بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کدام است؟

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کدام است؟
  • 1400/10/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تعمیرات موبایل یکی از رشته های پرطرفدار فنی است و در حال حاضر تعمیرکاران موبایل از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر مهارت های مورد نیاز این رشته را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و آموزش تعمیرات موبایل را به صورت اصولی ببنید می توانید در کمتر از یک سال درآمدی ۵۰ میلیون تومانی به دست آورید. برای آموزش تعمیر موبایل روش های گوناگونی پیش رو شماست. از آنجا که تعمیر گوشی نیاز به دانش و تخصص حرفه ای دارد لازم است بهترین روش را شناسایی و انتخاب کنید. آموزش از طریق شرکت در دوره تعمیرات موبایل یکی از بهترین روشهایی است که می توانید از طریق آن صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی اندروید و آیفون را یاد بگیرید.

اگر درباره بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و ویژگی های آن اطلاعی ندارید و نمی دانید دوره آموزش تعمیرات موبایل را در کدام آموزشگاه ثبت نام کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کدام است؟

بازار کار خوب تعمیرات موبایل باعث شده تا آموزشگاه های بسیاری این دوره را برگزار نمایند. اگر آموزشگاهی که برای ثبت نام انتخاب می کنید این دوره را به صورت حرفه ای و تخصصی برگزار کند و طی دوره هر آنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات گوشی مورد نیاز است را به شما آموزش دهد، می توانید در کمتر از چند ماه در این شغل درآمدزایی داشته باشد.

اما یک آموزشگاه تخصصی برای آموزش تعمیرات موبایل چه ویژگی هایی دارد؟ آیا همه آموزشگاه ها این دوره را به صورت استاندارد برگزار می کنند؟ اگر می خواهید تعمیرات گوشی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و پس از اتمام دوره درآمدزایی داشته باشید توصیه می کنیم هنگام ثبت نام به نکاتی که در این بخش به آن اشاره می شود توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید که انتخاب درست آموزشگاه تاثیر مستقیمی با موفقیت شما در بازار کار دارد.

۱- به صورت عملی تعمیرات موبایل آموزش داده شود.

گوشی موبایل از قطعات و مدارهای گوناگونی از قبیل مدار سیمکارت، شارژ و . . . تشکیل شده است. این مدارها از قطعات حسای  و ریز بسیاری تشکیل شده که با اتصالاتی به هم متصل شده اند. پیچیده بودن ساختار موبایل تعمیر آن را بسیار تخصصی کرده است. برای آنکه بتوانید به خوبی تعمیرات گوشی را یاد بگیرید لازم است به صورت عملی روی گوشی کار کنید. بنابراین یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات موبایل باید شرایط کار و تمرین را برای شما فراهم کند.

اگر طی دوره به خوبی هر آنچه آموخته اید را روی موبایل تمرین کنید، به تمام جزئیات مسلط خواهید شد و می توانید در بازار کار ورودی موفق داشته باشید.

۲- سرفصل های جامع و کاملی داشته باشد.

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل لازم است به مهارت های گوناگونی تسلط پیدا کنید. گوشی های موبایل با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی روبه رو می شوند و شما باید تسلط کافی برای تعمیرات این مشکلات را داشته باشید. اگر طی دوره این موارد به شما آموزش داده نشود، هنگام ورود به بازار کار با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد. بنابراین بررسی سرفصل ها و اطمینان از کامل بودن آن موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید.

۳-کارگاه مجهزی داشته باشد.

تعمیرات گوشی به ابزار و تجهیزات بسیاری نیاز دارد. هر یک از ابزارها کاربردهای خاصی داشته و باید با نحوه کار آنها آشنا باشید. اگر با این ابزارها و طرز کار آنها آشنا نباشید تعمیرات گوشی با مشکل روبه رو خواهد شد.

بنابراین بسیار مهم است که آموزشگاه تعمیرات موبایل به ابزار و تجهیزات برای تعمیر گوشی مجهز بوده و نحوه کار با آنها را به شما اموزش دهد.

۴-آموزش توسط اساتید حرفه ای انجام شود.

اساتید حرفه ای و با تجربه موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. یک استاد حرفه ای اطلاعات بالایی در زمینه تعمیرات گوشی داشته و می تواند به خوبی تعمیرات موبایل را به شما آموزش دهد. یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات موبایل برای آموزش نحوه تعمیر گوشی از اساتید حرفه ای و با تجربه بهره گرفته است.

معرفی آموزشگاه فنی برق

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که تمام ویژگی هایی که در بخش قبل به آن اشاره شد را دارا باشد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه ها برای ثبت نام دوره های تعمیرات موبایل در تهران است. در این آموزشگاه دوره موبایل زیر نظر فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می شود. آموزشگاه فنی برق برای آموزش سرفصل های تعمیرات موبایل از اساتید حرفه ای و با تجربه بهره گرفته است. همچنین شرایط را برای تمرین و کار عملی برای شما عزیزان فراهم نموده است.

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل، آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، آموزش باز و بسته کردن گوشی، آموزش تعمیر و تعویض قطعات، آشنایی با مدارهای گوشی و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها، آشنایی با ابزارهای تعمیرات گوشی و نحوه کار با آنها، آموزش جریان کشی، آموزش شابلون زدن و . . . برخی از سرفصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق است.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل کلاس های آموزشی دیگری برگزار می شود. آموزش برق ساختمان، آموزش برق خودرو، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولرگازی،آموزش جوشکاری، آموزش مکانیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی برخی از ده ها دوره برگزار شده دراین مجتمع است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در اموزشگاه فنی برق یکی از دوره های پولساز تعمیرات است که صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل: ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و . . . را به شما آموزش می دهد.

آموزش تعمیر لوازم خانگی در این آموزشگاه به صورت عملی است. یعنی طی دوره شما به صورت عملی قطعات لوازم خانگی را باز و بسته و تعمیر و تعویض می نمایید. این موضوع باعث می شود تا پس از اتمام دوره تسلط کافی به تعمیر انواع برند و مدل لوازم خانگی داشته باشید و مشغول کار و درآمدزایی شوید.

آموزش تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج از دیگر دوره های پولساز و آینده دار تعمیرات در آموزشگاه فنی برق است. همانطور که می دانید پکیج های دیواری به دلیل مزایای بسیاری که دارند امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. افزایش نصب پکیج نیاز به سرویس و تعمیر این وسیله را افزایش می دهد. بنابراین با آموزش تعمیرات پکیج می توانید تسلط بالایی به تعمیر انواع مدل و برند پکیج پیدا کرده و درآمدزایی کنید.

آموزش ها در دوره تعمیرات پکیج فنی برق به صورت عملی بوده ، جامع و زیر نظر اساتید حرفه ای می باشد. جامعیت دوره پکیج دیواری در این آموزشگاه باعث شده تا  پس از اتمام آن بتوانید انواع برند پکیج بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و غیره را عیب یابی و تعمیر کنید.

جهت اطلاع از دیگر دوره های این آموزشگاه و همچنین شرایط ثبت نام می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *