طراحی سایت و تبلیغات گوگل ادز در الگانت وب

طراحی سایت و تبلیغات گوگل ادز در الگانت وب
  • 1400/11/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طراحی سایت

اگر در فضای مجازی و در دنیای وب سایت تازه کار باشید و به تازگی با برنامه نویسی آشنا شده باشید، به طور حتم با واژه‌ی طراحی وب بارها و بارها مواجه شده اید. از زمانی که نخستین وبسایت در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد، طراحی سایت راهی طولانی را طی کرد. امروزه بیش از یک میلیارد سایت در فضای مجازی موجود است پس هیچ جای تعجب نیست که بازار طراحی سایت بسیار داغ باشد و افراد زیادی هر روز به دنبال طراحی سایت جدید برای خود و کسب و کارشان باشند. پس این بازار پر رونق بسیار سود آور و مفید است.

طراحی سایت چیست؟

به طور ساده می توان گفت طراحی سایت یعنی طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی یک سایت قدیمی درون اینترنت. در دنیای واقعی برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان از انواع مصالح و ابزار های مختلف برای زیبا سازی آن فضا استفاده می شود از جمله گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل خانه و… در فضای مجازی و اینترنت نیز می توان با استفاده از ابزار های گوناگون برای زیبا سازی سایت خود اقدام کنیم. به زبان دیگر، در فضای مجازی ابزارهایی وجود دارند و در اختیار ما قرار داده شده اند، که می توان با کمک آن سایت مورد نظرمان را ساخته و آن را زیبا سازی کنیم. در دنیایی که زندگی می کنیم ابتدا یک زمین را خریداری یا اجاره می کنیم و با استفاده از مصالح مختلف از جمله بتن، سیمان، آجر، میل گرد و… آن را ساخته و در آخرین مرحله با گچ بری و رنگ آمیزی و سرامیک و کابینت و… به آن رنگ و لعاب می دهیم. در دنیای مجازی نیز با ابزار های مخصوص سایت خود را راه اندازی و به آن جلا می بخشیم. پس در پاسخ طراحی سایت چیست؟ می توان گفت هر آن چه که کمک خواهد کرد تا وب سایت ما زیباتر و بهتر نشان داده شود.

مزایای طراحی سایت چیست؟

  • قابلیت دسترسی: حتی اگر کسب­‌وکارتان یک دفتر بسیار بزرگ در مرکز شهر و شناخته شده ترین مکان نیز باشد باز هم موفقیت را تضمین نخواهد کرد، به دلیل اینکه این مکان تنها برای تعداد بسیار کمی قابل دسترس است ولی فضای مجازی و اینترنت در دسترس بیشتر افراد جامعه هست. شما می توانید به کمک شرکت های حمل و نقل خیلی راحت در مدت زمان کم از یک کشور به کشور دیگر صادر کنید.
  • ارائه خدمات بهتر: اگر شما در حال فروش محصولی هستید و میخواهید مزایا و کاربرد محصول را به مشتری ارائه دهید، می­توانید مقالاتی مربوط به محصول در سایت خود قرار دهید. این کار باعث می شود تا آگاهی مشتریانتان نسبت به محصولات شما بالا رفته و باعث اهمیت دادن آنها به محصول می شود.
  • دسترسی آسان: امروزه دیگر زندگی افراد بسیار پر مشغله است و آنها به دنبال راه های آسان و سریع هستند و با سئوی سایت میتواند در جلوی دیدگانشان قرار گیرید.. پس طبیعتاً خرید آنلاین آسان تر از خرید در بازار است. امروزه نیز با قوانین و مقررات خاصی امنیت خرید های آنلاین به شدت بالا رفته و اعتماد مردم نسبت به خرید آنلاین به شدت افزایش یافته.
  • کاهش هزینه: یکی از بهترین کارهایی که می توان برای پیشرفت کسب و کار کرد کاهش هزینه است. کاهش هزینه را می توان یک مزیت طراحی سایت در نظر گرفت. طراحی سایت یکی از بهترین روش کاهش هزینه در کسب و کار است. هزینه یک طراحی سایت سایت خوب و نگهداری آن تقریبا چند میلیون است. یک بازاریابی بسیار مناسب در سایتتان می تواند به شدت باعث رشد و تداوم کسب و کارتان شود.

 

تبلیغات در گوگل چیست؟

امروزه یکی از بهترین و موثر تریت روش های تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغ در گوگل است. باید توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل به دو شکل انجام پذیر است. روش اول سئو کردن سایت مورد نظر و روش دوم ادوردز است.

سئو سایت یک روش طبیعی برای بالا بردن صفحه سایت شما در گوگل است که در صفحه ی اول گوگل به نمایش گذاشته خواهد شد. تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز نیز به صورتی است که از صاحب سایت مبلغی با هر کلیک بر روی کلمات کلیدی توسط گوگل گرفته خواهد شد. این نتایج نیز در گوگل با عبارت Ad نشان داده می شود. اما دقت داشته باشید که شما باید بسته به نیاز خود یکی از دو روش را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. روش سئو سایت در طولانی مدت انجام پذیر است اما بازده ای بسیار بالایی دارد و در زمان طولانی افراد زیادی را جذب سایت و کسب و کار شما می کند. اما روش تبلیغات در گوگل ادوردز به زمان زیاد نیازی ندارد، اما با گذر زمان شما افراد کمتری را نسبت به روش اول جذب سایت خود می کنید.

در سئو صاحب کسب و کار باید به دنبال بهینه سازی وب سایت خود باشد و برای آن تلاش کند تا افراد با سرچ کردن بتواند به سرعت به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و اما در روش ادوردز یک هزینه و مبلغی به گوگل پرداخت خواهد شد تا وب سایتتان در صفحه ی اول گوگل قرار گیرد. به ازای هر کلیکی که بر روی لینک سایت شما می شود از هزینه ی تبلیغات شما کسر می گردد.

مزایای تبلیغ در گوگل چیست؟

امکان دارد تا به حال این سوال برای شما پیش آمده باشد که مزایای تبلیغات در گوگل چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. در این قسمت از مقاله با چند مزیت تبلیغات در گوگل آشنا خواهید شد:

  • جذب مخاطب بیشتر
  • صرفه جویی کردن در هزینه های تبلیغات خود
  • انعطاف پذیری و ادغام پذیری بالا گوگل ادز
  • بازگشت سرمایه بالا و مصرفی تبلیغات در گوگل
  • گسترش و پیشرفت کسب و کار و بازدهی بسیار بالا
  • افزایش بسیار بالا آگاهی از برند و برندسازی در کسب و کار شما
  • افزایش آگاهی از برند توسط گوگل ادز یا گوگل ادوردز

 

جمع بندی نهایی

امروزه دیگر هر کسب و کاری برای پیشرفت خود باید در دنیا و فضای دیجیتال فعالیت کند و یکی از همین فضا ها درون اینترنت است و شما می توانید با طراحی یک سایت خوب و تبلیغات در گوگل به کسب و کار خود رونق ببخشید و همچنین توجه داشته باشید که طراحی سایت و تبلیغات در گوگل را می توان برای تمامی کسب و کارها بکار ببرید.

تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *