بهترین برند های اسپیکر را از فروشگاه زاکو تهیه کنید

بهترین برند های اسپیکر را از فروشگاه زاکو تهیه کنید
  • 1400/10/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اسپیکر و برندهای معتبر

آن  یکی از گجت هایی می باشد که از گذشته مورد استفاده و دلخواه همه بوده است. به ویژه نوع پرتابل آن همیشه مورد توجه بوده است و مردم جهان دوست داشتند تا بتوانند اسپیکر را با خود به همه جا حمل کنند و از آن استفاده نمایند. امروزه این مهم با اسپیکر بلوتوثی با قابلیت شارژ فراهم شده است.

 

انواع اسپیکر:

با توجه به پیشرفت دنیای دیجیتال و توجه به خواسته های کاربران اسپیکر و برندهای معتبر آن هم به روز شده و از فناوری های جدید بهره می برند. در این بخش به انواع اسپیکر اشاره خواهیم کرد:

 

اسپیکر سیمی:

این مدل از گجت ها از قدیمی ترین نوع می باشند که هم اکنون هم با نسلی جدید و تکنولوژی به روز در بازار دیجیتال عرض اندام می کنند. این نوع از   اسپیکر ها امروزه معمولا برای کامپیوتر ها، سالن های سخنرانی و مراسم، سیستمهای حرفه ای موسیقی مانند دستگاه های دی جی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. یکی اسپیکر و برندهای معتبر  که در زمینه تولید این نوع از بلندگو ها به صورت حرفه ای فعالیت می کند و دیوایس های آن در این زمینه حرفی برای گفتن دارند برند   JBL می باشد.

 

 

اسپیکر دسکتاپ یا رومیزی

 

 

اسپیکر بلوتوثی یا مدل بی سیم:

این نوع از اسپیکر ها از جدیدترین نسل های بلندگو ها می باشند که علاوه بر اینکه پرتابل بوده و قابلیت استفاده از باتری شارژی را دارند می توانند با گوشی های هوشمند و تبلت ها مچ شده و از طریق اتصال بلوتوثی آهنگی را که در آن دیوایس ها پلی می شود را پخش می کند.

 

 

Best JBL Speakers اسپیکر

 

 

مزیت‌های اسپیکر بلوتوثی

بی‌سیم بودن اولین چیزی است که در این اسپیکرها به چشم می‌خورد. توان خروجی بالا با وجود اندازه‌های کوچک، امکان برقراری تماس، قابلیت حمل آسان، قابلیت شارژ و اتصال سریع و به‌روز به انواع دستگاه‌های هوشمند و قیمت مناسب از مزیت‌های اساسی اسپیکرهای بلوتوثی هستند.

هرچند افراد با توجه به نیازهای خود به سراغ هرکدام از این ویژگی‌ها می‌روند: برای برخی توان مهم‌تر از وزن است و برای برخی قابلیت حملِ بسیار آسان اساسی‌ترین چیزی است که دنبال می‌کنند. برای برخی هم زمانِ شارژدهی بسیار حائز اهمیت است.

 

amazon  اسپیکر الکسا

 

این مدل از محصولات در اندازه ها و شکل های مختلف تولید شده اند که هر کدام قدرت و قابلیت خاص خود را دارند.

 

 

اسپیکر هوشمند:

آمازون اکو Amazon echo یک محصول حیرت انگیز می‌باشد که  دروازه‌ای به سمت دنیای خانه هوشمند و گیرنده‌های صوتی پیشرفته در مقابل مدل‌های نسل قبلی و البته گوگل هوم مینی (Google Home Mini) باز می‌کند

 

 

 

 

شما می توانید با استفاده از فرمان های صوتی، خانه هوشمند خود را کنترل کنید. قبل از خروج از رختخواب، لامپ را روشن کنید یا در راه ورود به آشپزخانه، قهوه ساز را روشن کنید و یا نور چرراغها را کم کنید و بدون تماس با تلویزیون به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شوید.

 

حتی می توانید با یک فرمان صوتی ساده چندین وسیله هوشمند را کنترل کنید.

 

مثلاً با یک فرمان درب ها را قفل و چراغ ها را خاموش کنید. الکسا با بیش از ۱۰۰۰۰ وسیله هوشمند خانگی مانند چراغ ها، تلویزیون ها و ترموستات ها سازگار است.

 

در هنگام خرید اسپیکر و برندهای معتبر آن  به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در ابتدا باید هدف خود را از خرید این گجت مشخص کنید که آیا برای سیستم حرفه ای صوتی و تولید موسیقی نیاز به بلندگو دارید و یا برای گوش دادن موسیقی در منزل و یا محیط باز می خواهید خرید انجام دهید. نیاز دارید تا این اسپیکر پرتابل باشد یا سیمی، نیاز دارید تا حساس به صدا باشد و در گیمینگ استفاده شود یا در موارد دیگر.

بودجه: نه تنها در خرید این گجت بلکه در خرید تمام اجناس دیجیتال این مورد مطرح و تعیین کننده خواهد بود. شما باید با توجه به بودجه خود اسپیکر و برندهای معتبر را شناسایی کرده و از بن مدل های برند های معتبر مدل و برندی که به بودجه شما می خورد را انتخاب نمایید.

برند: این مورد همواره در تعیین کیفیت و قیمت گجت ها تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال در اسپیکر و برندهای معتبر در نوع حرفه ای برند JBL همیشه جز اولین ها می باشد . ویا در نوع بلوتوثی برند های انکر  Ankerو هارمن کاردن ، شیائومی Xiaomi  ، Lenovo  و ریمکس جز بهترین ها هستند. با توجه به استقبال کاربران از این دیوایس ها کمپانی های گوشی سازی مطرحی مانند: شیائومی، لنوو، اپل و سامسونگ نیز  وارد این عرصه شده اند.

محل خرید: نه تنها در مورد این وسیله دیجیتال بلکه در مورد تمام وسایل موجود در بازار دیجیتال حتما بایستی به فروشگاهی که از آن خرید می کنید دقت داشته باشید. چه این محل خرید مغازه و خرید به صورت حضوری باشد و چه فروشگاه آنلاین باشد. تا هم جنسی که میخرید اصل باشد و هم سفارش شما معتبر بوده و از لحاظ مالی هم متضرر نشوید.

فیک واصل بودن جنس: با توجه به بازار مناسب اسپیکر و برندهای معتبر و اقبالی که مردم به آن نشان داده اند سودجویان انواع برند های معتبر را کپی کرده اند. به همین خاطر باید هنگام خرید باید از اصل بودن جنس اطمینان داشته باشید. و این مورد امکان پذیر نیست مگر اینکه اطلاع کافی از این وسایل داشته باشید و یا از محل معتبر خرید انجام دهید.

 

 

نکته: فروشگاه زاکو یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه اسپیکر و برندهای معتبر و سایر وسایل دیجیتال می باشد که شما به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید از آن خرید انجام دهید.

 

مشخصات فنی اسپیکر :

میزان حساسیت اسپیکر دسیبل یک عاملی است که کیفیت ارتباط بین موزیک پلیر و اسپیکر را مشخص می کند.

میزان ظرفیت باتری و شارژدهی مسأله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

توان اسپیکر بر واحد RMS سنجیده می شود RMS .واحدی است که بیانگر قدرت واقعی اسپیکر می باشد و با بررسی این موضوع می توان به راحتی اندازه توان صوتی یک اسپیکر را سنجید.

هر چه عدد امپدانس کوچک تر باشد توان اسپیکر بالاتر است و از نظر سطح کیفی مورد تایید است. در حقیقت آمپدانس به سطح مقاومت الکتریکی یک آمپلیفایر بلندگو گفته می شود که با فرکانس دارای ارتباط مستقیمی می باشد.

بهتر است اسپیکردارای دکمه سکوت(Mute) باشد، تا به راحتی بتوان در صورت نیاز صدا را به سرعت قطع نمود.۷- دستگاهی تهیه کنید که فرکانس آن در محدوده بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز باشد. زیرا گوش یک انسان سالم می تواند صداهایی را بشنود که در این محدوده  فرکانس قرار دارند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای بیان کننده سطح قدرت واقعی دستگاه توان حقیقی آن است.هر چه اندازه عدد وات خروجی بزرگ تر باشد توان صدای تولید شده بیشتر است.

 

ویژگی های منحصر بفرد فروشگاه زانکو:

این فروشگاه با سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات و وسایل دیجیتال و همچنین بسیاری از تجهیزات دیگر در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل خرید غیر حضوری مشتریان محترم اقدام به ایجاد سایت   https://zako.ir کرده است. zako دارای ویژگیهای زیر می باشد:

فروشگاه زاکو در زمینه بسیاری از محصولات دیجیتال فعال بوده و این فعالیت به صورت کاملا حرفه ای می باشد. به طوری که در خصوص هر محصول از جمله اسپیکر و برندهای معتبر و سایر محصولات از برند های معتبر و مدل های متنوع در سایت موجود می باشد.

علاوه بر اینکه قیمت های این سایت با تمام فروشگاه های دیگر متفاوت است. در بازه های زمانی خاص با برگزاری جشنواره ها و تخفیفات فرصت مناسبی را برای مشتریان در جهت خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را می دهد.

درگاه پرداخت امن برای مشتریان این فروشگاه ایجاد شده است که بتوانند بدون هیچ مشکلی پرداخت هزینه خرید خود را داشته باشند.

 زاکو دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده که این نشان دهنده این موضوع است که پیگیری محصولات خریداری شده از این سایت قابلیت پیگیری از مراجع قانونی را نیز خواهد داشت.

این فروشگاه در زمینه اسپیکر و برندهای معتبر به صورت حرفه ای فعالیت دارد و تمامی برند های مطرح و انواع بلوتوثی و  بی سیم و انواع بلندگو های سیمی حرفه ای با برند های عالی را در سایت خود موجود دارد.

این فروشگاه دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. که مشتریان و کاربران عزیز می توانند از این طریق سفارشات خود را پیگیری نموده و یا از راهنمایی کارشناسان حرفه ای این مرکز استفاده کنند. و با شناخت مدل ها و ویژگی های آنها انتخاب هوشمندانه تری انجام دهند.

فروشگاه زاکو قابلیت ارسال اکسپرس و سریع به تمام نقاط ایران را داشته و در صورت خرید از این سایت در کمترین زمان ممکن سفارشات را تحویل خواهید گرفت.

شما از مرکز خرید محصولات دیجیتال زاکو به صورت حضوری نیز می توانید خرید کنید که این مورد نیز مهر تاییدی بر معتبر بودن این فروشگاه اینترنتی می باشد.

این فروشگاه در برنامه ها اجتماعی از جمله اینستاگرام، واتساپ و غیره دارای اکانت میباشد که  در صورت نیاز شما میتوانید از این طریق سفارشات خود را از این طریق انجام دهید.

با مقایسه قیمت در این سایت متوجه خواهید شد که این سایت دارای منصفانه ترین قیمت ها در مقایسه با سایر سایت ها می باشد.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *