بهترین دستگاه‌های هوشمند ورزشی در سال ۲۰۲۱

بهترین دستگاه‌های هوشمند ورزشی در سال ۲۰۲۱
  • 1400/10/21
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین دستگاه‌های هوشمند ورزشی در سال ۲۰۲۱

با نگرش به اینکه باشگاه‌های ورزشی در سرار کشور به دلیل بیماری کوید ۱۹ تعطیل می‌باشد، یا اگر باز هستند به طور کامل ایمن نیستند، باشگاه‌های ورزشی خانگی هرگز محبوب‌تر از باشگاه‌ها نبوده‌اند. به هر حال، در حال حاضر ورزش کردن در خانه بسیار ایمن‌تر از باشگاه‌هایی است که در آن افراد مختلف در حال نفس کشیدن هستند. بعضی از افراد به دلیل پیشرفته بودن تجهیزات، حس اجتماعی بودن یا انگیزه اضافی شرکت در یک فعالیت خارج از خانه، ورزش کردن در باشگاه را به خانه ترجیح می‌دهند. همچین افرادی می‌توانند از باشگاه‌های ورزشی خانه هوشمند استفاده کنند، امروزه ابزارهای ورزشی هوشمند خانگی تجربه‌ای جدید ورزشی برای افراد در خانه‌ها رقم زده است.

اکنون میزان خرید ابزارهای ورزشی افزایش پیدا کرده است و بسیاری از افراد از آنها استفاده می‌کنند. اما برای همه سوال می‌شود که بهترین دستگاه‌های هوشمند ورزشی برای خرید کدامند؟

امروزه دستگاه‌های هوشمند بسیاری برای بدنسازی در بازار وجود دارد که روش‌های زیادی را برای خوش اندام کردن شما ارائه می‌دهد. تجهیزات قلبی معمولا سنتی‌تر هستند، مثلا تردمیل یا دوچرخه‌های ورزشی که تجربه حضور درکلاس ورزشگاه را به خانه شما می‌آورند. برخی دیگر سعی می‌کنند با استفاده از آخرین فناوری، ورزش را بیشتر به یک بازی تبدیل کنند و برخی حتی فراتر رفته و از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تمرینات و برنامه‌های اختصاصی شما استفاده می‌کنند. یافت بهترین باشگاه‌های ورزشی خانه هوشمند با تعداد زیادی از آنها می‌تواند سخت و دشوار باشد، ولی این راهنما باید این کار را برای شما آسان کنید.

 

مزایای یک باشگاه بدنسازی خانه هوشمند

یکی از بزرگترین دلیل‌های ورزش کردن و رفتن به باشگاه داشتن انگیزه می‌باشد. انگیزه برخی افراد حضور در یک کلاس است و برخی دیگر دانستن اینکه سایر ورزشکاران آنها را در حال تمرین خواهند دید و انگیزه تعلق داشتن به یک باشگاه بسیار قوی است. به همین دلیل است که بعضی از باشگاه‌های ورزشی خانه هوشمند دارای اثرات انگیزشی مشابه‌ای هستند. برخی از انها کلاس‌های آنلاین قوی ارائه می‌دهند که چیزی از راه اندازی سالن بدنسازی معمولی در خانه، کم نخواهید داشت، این موضوع به این معنی است که با یک پشتیبانی واقعی و مسئولیت پذیری بالا دوباره احساس کنید که در یک باشگاه ورزشی هستید.

اگر در باشگاه مربی شخصی دارید می‌دانید که مربی شخصی می‌تواند بینش قدرتمندی درباره تناسب اندام به شما ارائه دهد، مربی مرجع‌ای است که به راحتی در خانه تکرار نمی‌شود، دقدقه آنها درست کردن فرم بدن شما و اموزش تمرین‎ها به شما است. حداقل قبلا به این صورت بود، بعضی از دستگاه‌های هوشمند خانگی می‌توانند مانند مربی مجازی عمل کنند، یا از طریق مربی‌های زنده و واقعی یا از طریق هوش مصنوعی کالیبره شده تناسب اندام که یاد می‌گیرند چگونه تمرین کنید و آموزش‌هایی برای بهتر شدن ارائه می‌دهند. این راهکار برای مربیان شخصی می‌تواند خبر بدی باشد اما برای شما خبر خوبی است.

حتی وقتی که در باشگاه تمرین می‌کنید، ورزش کردن می‌تواند خسته کننده باشد چه وقتی که بر روی تردمیل در حال دویدن هستید و چه زمانی که درحال وزنه برداری هستید، انجام همان روال قدیمی می‌تواند خسته کننده باشد. برخی از باشگاه‌های بدنسازی خانه هوشمند به دنبال حل این مشکل با سرگرم کردن تناسب اندام، اغلب از طریق استفاده از گیمیفیکیشن هستند. چه بخواهید امتیاز بالای خود را شکست دهید یا با سایر رزمندگان آخر هفته رقابت کنید، برخی از باشگاه‌های ورزشی خانه هوشمند امروزی بازی‌های ویدیویی اساسا کالری ‌سوز را در چارچوب خود گنجانده‌اند و تمام افراد این موضوع را می‌دانند که بازی‌های ویدیویی سرگرم کننده هستند.

 

MYX FITNESS THE MYX

مدل دستگاه MYX یک ورزشگاه هوشمند که کیفیت خوب را با پایین‌ترین قیمت ارائه می‌دهد و رقبا را کمتر می‌کند و یک مورد عالی را ایجاد می‌کند، استودیوی اصلی آنها شامل یک دوچرخه Star Trac با کیفیت باشگاه است که مجهز به صفحه نمایش لمسی ۲۱٫۵ اینچی چرخان است، در حالی که می‎‌توانید آن را به یک مدل گرانتر ارتقا دهید که تجهیزات ورزشی دیگر را به کار می‌گیرد. فقط با ۲۵ دلار می‌توانید در کتابخانه‌ای با صد‌ها کلاس (و کلاس‌های جدید اضافه شده به صورت هفتگی )، مربیگر تک به تک، آموزش سفارشی بر اساس ضریبان قلب و موتور هوش مصنوعی SmartMYX دسترسی داشته باشید تمرینات را خاص و بر اساس بدن شما انجام می‌دهد.

 

PELOTON BIKE (دوچرخه پلوتون)

بدون Peloton، غیر ممکن است که دستگاه‌های هوشمند به اندازه کافی قوی باشد. تامین کنندگان دوچرخه‌های ورزشی هوشمند، با کتابخانه‌ای بزرگ با کلاس‌های آنلاین و درخواستی، جامعه‌ای پر رونق و پرشور از کاربران و لیستی از مربیان کلاس جهانی به یکی از نیرو‌های پیشرو در تناسب اندام خانگی تبدیل شده‌اند. بعضی از آنها در تلاش برای تبدیل شدن افراد معروف تناسب اندام هستند. برای عضو بودن در All-Access که تعاملی‌ترین و قابل تنظیم‌ترین تجربه را به شما ارائه می‌دهد، باید ماهیانه ۲۵ دلار پرداخت کنید، اما اگر فقط مایل به دیدن و انجام تمرینات هستید، عضویت دیجیتال ۱۲٫۹۹ دلار در ماه کار خواهد کرد.

 

NORDICTRACK COMMERCIAL X22I

از زمان‌های گذشته در لیست هر باشگاهی NordicTrack یک بازیکن اصلی بوده است و همچنین اکنون در فضای باشگاه‌های خانگی قرار دارد، اما آنها جدیدا در بخش باشگاه‌های بدنسازی خانه هوشمند شرکت کرده‌اند و دوچرخه‌های هوشمند مثل تردمیل، قایقران و … را ارائه می‌دهند. تردمیل یکی از بهترین پیشنهاد‌های آنها است این همان کیفیتی است که در یک باشگاه پیدا می‌کنید با امتیاز اضافی صفحه نمایش لمسی ۲۲ اینچی هوشمند HD، اتصال بلوتوث برای هدفون‌های بی سیم و یک عضویت رایگان یک ساله در آموزش شخصی if it، شیب، افت و سرعت ماشین در طول تمرین که به مربیان اجازه می‌دهد که شما را از طریق دیجیتال تنظیم کنند.

 

PELOTON TREAD+

Peloton فقط برای علاقه‌ مندان به چرخش نیست، بلکه یک تردمیل بسیار انقلابی نیز می‌سازد. Tread+ دارای یک تسمه ضربه گیر است که از ۵۹ لت مجزا تشکیل شده است که به آرامی پاهای شما را به صورت بالشتک می‌کند تا بتوانید با خستگی کمتر تمرین کنید. همینطور یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ۳۲ اینچی، اتصال به بلوتوث، و نوار صورتی ۲۰ واتی در صورتی که واقعا احساس می‌کنید، می‌خواهید یک مهمان در اوج خود داشته باشید، وجود دارد و از انجایی که از Peloton است، به همان کلاس‌ها و جامعه برتری که صاحب‌های دوچرخه هستند دسترسی خوا‌هید داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *