یک دوره آموزش تعمیرات موبایل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

یک دوره آموزش تعمیرات موبایل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
  • 1400/10/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تعمیرات موبایل یکی از مشاغل تخصصی و مهارت محور فنی است. در این شغل شما باید انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را عیب یابی و در صورت خراب شدن قطعات آنها را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر و عیب یابی گوشی امری تخصصی و مهارت محور است و نیاز به ابزارهایی خاص دارد. در صورتی که بدون دانش کافی نسبت به باز و بسته کردن موبایل و تعمیر آن اقدام کنید ممکن است به دیگر قطعات آسیب وارد شده و خسارت های بیشتری به گوشی وارد می شود. برای تعمیرات این دستگاه لازم است در یک آموزشگاه حرفه ای دوره آموزش تعمیرات موبایل را پشت سر بگذرانید.

اگر آموزشگاه تعمیرات موبایلی که  برای ثبت نام انتخاب می کنید در کار خود حرفه ای باشد می توانید در بازه زمانی کوتاهی تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی یاد بگیرید و آماده ورود و درآمدزایی از این شغل شوید. اما آیا می دانید یک مرکز تعمیرات موبایل تخصصی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر در این رابطه اطلاعاتی ندارید و نمی دانید دوره تعمیر موبایل را در کدام  آموزشگاه بگذرانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های یک دوره آموزش تعمیرات موبایل تخصصی

بازار کار خوب شغل تعمیرات موبایل باعث شده تا آموزشگاه های بسیاری در سراسر کشور این دوره را برگزار نمایند. اما متاسفانه تمامی این مراکز استانداردهای لازم را رعایت نکرده و نمی توانند برای یادگیری تعمیرات موبایل مناسب باشند. بنابراین برای آنکه صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد بگیرید باید در انتخاب آموزشگاه دقت داشته باشید و به نکاتی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم توجه داشته باشید.

۱٫ایجاد شرایط تمرین و تکرار

تنها راه تسلط به مباحث تعمیرات موبایل تمرین و تکرار بسیار است. شما باید بتوانید تمام مباحثی که طی دوره یاد گرفته اید به صورت عملی بر روی موبایل اجرا کنید و به ریزه کاری ها و فوت و فن های تعمیرات موبایل مسلط شوید. یک دوره آموزشی خوب باید شرایط تمرین و کار عملی را برای شما فراهم کرده باشد تا بتوانید روی گوشی تمرین کرده و زیر نظر استاد دوره اشکالات کار را رفع کنید.

۲٫سرفصل های آموزش کامل و جامع

تعمیرات موبایل مباحث گسترده ای دارد. باز و بسته کردن گوشی، تعمیر و تعویض قطعات، رفع مشکلات مدارها گوشی، رفع مشکلات و ارورهای نرم افزاری گوشی و . . . برخی از مواردی است که یک تعمیرکار موبایل باید به آن مسلط باشد. یک دوره تخصصی تعمیرات موبایل بایستی هر آنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل به آن نیاز دارید را به شما آموزش دهد.

۳٫مجهز بودن به ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز دارد . اگر برای تعمیر گوشی از این ابزار استفاده نکنید یا به درستی آنها را به کار نگیرید ممکن است دیگر قطعات گوشی آسیب ببیند. بنابراین یکی از موضوعات مهمی که باید هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل مورد توجه قرار بگیرد بررسی ابزار و تجهیزات کارگاه است. یک آموزشگاه خوب بایستی کارگاه خود را به کلیه ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل مجهز کرده و نحوه کار با ابزارهای تعمیرات موبایل را به شما آموزش دهد.

۴٫همکاری با اساتید حرفه ای

یکی از دیگر فاکتورهای مهم که هنگام ثبت نام دوره تعمیرات موبایل باید مورد توجه قرار گیرد، سطح دانش و تجربه استاد است. یک استاد حرفه ای سال ها در زمینه تعمیرات گوشی فعالیت داشته و تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای و تخصصی آموزش دیده است. همکاری با اساتید حرفه ای از ویژگی های مهم دیگری است که یک آموزشگاه خوب تعمیرات موبایل باید دارا باشد. آموزش دیدن در کنار یک تعمیرکار حرفه ای موبایل احتمال موفقیت شما را در این شغل بیشتر خواهد کرد.

۵٫پشتیبانی مناسب

پشتیبانی یکی از دیگر ویژگی های مهمی است که نباید از آن غافل شوید. توجه داشته باشید که هر چقدر دوره آموزش تعمیرات موبایل کامل باشد باز هم هنگام ورود به بازار کار با چالش هایی روبه رو خواهید شد. بنابراین توجه به نوع و مدت زمان پشتیبانی موضوع مهم دیگری است که نباید از آن غافل شوید.

معرفی آموزشگاه فنون برق

تمام ویژگی های در بخش بالا به آن اشاره شد در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای قابل دسترسی است. اگر می خواهید پس از پایان یافتن دوره آموزشی درآمدزایی داشته باشید و به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شوید لازم است در انتخاب آموزشگاه دقت لازم را داشته باشید.

آموزشگاه فنون برق از جمله آموزشگاه تخصصی و حرفه ای در تهران است که دوره تعمیرات موبایل را با در نظر گرفتن تمام ویژگی های بالا برگزار می کند و می تواند در بازه زمانی کوتاهی شما را به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل کند. این آموزشگاه انواع دوره های فنی حرفه ای مانند آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش تعمیرات ایسیو و . . . را با بهترین کیفیت برگزار می کند.

دوره های آموزشی این آموزشگاه به صورت عملی و مبتنی بر تمرین و تکرار است. در این آموزشگاه ، آموزش ها توسط اساتید حرفه ای و باتجربه صورت می گیرد.  شهریه ها در این مجتمع آموزشی مقرون به صرفه است. ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل در این آموزشگاه کاملا بروزو باکیفیت است. در پایان دوره نیز مدرکی معتبر و فنی حرفه ای به شما ارائه شده و پشتیبانی نامحدودی خواهید داشت.

برخی از دیگر رشته های پرطرفدار در این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های پرطرفدار و پولساز تعمیرات در این آموزشگاه است و صفر تا صد عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و غیره را به شما آموزش میدهد. کلاس تعمیرات لوازم خانگی در این مجتمع مجهز به انواع لوازم خانگی بوده و طی دوره شرایط برای تمرین و کار عملی برای شما عزیزان فراهم شده است.

سرفصل های این دوره آموزشی به گونه ای تدوین شده اند که در پایان دوره بتوانید انواع مشکلات در لوازم خانگی را عیب یابی و در صورت خراب شدن قطعات آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

آموزش تعمیرات ایسیو

ایسیو از قطعات مهم و کاربردی در خودرو است که با دیگر قطعات و سنسورهای خودرو ارتباط دارد. اهمیت ایسیو در خودرو و تخصصی بودن کار تعمیرات آن، دوره آموزش تعمیرات ایسیو را به یکی از دوره های پرطرفدار و پولساز در آموزشگاه فنون برق تبدیل کرده است.

آموزش نحوه عیب یابی و تعمیرات ایسیو در آموزشگاه فنون برق به صورت عملی است یعنی طی دوره می توانید به صورت عملی بر روی ایسیو کار کرده و مشکلات ایجاد شده آن را رفع کنید. سرفصل های این دوره متناسب با نیازهای بازار کار تدوین شده است این موضوع باعث شده تا فارغ التحصیلان این دوره بعد از اتمام کلاس ها بتوانند در بازار کار درآمدزایی داشته باشند.

آموزشگاه فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان می باشد. شما می توانید برای کشف استعدادهای خودر در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶  در ارتباط باشید. همچنین می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس  https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *