چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم
  • 1400/11/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟ آیا شده بخواهید اسمتان را در گوگل ثبت کنید تا همه ببینند؟ همین ابتدای کار به شما بگم گروه سئووان این کار را براتون انجام می دهند. در واقع تیم سئووان به کمک شما می آیند تا بتوانید اسم، عکس، فیلم، بیوگرافی و حتی شبکه های اجتماعی خودتون را در گوگل ثبت کنید. پس کافیه در گوگل سرچ کنید سئو وان و وارد سایتشون بشید اطلاعاتتان را براشون بفرستید تا ثبت کنند.

چگونه در گوگل عکس بگذاریم

چگونه در گوگل عکس بگذاریم؟ برای گذاشتن عکس در گوگل شما باید ابتدا آن را در یک سایت قرار بدهید. در واقع اول باید یک بستری باشد تا عکس را در آن قرار بدهید و بعد به گوگل بگین بیاد اون عکس را ببیند. خب بسترهای زیادی در اینترنت وجود دارد برای قرار دادن عکس که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی میکنیم:

  • ثبت نام در وبلاگ ها

اولین راهکار این است که در وبلاگ های رایگان ثبت نام کنید. وبلاگ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پست خودتون را همراه با عکس های دلخواه قرار بدهید. بعد از آن دیگه کار تمام است. باید منتظر بمانید تا ربات گوگل بیاد صفحه شما را ببینید و تصاویرتون را ایندکس کند.

اگر بخواهیم چندتا از وبلاگ های رایگان را نام ببریم میتونیم به پرشین بلاگ، بلاگفا و لوکس بلاگ اشاره کنیم. هر کدام از این موارد را در گوگل سرچ کنید براتون نمایش داده می شود و میتونید مراحل ثبت نام را انجام بدهید.

 

۲-ثبت نام در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی دومین بستری است که می توانید داخل آن عکسهاتون را ثبت کنید. البته همه شبکه های اجتماعی در گوگل ایندکس نمی شوند. مثلا اینستاگرام، تا الان پست های داخلی را ربات گوگل دسترسی ندارد و فقط پیج اصلی را می بیند. پس دقت کنید در شبکه های اجتماعی قرار بدهید که بدونید پست های داخلی دیده می شوند.

۳-ثبت نام در فروم ها

راهکار بعدی ثبت نام در فروم ها و قرار دادن تصویر در قسمت پروفایل ثبت نامی است. به عنوان مثال پارس فوتبال یکی از این فروم ها است که می توانید اسم و عکستون را اونجا ثبت کنید و توسط گوگل هم دیده می شود

آموزش گذاشتن عکس در گوگل

هر ۳ راهکار بالا آموزش گذاشتن عکس در گوگل بودند اما باید عرض کنم که موارد بالا تقریبا بالای یکماه زمان میبرد تا در گوگل نمایش داده شود. بنابراین اگر میخواهید ظرف مدت ۲۴ ساعت عکس و اسمتون بیاد تو گوگل به شما تیم سئو وان را پیشنهاد میکنیم. فقط کافیه اسم و عکستون را بفرستید براشون.

 

 

بالا اوردن پیج اینستا از طریق گوگل

چگونه پیج اینستاگرام خود را در گوگل ثبت کنیم؟ همین ابتدای کار عرض کنم کارشناسان سئو وان پیج اینستاگرام شما را در گوگل میتوانند ثبت کنند. بنابراین اگر دلتون میخواهد با اسمتون پیج اینستاگرام شما بیاد بالا در گوگل یا با کلمات کلیدی خاص که خدمات و فروش کالای شما هست بیاد بالا، حتما به سایت سئو وان سر بزنید و از مشاورانش کمک بگیرید.

یادتون باشه برای آمدن پیج اینستاگرام در گوگل باید در پروفایل سایت های مختلفی که ثبت نام کردید لینک اینستاگرام خودتون را قرار بدهید. اینطوری شانس بالاآمدن پیجتون در گوگل بالا میره.

در نهایت با کارشناسان سئو وان همراه باشید تا در گوگل معروف شوید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *