بهترین وی پی ان برای پابجی | PUBG با پینگ مناسب

بهترین وی پی ان برای پابجی | PUBG با پینگ مناسب
  • 1400/11/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بهترین وی پی ان برای پابجی | PUBG با پینگ مناسب

در حال حاضر، بازی پابجی یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی است که توانسته بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گیمینگ را درگیر خود کند. اما متاسفانه با توجه به برخی مشکلات، در کشور ما این بازی با محدودیتی‌های خاصی روبرو شده است. به همین منظور استفاده از وی پی ان برای پابجی بسیار رایج شده است.

در این مقاله ما سعی می‌کنیم که به طور گسترده‌تر در مورد مشکلات این بازی جذاب صحبت کنیم و راه‌حل های مناسبی را هم ارائه دهیم.

تمرکز اصلی بحث ما روی استفاده از وی پی ان، به عنوان اصلی‌ترین و بهترین راهکار برای حل مشکلات این بازی است. پس اگر شما هم از شیفتگان این بازی هستید، اما مدام با مشکلاتی روبرو می‌شوید که نمی‌توانید به خوبی از بازی کردن لذت ببرید، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

بررسی استفاده از وی پی ان برای پابجی

اولین سوالی که برای علاقه‌مندان به این بازی که به مشکلات ورود به آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پیش خواهد آمد، این است که آیا اصلا نیازی به استفاده از وی پی ان برای پابجی وجود دارد یا مشکل چیز دیگری است؟

بله! ایران و چند کشور دیگر در لیست تحریم‌های این بازی در آخرین نسخه آن هستند؛ گرچه پیش از آن هم این بازی در داخل کشور فیلتر شده بود. اما راه‌حل چیست؟ ساده ترین و موثرترین راه‌حل استفاده از فیلتر شکن و وی پی ان است. اما خود این موضوع هم پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان از هر وی پی ان نامعتبری، انتظار داشت بازی را بدون مشکل و سریع، بالا بیاورد. در ادامه این مطلب اما می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه باید از وی پی ان برای PUBG استفاده کرد و بهترین نوع آن چیست؟

 

وی پی ان برای پابجی

 

وی پی ان چیست؟

در واقع امکان برقراری و اتصال به شبکه محافظت شده در زمان استفاده از شبکه‌های عمومی را فراهم می‌کند.  VPN‌ها ترافیک اینترنتی شما را کاملا رمزدار کرده و هویت مجازی و آنلاین شما را هنگام استفاده از آن‌ها مخفی می‌کنند. این امر موجب می‌شود فعالیت‌ها شما به صورت آنلاین در اینترنت غیرقابل ردیابی شوند و امکان سرقت داده‌های شما هم برای افراد سواستفاده‌گر، به کمترین میزان خود برسد.

در واقع VPN آدرس IP شما را با دادن این امکان به شبکه از طریق سرور از راه دور، مخفی خواهد کرد. این امر منجر خواهد شد که اگر با وی پی ان به صورت آنلاین به جست و جو و گشت و گذار بپردازید، سرور وی پی ان شما منبع اطلاعات و داده‌های شما خواهد شد.

اما مزیت اصلی انواع مناسب وی پی ان برای پابجی این است که با تغییر IP شما، شما را قادر می‌سازند که تحریم‌ها را دور زده و به بازی وارد شوید و از آن لذت ببرید. اما همان‌طور که گفته شد نوع وی پی ان هم در این موضوع تاثیرگذار است؛ به خصوص برای بازی که نیاز به سرعت و واکنش مناسب دارد.

پس مهمترین عاملی که باید در VPN که از آن استفاده میکنید باشد Ping سرور های آن است. شرکت کاورنت یکی از ارائه دهندگانی است که چاره ای برای این دسته از مشکلات گیمر ها دارد. پس یعنی دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

چرا از VPN  برای PUBG استفاده می‌شود؟

با وی پی ان و البته محدودیت‌های این بازی جذاب آشنا شدیم. اما حال چرا وی پی ان روشی موثر برای استفاده در چنین مواقعی است؟ استفاده از وی پی ان برای پابجی، یکی از بهترین روش‌ها و شاید بهترین روش برای ورود به این بازی باشد.

درطول این مدت که گیمرهای ایرانی و برخی کشورهای دیگر، درگیر مسائل تحریمی پابجی بوده‌اند، روش‌های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است که یا بعد از مدتی جواب نداده‌اند و یا آنقدر کند و کم سرعت هستند که نمی‌توان روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد.

مثلا دیگر نمی‌توان با تغییر DNS وارد این بازی شد. پس بی‌دردسرترین روش و موثرترین روش استفاده از انواع وی پی ان‌ها است. اما همانطور که چندین بار هم اشاره کردیم وی پی ان مناسب، تاثیر بسیار زیادی در عملکرد بازی شما خواهد داشت. پس بهتر است بدنبال دانلود VPN اندروید باشید.

 

بهترین وی پی ان برای پابجی

 

بررسی اهمیت PING مناسب در بازی‌هایی که نیاز به  VPN دارند

اما حال به بررسی یکی از مهم‌ترین مسائل برای گیمرها می‌پردازیم، پینگ!

به زبان ساده، پینگ همان واکنش سایت مبدا به درخواست ما است. هرچه این واکنش سریع‌تر باشد، پینگ کمتر خواهد بود و سرعت بازی هم بالاتر می‌رود و هرچه زمان بیشتری صرف دریافت واکنش شود، پینگ بالاتر می‌رود و گاه سرعت بازی به ۰ می‌رسد! اما برای افزایش پینگ چه کاری باید انجام داد؟ برای بازی‌هایی که نیاز ب وی پی ان دارند، این مسئله‌ای بسیار مهم است؛ زیرا وی پی ان‌ها اغلب، سرعت را کم کرده و پینگ را بالا می‌برند.

این روش باعث می‌شود سرعت انتقال به دلیل نزدیکی سرورها بالا رود و شما پینگ کمتر و در نتیجه سرعت بالاتری را از بازی خود بگیرید. پینگ همواره در کشور ما، مسئله‌ای سخت و پیچیده برای گیمرها است که می‌توان با روش‌هایی، کمی با بهتر شدن آن کمک کرد.

بهترین وی پی ان برای PUBG

مسئله مهم دیگر هم سرورهای وی پی ان هستند که به باید تعداد زیادی را شامل شوند که بتوان هم از بین آن‌ها بهترین و نزدیک‌ترین را انتخاب کرد و هم دائما با قطعی آن‌ها روبرو نشد. و همینطور پوشش بیشترین لوکیشن برای کاربران. شرکت کاورنت باز هم در این خصوص راه حلی دارد. شما می‌توانید کشور های کاورنت را بررسی کنید.

CoverNet VPN

علت اصلی موفقیت کاورنت VPN و تبدیل شدن داشتن سرور های متعدد از محبوب ترین لوکیشن های دنیا، و پشتیبانی فوق العاده سریع آن است. کاورنت وی پی ان از لوکیشن های آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، سوئیس، سوئد، فنلاند، ترکیه، انگلستان، ایرلند در قاره اروپا، لوکیشن های سنگاپور، کره، چین در آسیا و آمریکا، کانادا و مکزیک می‌تواند بیشترین پل ارتباطی را در بین سرور های مختلف بر قرار کرده و بهترین Ping را برای اتصال شما در هر کجای دنیای که باشید به شما هدیه کند.

این شرکت علاوه بر تمرکز بر روی کیفیت اتصال قابلیت اتصال و استفاده را روی تمامی دستگاه ها و اپلیکیشن ها به شما می‌دهد پس نیازی نیست نگرانی از بابت استفاده داشته باشید. همچنین خرید VPN های کاورنت به صورت ریالی امکان پذیر است. برای بررسی بیشتر سرویس های کاورنت می‌توانید به وبسایت رسمی آن سر بزنید یا کلمه کاورنت وی پی ان را در گوگل جستجو کنید.

بهترین وی پی ان برای پابجی کدام است؟

 

کلام پایانی

اگر شما هم اهل دنیای گیم و بازی باشید می‌دانید که پابجی، به چه محبوبیتی دست پیدا کرده است و توانسته جایگاه خود را در دنیای بازی به دست آورد. وی پی ان برای پابجی برای کاربران کشور ما، مسئله مهمی است که ما بهترین وی پی ان‌ را برای شما معرفی کردیم. امیدواریم که از محتوا این مقاله لذت برده باشید. فراموش نکنید که به وبسایت کاورنت سر بزنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *