لابیاپلاستی اصفهان | بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان
  • 1400/10/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

لابیاپلاستی اصفهان یکی از مهم ترین جراحی های زیبایی مطرح در این شهر است. یکی از بهترن پزشکان اصفهان در زمینه انجام عمل های زیبایی زنان، دکتر لیلا مقاره است. دکتر مقاره علاوه بر ارائه خدمات زیبایی به بانوان عزیز، فعالیت های در خور ستایشی در زمینه افزایش اطلاعات بانوانی که خواهان انجام  یا کسب اطلاعات تخصصی درباره اعمال زیبایی  زنان هستند در کارنامه خود دارد.  یکی از این فعالیت ها، تولید و انتشار مقالات تخصصی در زمینه عمل لابیاپلاستی و موارد مرتبط با آن است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.

افزایش تمایل همه افراد صرف نظر از جنسیت آن ها، باعث شده تا جراحی های زیبایی در همه قسمت های بدن قابل انجام شود به طوری که در سالیان اخیر جراحی زیبایی ناحیه تناسلی در بانوان نیز به یک عمل رایج و نسبتا پرطرفدار تبدیل گردیده است. لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن عبارت است از تغییر شکل ظاهری لبه های ناحیه تناسلی، به طوری که متقارن تر و زیباتر به نظر برسند. ناگفته نماند که گاهی جراحی لابیاپلاستی با هدف رفع تیرگی ها نیز قابل انجام خواهد بود. به طور کلی، در قسمت خارجی ناحیه تناسلی بانوان دو نوع لبه وجود دارد: لبه های خارجی (محل رشد مو) و لبه های داخلی. این لبه ها با رسیدن به سنین بلوغ، شروع به رشد و بزرگ شدن می کنند و با اتمام دوران بلوغ رشد آن ها تکمیل خواهد شد. با رسیدن به دوران بارداری و یا بروز تغییرات هورمونی به هر دلیلی، لبه ها دچار نامتقارنی، تغییر اندازه، تغییر شکل، چین و چروک و تیرگی های مشهود خواهند شد. در چنین شرایطی ممکن است علاوه بر مشکلات ظاهری، شخص دچار عفونت و یا روابط جنسی دردناک گردد در نتیجه معمولا انجام جراحی لابیاپلاستی به این گونه افراد توصیه می شود.

لازم است بدانید که بدون زایمان طبیعی، بدون ایجاد تغییرات هورمونی و خارج از دوران بارداری، لبه های داخلی و خارجی ناحیه تناسلی در بانوان تغییر اندازه و شکل نخواهند داشت بنابراین با انجام جراحی زیبایی واژن، تغییرات ایجاد شده ثابت باقی می مانند.

جراحی زیبایی واژن در زنان باید توسط بهترین جراح متخصص زنان و زایمان در بهترین مرکز لابیاپلاستی انجام گیرد. چون در این صورت می توان اطمینان داشت که میزان عوارض ناشی از لابیاپلاستی به حداقل خواهد رسید.

جراحی لابیاپلاستی چیست و چرا انجام می شود؟

لبه های داخلی و خارجی ناحیه تناسلی، در اثر برخی عوامل از جمله تغییرات هورمونی و  زایمان، دچار مشکلاتی چون تغییر اندازه، نامتقارنی، تغییر شکل، بروز چین و چروک و تغییر رنگ و تیرگی می شوند از این رو، در بسیاری از موارد فرد احساس نارضایتی و عدم اعتماد به نفس می کند. این موضوع مخصوصا در روابط جنسی و کیفیت آن نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

جراحی لابیاپلاستی به این گونه افراد کمک می کند تا زیبایی ناحیه تناسلی و به طور خاص کیفیت روابط جنسی خود را به حد بالاتری ببرند. البته با شرط آن که جراحی زیبایی واژن را در یک مرکز لابیاپلاستی معتبر و زیر نظر بهترین متخصص زنان و زایمان انجام دهند در غیر این صورت ممکن است علاوه بر حل نشدن مشکل، عوارض جدی نیز بروز کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی در زمینه لابیاپلاستی به سایت دکتر لیلا مقاره مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با مطب دکتر مقاره تماس حاصل نمایید.

جراحی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

جراحی زیبایی واژن با هدف بهبود شکل ظاهری لبه های آن، بر اساس تشخیص پزشک، به کمک بی حسی موضعی یا عمومی انجام می گیرد. همچنین، ممکن است پزشک با استفاده از لیزر، عمل لابیاپلاستی را انجام دهد که در این حالت نیز کیفیت جراحی و نتیجه حاصل از آن بالا خواهد بود. مدت زمانی که برای جراحی زیبایی واژن با لیزر صرف می شود به میزان تغییری بستگی دارد که باید ایجاد شود. در هر حال، بازه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه برای انجام این عمل مدت زمان معقولی به نظر می رسد.

در عمل لابیاپلاستی چه با لیزر و چه با روش جراحی، جای نگرانی نبوده و در هر دو روش کمترین اسکار به جای خواهد ماند. عمده افرادی که داوطلب جراحی زیبایی واژن هستند و آن را انجام می دهند، در روز عمل از بیمارستان ترخیص شده و به منزل بر می گردند.

آیا جراحی لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن درد دارد؟

خیلی ساده می گوییم خیر به عنوان مثال برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر، ناحیه از دو طریق دچار بی حسی موضعی خواهد شد یعنی ابتدا با استفاده از پماد، بی حسی اولیه انجام می گیرد سپس جراح با تزریق ماده بی حسی، احساس درد در ناحیه را به طور کامل از بین خواهد برد. مسکن های خوراکی و شیاف نیز برای روزهای بعد از عمل بیمار تجویز می گردد.

انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان

انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان برای انجام جراحی لابیاپلاستی از اهمیت بالایی برخوردار است. این مساله علاوه بر تاثیر فراوان بر نتیجه نهایی جراحی زیبایی واژن، بر کاهش عوارض ناشی از جراحی نیز اثر بسزایی خواهد داشت بنابراین، پیش از آن که برای انجام جراحی لابیاپلاستی اقدام کنید، به دنبال بهترین دکتر لابیاپلاستی باشید. دکتر مقاره از بهترین پزشکان لابیاپلاستی اصفهان هستند که به واسطه تجربه و تخصص بالا، این عمل زیبایی را با بالاترین کیفیت برای بانوان عزیز انجام خواهند داد. در صورت نیاز با مشاوره با مطب دکتر لیلا مقاره در تماس باشید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *