معرفی قطعات آسانسور جهت انتخاب درست هنگام خرید از کلمان

معرفی قطعات آسانسور جهت انتخاب درست هنگام خرید از کلمان
  • 1400/10/22
  • محمدرضا مرتضایی
  • 3

کلیه تجهیزاتی که باعث جابجایی و حرکت راحت آسانسور می‌شوند، تجهیزات یا قطعات آسانسور هستند. قطعا همه شما از اهمیت ویژه آسانسور به ویژه در زندگی‌های امروزی اطلاع دارید. تصور کنید که به علت خرابی قطعات آسانسور در آسانسور گیر بیافتید! بنابراین شما برای پیشگیری از این موضوع باید یا به خرید قطعات آسانسور باکیفیت بپردازید و یا خدمات نگهداری آسانسور را به صورت مرتب انجام دهید.

به صورت کلی همه آسانسور‌ها دارای قطعات اصلی و قطعات فرعی هستند. قطعات اصلی آسانسور که به احتمال خیلی زیاد هنگام خرید قطعات آسانسور با آن‌ها آشنا می‌شوید، شامل اجزای موتور آسانسور، قطعات درب آسانسور و همچنین اجزای کابین آسانسور هستند.

معرفی کلیه قطعات آسانسور

با توجه به پیشرفت بسیار زیاد جهان نسبت به تکنولوژی در حال پیشرفت، وسایل مکانیکی و الکتریکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین نسبت آسانسور‌ها و همه قطعات آن‌ها نیز پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته‌اند. بنابراین بد نیست پیش از خرید قطعات آسانسور، با اطلاعات این قطعات کمی آشنا شوید. به ویژه برای افرادی که اقدام به خرید قطعات آسانسور اینترنتی می‌کنند این شناخت بسیار ضروری است.

شرکت و نمایندگی که فروش قطعات آسانسور را به عهده دارد موظف است که هنگام فروش قطعات آسانسور اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار دهد. همچنین اطلاع از کلیه مراحل تهیه آسانسور از خرید تا نصب و پشتیبانی جزو خدمت اولیه و الزامی برای شما عزیزان است. موارد زیر باید هنگام خرید قطعات آسانسور به شما آموزش داده شود:

  • کلیه قطعات و اجزای درونی آسانسور
  • آشنایی با همه مراحل نصب و راه اندازی آسانسور
  • نمایندگی‌های ارائه دهنده قطعات آسانسور

معرفی مهم‌ترین قطعات آسانسور

به نظر شما امکان خرید قطعات آسانسور بدون شناخت و اطلاع از نام آن‌ها امکان پذیر است؟ بدون شک نه! مسلما هیچ فردی هنگام خرید قطعات آسانسور اینترنتی بدون اطلاع خریدی انجام نمی‌دهد.

این مسئله درباره خرید قطعات آسانسور به صورت حضوری نیز صدق می‌کند. تصور کنید وارد فروشگاه بزرگ قطعات آسانسور شده‌اید؛ اما هیچ یک از فروشندگان درباره قطعات آسانسور برای شما توضیحی نمی‌دهند. در این صورت آیا شما در این فروشگاه خریدی انجام می‌دهید؟ به احتمال خیلی زیاد باز هم جواب شما نه است. بنابراین اطلاع از نام برخی از قطعات پیش از خرید قطعات آسانسور ضروری و لازم است.

  1. روغن دان آسانسور کلمان
  2. فلکه هرزگرد
  3. انواع سیم بکسل
  4. دیکتاتور آسانسور
  5. قفل لولایی درب
  6. الکتروسیگنال
  7. گاورنر آسانسور
  8. شستی آسانسور
  9. موتور آسانسور
  10. مگنت درب
  11. کفشک آسانسور
  12. براکت ریل
  13. انکودر
  14. لقمه ریل
  15. ریل
  16. قلاب سربکسل

شما هنگام خرید قطعات آسانسور باید به دو موضوع بسیار مهم که تحت تاثیر قطعات آسانسور هستند توجه کنید:

  • کیفیت و عملکرد حرکت آسانسور
  • قیمت پایانی آسانسور

به ویژه عملکرد آسانسور به کیفیت تک تک قطعات آسانسور حتی کوچک‌ترین آن‌ها وابسته است. شما می‌توانید با شناسایی شرکت‌های معروف فعال در صنعت آسانسور مانند بازرگانی کلمان علاوه بر کیفیت بالا، انواع قطعات آسانسور ارزان را از این شرکت‌ها خریداری کنید.

رابطه قیمت و کیفیت قطعات آسانسور

کلمات تخفیف و رایگان از جمله کلماتی هستند که مشتری به محض دیدن آن‌ها بدون هیچ تاملی سفارش خود را ثبت می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از اینکه فریب این شگرد‌های تبلیغاتی را بخورید ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید. بسیاری از این افراد جنس تقلبی را به جای جنس اصلی به فروش می‌رسانند. این شرکت‌ها فروش قطعات آسانسور را به صورت رایگان، با تخفیف زیاد و گاهی اوقات با قیمت‌های بسیار زیاد انجام می‌دهند.

به طور حتم هیچ فردی به اینکه پس از خرید قطعات آسانسور در مدتی کوتاه با خرابی قطعه مواجه شود علاقه‌ای ندارد. بنابراین شما باید برای خرید این قطعات به بهترین فروشگاه قطعات آسانسور مراجعه کنید که علاوه بر قیمت مناسب به کیفیت نیز توجه ویژه‌ای دارد.

۳ مشخصه اصلی بهترین فروشگاه قطعات آسانسور

در صورتی که برای خرید قطعات آسانسور به فروشگاهی مراجعه کردید و دارای ویژگی‌های زیر بود می‌توانید به کیفیت قطعات فروشگاه اطمینان کافی داشته باشید.

  • قیمت‌های آپدیت و به روز
  • تنوع محصولات
  • قابلیت بررسی کامل محصولات و قطعات

نیروی لازم برای بالا رفتن آسانسور چگونه تامین می‌شود؟

با توجه به اینکه اجزای بسیار زیادی برای تامین نیروی لازم جهت بالا رفتن آسانسور موثر هستند، هنگام خرید قطعات آسانسور باید بسیار دقت کنید. این نیرو توسط اجزای زیر تامین می‌شود:

  • موتور‌های الکریکی
  • کابل‌های کششی یا سیستم وزنی
  • مایع هیدرولیک جهت بلند کردن یک پیستون استوانه‌ای مانند پمپ

بهترین شرکت برای خرید قطعات آسانسور، شرکت بازرگانی کلمان است که قطعات را با بالا‌ترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. ما نیاز شما به حضور در فروشگاه را به صورت کامل رفع کرده‌ایم، شما می‌توانید خرید قطعات آسانسوراینترنتی و آنلاین را با پشتیبانی تیم کلمان و در کمترین زمان تجربه کنید.

منبع: https://keleman.org/

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *