آموزشگاه برق گستران، بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه برق گستران، بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران
  • 1400/10/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آموزش تعمیرات موبایل از رشته های پردرآمد و آینده دار فنی است که به دلیل بازار کار و درآمد خوب شغل تعمیرات موبایل بسیار مورد توجه بوده و در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید یک کسب و کار پردرآمد و آینده دار را راه اندازی و صاحب یک شغل همیشگی باشید. اگر علاقه مند یادگیری تعمیرات موبایل هستید اما نمی دانید آموزش تعمیر موبایل را از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید. در این مطلب شما را  با این رشته و نحوه ورود به آن آشنا می کنیم.

بسیاری از افراد برای آموزش تعمیرات موبایل به فکر خرید جزوه و کتاب بوده یا تصور می کنند که با جستجو در اینترنت و مشاهده فیلم آموزشی می توانند نحوه عیب یابی و تعمیر گوشی را یاد بگیرند. پیشرفته شدن تکنولوژی موبایل باعث شده تا عیب یابی و تعمیر گوشی تخصصی بوده و برای یادگیری تعمیرات گوشی نیاز به تمرین و کار عملی باشد. بنابراین خواندن کتاب و جزوه یا تماشا فیلم آموزشی برای یادگیری مهارت های این شغل کافی نبوده و باید در کنار آموزش تئوری به صورت عملی بر روی گوشی کار عملی کنید.

اگر می خواهید بعد از آموزش تعمیرات موبایل وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید، شرکت در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه برق گستران به شما برای ورود آسان و موفق به این حرفه کمک بسیاری می کند.

تعمیرات موبایل را چگونه آموزش ببینیم؟

گوشی دستگاهی پیچیده و حساس بوده و از قطعاتی کوچک تشکیل شده است. این قطعات با کابل های به هم متصل شده و این موارد تعمیر و عیب یابی آن را بسیار تخصصی کرده است و نمی توان با جستجو در اینترنت و دانلود ویدئو یا جزوه آموزشی مهارت های این شغل را آموخت. اگر هدف شما از یادگیری تعمیرات موبایل درآمدزایی و داشتن شغلی پردرآمد است بهتر است به صورت حرفه ای  و عملی تعمیرات گوشی را یاد بگیرید. در صورتی که می خواهید در یک بازه زمانی کوتاه تسلط کافی به تعمیرات موبایل پیدا کنید بهترین راه برای یادگیری، شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و ثبت نام در دوره های آن است.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکزی است که به صورت عملی در کارگاه مجهز دوره تعمیر موبایل را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار این رشته تربیت می کند.  این آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و هر آنچه برای ورود به این شغل مورد نیاز است را به شما آموزش می دهد.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

تعمیرات موبایل ار رشته های گسترده ای است و برای ورود به آن لازم است تسلط بالایی برای تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی داشته باشید. همانطور که می دانید گوشی های موبایل روز به روز پیشرفته تر شده و یک تعمیرکار موبایل باید از پس تعمیر انواع مدل جدید و قدیمی گوشی برآید.

اگر تعمیرات گوشی را از پایه و به صورت اصولی آموزش ببینید برای شما فرقی نمی کند که مدل و برند گوشی چیست، می توانید تمام مدل ها را عیب یابی و تعمیر کنید.

در آموزشگاه برق گستران این دوره آموزشی از پایه نحوه تعمیر و عیب یابی گوشی را آموزش می دهد. سرفصل ها در این دوره به صورتی تدوین شده اند که حتی افرادی که هیچ دانشی در زمینه تعمیرات گوشی ندارند،  پس از پایان دوره بتوانند انواع گوشی را عیب یابی و تعمیر کنند.

آشنایی با قطعات و مدارهای موبایل، ابزار شناسی و نحوه کار با آنها، نحوه کار با ابزارهای قطعه برداری و قطعه گذاری، نقشه خوانی، تعمیر و تعویض قطعات، جریان کشی، شابلون زدن، تعمیر گوشی آب خورده، رفع مشکلات باتری، میکروفون، اسپیکر و دیگر قطعات گوشی و . . . از جمله سرفصل هایی آموزشی است که در این دوره آموزش داده می شود.

مزایا شرکت در دوره تعمیرات موبایل برق گستران

یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران مزایای بسیاری را برای شما عزیزان به همراه می آورد، برخی از مزیت هایی که این آموزشگاه را از دیگر مراکز آموزش تعمیرات موبایل متمایز می کند عبارتند از:

  • همکاری با اساتید با تجربه
  • مجهز بودن کارگاه به ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل
  • آموزش عملی تعمیرات موبایل
  • آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی
  • ارائه مدرک معتبر
  • پشتیبانی
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • مشاوره برای ورود به بازار کار
  • بازآموزیی رایگان

این آموزشگاه علاوه بر دوره موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می کند. در ادامه با برخی از دیگر رشته های عالی و پردرآمد این آموزشگاه آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات ایسیو

ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو از مهم ترین قطعات در خودرو است که از طریق ارتباط و دریافت اطلاعات از سنسورها و دیگر قطعات خودرو باعث می شود تا خودرو عملکرد مناسبی داشته باشد. تعمیر و عیب یابی ایسیو بسیار تخصصی بوده و هر تعمیرکار یا برقکار خودرویی نمی تواند تعمیرات آن را انجام دهد. تخصصی بودن تعمیرات ایسیو باعث شده تا این رشته به یک رشته پردرآمد و تخصصی در بازار کار تبدیل شود و متخصصان حرفه ای این رشته نیز درآمد بالایی داشته باشند.

اگر آموزش تعمیرات ایسیو را به صورت حرفه ای و تخصصی ببینید شما هم می توانید شغلی پردرآمد و پولساز برای خود راه اندازی کنید. در آموزشگاه برق گستران این دوره آموزشی به صورت عملی و کارگاهی نحوه عیب یابی و تعمیر ایسیو را به شما آموزش داده و شما را برای ورود به بازار کار این شغل آماده می کند.

آموزش تعمیرات پکیج

پکیج دستگاهی است که از آن برای گرمایش آب و محیط استفاده می شود. پکیج های دیواری مزیت های بیشتری در مقایسه با آبگرمکن، بخاری و دیگر سیستم های گرمایشی داشته و این موضوع تقاضا برای نصب پکیج را افزایش داده است. با افزایش نصب پکیج نیاز به تعمیر و سرویس پکیج افزایش می یابد چرا که پکیج دیواری وسیله ای است که با گذشت زمان به سرویس و تعمیر نیاز پیدا می کند. اگر آموزش تعمیرات پکیج را به صورت حرفه ای و کامل ببینید می توانید مهارت های مورد نیاز برای عیب یابی و تعمیر انواع پکیج بوتان، ایران رادیاتور و . . . را به دست آورده و درآمد خوبی داشته باشید.

در آموزشگاه برق گستران این دوره به صورت عملی برگزار شده و نحوه سرویس پکیج، رسوب گیری، تعمیر و تعویض قطعات، هواگیری، رفع کد خطا، رفع مشکلات پکیج و . . . را به طور کامل به شما آموزش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *