هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه چقدر است؟

هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه چقدر است؟
  • 1400/11/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آیا به دنبال یک روش موثر برای تبلیغات متمرکز و پربازده می‌گردید؟ همیشه ارزان‌ترین و موثرترین راه برای تبلیغات، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی است. شاخصه این روش کم هزینه بودن و به صرفه بودن آن است. در این مقاله قصد داریم فاکتور هزینه‌های ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

اس ام اس تبلیغاتی انبوه

یک زمانی اس ام اس‌های تبلیغاتی رایج‌ترین راه تبلیغات برای مشاغل بودند که از طریق پنل ارسال پیامک انبوه انجام میشد. اما امروزه با روی کار آمدن سوشیال مدیا و رسانه‌های اجتماعی کمی کم رنگ‌تر شده است هرچند هنوز هم به قوت خود باقی است و مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد.

از طرفی این روزها با توجه به ازدحام و شلوغی که در سوشیال مدیا وجود دارد و استفاده از روش‌های تبلیغاتی غیر حرفه‌ای و خسته کننده، خیلی از ما دیگر علاقه‌ای به تبلیغات آن‌ها نداریم و حتی بی توجه شده‌ایم. همین موضوع باعث شده است که روش‌های کلاسیک و اصیل گذشته دوباره اهمیت بیشتری پیدا کنند.

ارسال پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه با سرویس پیام رسان از نرم افزار به یک فرد A2P است که از آن برای ارسال مقادیر زیادی پیامک استفاده می‌شود.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرویس ارسال پیامک انبوه، صرفه جویی در وقت و هزینه است. خیلی از مشاغل نوپا به کمک این شیوه تبلیغاتی توانسته‌اند به اهداف تجاری خودشان برسند. اگر یک ایونت دارید که می‌خواهید در خصوص آن اطلاع رسانی کنید یا اینکه کسب و کارتان را به تازگی راه اندازی کرده‌اید و می‌خواهید به یک جامعه آماری خاص اطلاع بدهید، این روش تبلیغاتی برای شما ایده‌آل است.

با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از افراد از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند، با این شیوه تبلیغاتی می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان را تحت پوشش قرار دهید و بازدهی بالایی از آن دریافت کنید.

سرویس پیامک انبوه دارای قابلیت‌ فیلتر است و می‌توانید مخاطبان را از نظر سن، جنسیت، شغل، محدوده سکونت و موارد دیگر دسته بندی و فیلتر کنید.

در این سرویس شما می‌توانید گزارش‌گیری و تحلیل پیامک‌ها را انجام دهید و بازخورد آن‌ها را بررسی کنید.

هزینه اس ام اس انبوه

نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه

حالا که مزایای ارسال پیامک انبوه را متوجه شدید اجازه دهید نحوه ارسال این پیام‌ها را بررسی کنیم. سامانه  پیامکی یا پنل اس ام اس در واقع یک نرم افزار تحت وب است که به سرویس‌های مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را فراهم کرده است.

با دسترسی به این پنل می‌توانید به صورت انبوه پیامک ارسال کنید و دیگر مجبور نیستید دستی این کار را انجام دهید. همچنین برای ارسال تعداد زیادی پیامک، دیگر مجبور به مراجعه به مخابرات یا دفتر پیشخوان نیستید و حتی به سخت افزار مخابراتی هم نیازی ندارید. بلکه به سادگی کار کردن با یک اپلیکیشن می‌توانید پیامک‌ها را ارسال کنید.

شماره تلفن دریافت کننده‌های پیام

شاید از خودتان بپرسید که حتی بعد از خرید پنل، شماره مخاطبین را چطور تهیه کنم؟ اصلا نگران نباشید. ما شماره دریافت کننده‌های پیامک را در دسته بندی‌های مختلف در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. درواقع شما با این کار با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم یک پنل اس ام اس تهیه می‌کنید و هم به بانک شماره‌ی افرادی که احتمالا مشتریان آینده‌تان هستند، دسترسی پیدا می‌کنید.

هزینه اس ام اس تبلیغاتی انبوه

قیمت همیشه پارامتر مهم و تاثیرگذاری در امر خرید است. همه ما دوست داریم که خریدهایمان را به صورت مقرون به صرفه انجام دهیم و تا حد ممکن هزینه کمتری پرداخت کنیم. صاحبان مشاغل هم دوست دارند تبلیغاتشان کم هزینه باشد و از طرفی بازده خوبی هم داشته باشد. این موضوع در بازاریابی پیامکی هم صدق می‌کند.

خبر خوب این است که ارسال پیامک انبوه چندان هزینه بر نیست و از طرفی سرعت بالایی هم دارد و در ادامه ای این مطلب سامانه ای به شما معرفی خواهیم کرد که کمترین تعرفه ارسال پیامک کشور را دارد. برای مثال ۱۰۰۰ پیامک در عرض ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ارسال می‌شود. اما برای اینکه در خصوص ریز هزینه‌ها اطلاع کسب کنید، لازم است تعرفه‌های سامانه ملی پیامک را در نظر بگیرید.

هزینه ارسال پیامک به نسبت اپراتور مخاطب متفاوت است. همچنین به زبان انگلیسی یا فارسی پیام و تعداد کاراکترهای آن بستگی دارد. در ادامه این هزینه‌ها را بررسی می‌کنیم.

هزینه پیامک همراه اول

سیم کارت یک پیامک فارسی یک پیامک انگلیسی
دائمی همراه اول ۹٫۹ ۲۲٫۲
اعتباری همراه اول ۱۱٫۶ ۲۷٫۴

 

هزینه پیامک ایرانسل

سیم کارت یک پیامک فارسی یک پیامک انگلیسی
دائمی ایرانسل ۹٫۹ ۲۳٫۲
اعتباری ایرانسل ۱۱٫۶ ۲۷٫۴
ایرانسل به خارج از کشور ۱۵۰۰ ۱۵۰۰
ایرانسل به خطوط ثابت ۱۲ ۱۲

 

هزینه ارسال پیامک انبوه

زمانی که می‌خواهید برای کسب و کارتان از سامانه پیامک انبوه مکس اس ام اس استفاده کنید، می‌توانید پیامک‌های انبوه خود را با پیش شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱، ۰۲۶، ۵۰۰۰۱، ۵۰۰۰۹، ۵۰۰۰۲، ۵۰۰۰۵، ۵۰۰۰۴، ۹۰۰۰ ارسال کنید.

همانطور که می‌دانید، مکس اس ام اس ۵ پنل مختلف شامل برنزی، نقره‌ای، طلایی، الماس و ویژه را برای ارسال پیامک در نظر گرفته است که  هزینه ارسال پیامک در هر کدام از این طرح‌ها را با پیش شماره‌های عنوان شده می‌خوانید.

تعرفه ها (برحسب تومان) برنزی نقره ای طلائی الماس ویژه
تعرفه دریافت پیامک رایگان رایگان رایگان رایگان رایگان
تعرفه ارسال اپراتور ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ ۱۹٫۷ ۱۸٫۲ ۱۶٫۵ ۱۴٫۸ ۱۴
تعرفه ارسال اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ ۱۹٫۷ ۱۸٫۲ ۱۶٫۵ ۱۴٫۸ ۱۴
تعرفه ارسال اپراتور ۵۰۰۰۴ ۲۵٫۳ ۲۳٫۴ ۲۱٫۲ ۱۹ ۱۸
تعرفه اپراتور ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ ۲۵٫۳ ۲۳٫۴ ۲۱٫۲ ۱۹ ۱۸

 

مکس اس ام اس، بهترین سامانه ارائه دهنده پنل پیامکی

مکس اس ام اس با سابقه طولانی یکی از بهترین ارائه دهندگان پنل‌های اس ام اس در ایران است که درحین اینکه تعرفه بسیار مناسبی دارد، کاربرانش ر ا در کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه تنها نخواهد گذاشت. شما بعد از خرید پنل می‌توانید از تمام وقت این سامانه بهره مند می‌شوید. همچنین برای بررسی وضعیت سفارشتان، می‌توانید گزارش‌ها و آنالیزها را در خصوص پیامک‌ها در سایت بخوانید.

نمایندگی پنل اس ام اس انبوه ارزان

به عنوان یک شغل میتوانید کار فروش پنل پیامک را انتخاب و مشغول کار شوید. برای این فقط کافیست یک نمایندگی اس ام اس انبوه از سامانه مکث اس ام اس اخذ کنید. اخد نمایندگی مکث اس ام اس دشوار نیست و هر شخص بالای ۱۸ سال میتوانید نمایندگی گرفته و شروع به فروش پنل کند. بخاطر اینکه پنلهای مکث اس ام اس تعرفه ارسال خیلی کمتری و ارزانتری نسبت به سایر سامانه دارد، مشتری و خواهان خیلی زیادی دارد و بازار کار شما هم پر رونق خواهد بود.

اگر هنوز برای خرید پنل اقدام نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که همین الان به صفحه اصلی سایت مکث اس ام اس مراجعه کرده و ثبت نام کنید و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که هر گونه سوالی دارید، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند فقط کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۳۶ تمای بگیرید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *