گلدن ویزای پرتغال | اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک

گلدن ویزای پرتغال | اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک
  • 1400/10/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گلدن ویزای پرتغال را از ویزاپلاس بخواهید. گروه مهاجرتی ویزاپلاس به عنوان یکی از برترین متخصصان حوزه مهاجرت در کنار شماست تا مسیر خود را آسان تر و با قدم هایی مطمئن تر بپیمایید. این موسسه مهاجرتی با داشتن سال ها سابقه در زمینه اخذ ویزای پرتغال برای هموطنان گرامی، می تواند شما را برای مهاجرتی آسان و بی دردسر همراهی کند. با مادر این مطلب همراه باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گلدن ویزای پرتغال و اخذ آن از طریق خرید ملک، به سایت ویزاپلاس مراجعه کنید یا با وکلای مجرب مجموعه تماس بگیرید.

گردشگران، مهاجران، سرمایه‌گذاران، بازنشستگان و افراد مختلف با اهداف متفاوت پرتغال را برای زندگی انتخاب می‌کنند. این کشور محبوب با ارائه امکانات و تسهیلات منحصر به فرد خود، تبدیل به قطب مهاجرت شده است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی را در خصوص مزیت زندگی در پرتغال، گلدن ویزای پرتغال و نحوه اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید املاک با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

مزیت اخذ گلدن ویزای پرتغال چیست؟

مزیت‌های زندگی در پرتغال بی شمارند. این کشور که یکی از قدرتمندترین کشورهای اتحادیه اروپاست، مقصد بسیاری از مهاجران شده است. اجازه بدهید ببینیم چرا اقامت پرتغال تا این اندازه محبوب است.

  • آب و هوا: پرتغال از نظر آب و هوا شرایط بسیار مطلوبی دارد. به طور کلی، پرتغال دارای آب و هوای بسیار متنوعی است؛ هوا در شمال لیسبون سردتر است و هرچه به سمت جنوب می‌روید هوا گرم‌تر می‌شود. پرتغال در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی از دمای ملایم‌تری برخوردار است. با خدمات ویزا پلاس می‌توانید در نزدیک‌ترین زمان ممکن وارد این کشور خوش آب و هوا شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.
  • هزینه زندگی: هزینه زندگی در پرتغال به طور قابل توجهی کمتر از کشورهایی مانند انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، فرانسه و آلمان است و این موضوع باعث شده است که پرتغال به یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای اروپای غربی تبدیل شود. بسته به منطقه‌ای که برای زندگی انتخاب می‌کنید، هزینه زندگی می‌تواند ۲۰ یا ۳۰ درصد ارزان‌تر باشد؛ به خصوص از نظر خوراک و مسکن. یکی از بزرگترین مزیت‌های زندگی در پرتغال امکان خرید خانه است که نسبت به دیگر شهرهای اروپایی روندی هموارتر و البته کم هزینه‌تر را در بر دارد. تیم متخصص ویزا پلاس با همراهی شما در تمامی مراحل خرید خانه در پرتغال، شما را به اهدافتان می‌رساند.
  • سیاست مالیاتی: سیاست مالیاتی پرتغال در مقایسه با کشورهای دیگری که به جذب مهاجر می‌پردازند بسیار منعطف است و در نهایت باعث جذب سرمایه گذاران، متخصصان خوداشتغال، محققان علمی و افراد خلاق و با استعداد می‌شود. ویزا پلاس با به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با سیاست‌های مالیاتی پرتغال در خصوص خرید املاک، به شما کمک می‌کند روند خرید ملک را با آرامش و اطمینان خاطر پشت سر بگذارید.
  • فرهنگ: پرتغال، کشوری با فرهنگی غنی و متنوع است. کشور پرتغال با پشتوانه تاریخی پربار خود توانسته است بیشترین بهره را فرهنگ‌های متنوع و منحصر به فرد ساکنین چند ملیتی خود کسب کند. اگر دوستدار فرهنگ و هنر هستید می‌توانید با گلدن ویزای پرتغال از تمامی جنبه‌های فرهنگی این کشور بی‌همتا لذت ببرید.

اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک

در سال ۲۰۱۲، دولت پرتغال مجوز اقامت طلایی یا گلدن ویزا را معرفی کرد تا شهروندان غیراروپایی بتوانند به وسیله این ویزا برای اخذ اقامت پرتغال اقدام کنند. لازم به ذکر است که گلدن ویزای پرتغال مختص شهروندان غیر اروپایی است که امتیازی بزرگ برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود. گلدن ویزای پرتغال یک نوع ویزای سرمایه گذاری و یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین برنامه‌های مهاجرت به اروپا برای سرمایه گذاران بین المللی است. سرمایه گذاران می‌توانند در این کشور به سرمایه گذاری بپردازند و یا از طریق شراکت در پروژه‌های فعال در پرتغال برای دریافت این ویزا اقدام کنند. از مهمترین امتیازهای گلدن ویزای پرتغال می‌توان به شرط حضور ۷ روز در تمام طول سال و امکان سفر با ویزای پرتغال به سایر کشورهای اروپایی اشاره کرد. ویزا پلاس با گردآوری جمعی از متخصصان امور مهاجرت و دریافت اقامت در نظر دارد فرایند دریافت گلدن ویزای پرتغال را برای هموطنان عزیز تسهیل بخشد.

یکی از روش‌های اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک در پرتغال انجام می‌پذیرد. افرادی که در نظر دارند به وسیله خرید املاک این ویزا را دریافت کنند، لازم است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده از مشاوره متخصصان مهاجرت به پرتغال بهره‌مند شوند. ویزا پلاس یک نهاد ثبت شده و قانونی است که در زمینه اخذ ویزای کشورهای توسعه یافته و مهاجردوست، مانند پرتغال، و ارائه مشاوره تخصصی در خصوص روش‌های مختلف مهاجرت خدمات حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌سازد

از خدمات حرفه‌ای تیم ویزا پلاس می‌توان به معرفی کارشناس حقوقی، افتتاح حساب، انتخاب ملک، انعقاد قرارداد خرید ملک، انجام پرداخت‌ها و امور دیگر اشاره کرد. ویزا پلاس با دو دهه فعالیت منحصر به فرد و آگاهی از قوانین و مقررات دولتی و مهاجرتی پرتغال و همچنین سرمایه گذاری‌های موفق متعدد در این کشور، شما را در زمینه دریافت گلدن ویزای پرتغال و اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک همراهی می‌کند و با صرفه جویی در وقت و هزینه‌های غیرضروری، به عنوان امین شما در دریافت ویزای کشورهای منتخب جهان با شما همکاری خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به سایت ویزا پلاس مراجعه فرمایید و با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید. کارشناسان ویزاپلاس به شما کمک می کنند تا در زمانی کوتاه گلدن ویزای پرتغال و همچنین ویزای D7 پرتغال را در دست بگیرید و آینده ای روشن را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *