیما و تانک‌های سبک به جنگ کمک کرد. با این حال، کارخانه‌ها در اوایل جنگ جهانی دوم به تصرف آلمانی‌ها درآمد. رنو و شرکت امریکن موتورز در سال ۱۹۷۹ میلادی قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن از نمایندگی‌های AMC درخواست داشتند خودروهای رنو را در ایالات متحده آمریکا بفروشند؛ در همین حال رنو خودروهای AMC را در اروپا عرضه می‌کرد. در نهایت در سال میلادی ۱۹۸۷، رنو خروج خود را از بازار خودرو آمریکا اعلام کرد.

تعمیرگاه تخصصی رنو

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، خودروهای رنو پیچیدگی‌های بسیاری دارند و برای تعمیرات رنو نباید به هر تعمیرگاهی مراجعه کرد. اگر این نکته مهم را نادیده بگیرید، قطعاً با خسارات زیادی مواجه خواهید شد که برای رفع آن باید هزینه زیادی بپردازید. در یک تعمیرگاه رنو معمولی ممکن است از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده شود که در این صورت قطعه موردنظر عمر کوتاهی خواهد داشت و به راحتی می‌تواند به سایر قسمت‌های خودرو نیز آسیب برساند. اما با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو مانند تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می‌توانید از خرابی‌های جدید جلوگیری کنید.

تجربه و تخصص در تعمیر خودروهای رنو بسیار مهم است. تجربه پرسنل و تعمیرکاران شاغل در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو ستودنی است. با مراجعه به تعمیرگاه ایران رنو می‌توانید ایراد فنی خودرو خود را به سرعت بیابید و آن را به بهترین نحو برطرف کنید. سرعت عملی که در تعمیرگاه رنو ایران رنو خواهید دید با هیچ جای دیگری در سطح تهران و حتی کشور قابل مقایسه نیست. شما در این مجموعه می‌توانید بدون معطلی یا انتظار در صف‌های طولانی، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و اقدام به اخذ نوبت نمایید. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب تعمیرگاه رنو باید به آن توجه کرد، گارانتی خدمات است که می‌توانید در تعمیرگاه ایران رنو آن را ببینید. به این ترتیب، هر گونه نقص یا مشکلی که پس از تعمیر خودروی شما ایجاد شود، مجدداً بررسی و تعمیر می‌شود.

رنو مگان

سابقه خودرو رنو مگان به سال ۱۹۹۵ میلادی بازمی‌گردد و نسخه‌ای که در حال حاضر به فروش می‌رسد، چهارمین نسل از این سری مدل خودرو شرکت فرانسوی است. رنو مگان یک خودروی ۴ سیلندری است که به صورت خودکار طراحی و ساخته شده است. این خودرو با موتوری قدرتمند و آپشن‌هایی مانند ایربگ، سیستم امنیتی و حفاظتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم پایداری، کمک راننده و … از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

اما آنچه در حال حاضر حائز اهمیت است، نوسان قیمت بازار خودرو است که با نوسانات ارزی به شدت نوسان می‌کند. بسیاری از افرادی که خودرو ندارند، در چنین شرایطی قادر به خرید خودرو نخواهند بود. از آنجایی که رنو مگان خودرویی با طراحی خارجی و ظریف است، در صورت بروز مشکل باید به یک تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه نمایید و نه یک تعمیرگاه رنو مگان معمولی؛ زیرا یک تعمیرگاه معمولی ممکن است به جای اینکه خودروی شما را تعمیر کند و یا عملکرد آن را بهبود ببخشد، باعث خرابی بیشتر آن شود.

 

تعمیرگاه مگان

اگر رنو مگان دارید، حتماً می‌دانید که این خودرو در حین استفاده ممکن است مانند هر خودرو دیگری خراب شود و با مشکلات فنی زیادی مواجه شود که در این صورت نیاز به مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی رنو مگان را دارید. وجود تعمیرگاه رنو مگان به افراد این امکان را می‌دهد که در کم‌ترین زمان ممکن مشکل را بررسی و آن را حل کنند. داشتن دفترچه راهنمای تکنسین خودرو می‌تواند در رفع مشکلات بسیار کمک کننده باشد؛ اما تجربه تعمیرکار نیز عاملی کلیدی در تعمیر رنو مگان است.

دانش تخصصی موجود در یک تعمیرگاه مگان به افراد این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه و زمان به نتیجه دلخواه خود برسند. یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌تواند مشکل مگان شما را با استفاده از رنو دیاگ تشخیص دهد. اگر دیاگ وجود نداشته باشد، تشخیص مشکلات فنی بسیار دشوار است. یک رنو دیاگ، به تعمیرکار این امکان را می‌دهد که با استفاده از تخصص خود و با اتصال دیاگ به مگان، به راحتی مشکل خودرو را عیب یابی کند.

یک تعمیرکار حرفه‌ای باید بتواند قطعات اورجینال را از تقلبی به راحتی تشخیص دهد. قطعات اصلی مگان فقط در تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، مانند تعمیرگاه ایران رنو قابل موجود است. افراد و کسانی که رنو مگان دارند می‌توانند با استفاده از تخصص یک تعمیرکار حرفه‌ای به راحتی و با کمترین هزینه خودرو خود را تعمیر کنند. تخصص تعمیرکار، تعمیر قطعات را آسان می‌کند که این مورد به کاهش هزینه تعمیر بسیار کمک می‌کند. همچنین قطعات مورد نیاز که قابل تعمیر نیستند باید تعویض شوند و استفاده از قطعات اورجینال در رنو مگان باعث می‌شود، خودرو به عملکرد قبلی خود به بهترین نحو ممکن ادامه دهد.

مشکلات شایع خودرو مگان

  • مشکل گیربکس

در فصل‌هایی مانند زمستان که گیربکس یکی از نیازهای اصلی خودرو است، خودرو مگان معمولاً دچار مشکلات متعددی در این زمینه می‌شود؛ زیرا ذرات سخت و درشتی که در کنار چرخ‌های خودرو قرار می‌گیرند، می‌توانند باعث تغییر نامطلوب چرخش خودرو شوند. بنابراین بیشتر تصادفات جاده‌ای ناشی از خرابی گیربکس است. حالا گیربکس بسته به برند و مدل ماشین می‌تواند اتوماتیک یا دستی باشد. در نوع اتوماتیک گیربکس، داشتن مکانیک و تعمیرکار ماهر و باسابقه در انجام خدمات تعمیر ضروری است. در غیر این صورت نمی‌توان انتظار داشت که گیربکس اتوماتیک مانند روز اول تعمیر شود و به راحتی بتوانید سرعت خودرو را کنترل کنید. گیربکس از اجزای متعددی تشکیل شده است که شاسی، شافت ورودی، شفت رابط، شفت اصلی و یاتاقان از اجزای مهم آن هستند.

  • مشکل جلوبندی و سیستم تعلیق

یکی از شایع‌ترین دلایل مراجعه به تعمیرگاه مگان، خرابی در سیستم تعلیق و جلوبندی است؛ زیرا اولین چیزی که در برخورد جلوی ماشین مگان به عقب ماشین دیگری صدمه می‌بیند، جلوبندی و سیستم تعلیق است. در نتیجه محورها، فنرها، کمک فنرهای جلو، محورهای تعادل، راهنماها، یاتاقان‌ها و توپی چرخ‌ها ممکن است ماهیت و عملکرد اصلی خود را از دست بدهند. حتی در سرعت‌های کم نیز لرزش در فرمان خودرو احساس می‌شود. شنیدن صداهای غیرمعمول، مانند شنیدن سوت، می‌تواند دلیلی برای یافتن نقص در سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو باشد. پس اگر همچنین مشکلاتی دارید، باید سریعاً خودرو خود را به یک تعمیرگاه رنو مگان حرفه‌ای ببرید.

 

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران

مرکز تعمیرات ایران رنو در زمینه تعمیرات و سرویس‌های روتین خودروهای رنو تخصص دارد. بهره‌مندی از این مجموعه به افراد این امکان را می‌دهد تا با بهره‌گیری از تخصص کادر و تعمیرکاران حرفه‌ای، خودرو رنو خود را به صورت تخصصی در کمترین زمان ممکن تعمیر و تحویل بگیرند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با تعداد زیادی تعمیرکار حرفه‌ای در تهران، انواع خدمات تخصصی تعمیرات رنو را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های تعمیرگاه تخصصی رنو می‌توان به افراد متخصص، هزینه منصفانه، استفاده از قطعات اورجینال، احترام به مشتری و … اشاره کرد. خدمات اصلی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو شامل تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس، دنده اتوماتیک و … می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *