خرید یوسی پابجی موبایل در کمترین زمان

خرید یوسی پابجی موبایل در کمترین زمان
  • 1400/11/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پابجی موبایل ؟

بازی PUBG که سر واژه PlayerUnknown’s Battlegrounds می باشد یک بازی سبک بتل رویال می باشد؛ شرکت طراح بازی در کره جنوبی مستقر می باشد. تقریبا چهار سال از عمر این بازی می گذرد که شاهد پذیرش این بازی از سمت تمام گیمرهای جهان بوده ایم.

گیم پلی این بازی به این صورت است که هر نقشه از بازی شامل ۱۰۰ نفر بازیکن است به جز لیویک که دارای ۵۲ بازیکن است و کاراکین که ۵۰ بازیکن دارد.

بازیکنان همان ابتدای بازی، با استفاده از چتر بر روی جزیره‌ای فرود می‌آیند و انجام مبارزه و جمع کردن سلاح‌ها برای بقاء از همین نقطه شروع می‌شود، بازیکنان برای زنده ماندن باید خود را به محلی که بازی در نقشه مشخص کرده به همراه سلاح و مهمات برسانند و اگر بازیکن نتواند خود را در مدت زمان مشخص به این منطقه برسانند شاهد کم شدن جان و مردنش در بازی می‌شود و اگر موفق شد در طی مبارزه با دشمنان جان سالم به در برد و نمیرد، در نهایت به پیروزی می‌رسد، در حین بازی می‌توانید انتخاب کنید که سبک دوربین بازی اول شخص یا اینکه سوم شخص باشد که هر کدام مزایا و معایبی در کنترل بازیکن، دقت و تیراندازی در بازی دارد، بازیکن می‌تواند وارد بازی انفرادی شود یا اینکه یک تیم تا ظرفیت ۴ نفر می‌تواند تشکیل دهد.

خرید یوسی

یوسی پابجی موبایل چیست ؟

یوسی پول بازی پابجی موبایل است و می‌توانید با آن هر چیزی که در فروشگاه بازی وجود دارد را برای خود تهیه کنید. به همین دلیل خرید یوسی بسیار اهمیت دارد. همچنین باید همیشه بازار را بررسی کنید تا یوسی ارزان را از امن ترین فروشگاه ها خریداری کنید. شما میتوانید از دلار پابجی موبایل جهت باز کردن جعبه ها خرید اسکین ارتقاء لول بازی و بالا بردن RP خود استفاده کنید .

یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی در ایران

متاسفانه با توجه به تحریم های موجود خرید بصورت مستقیم از داخل ایران ریسک های مالی بسیار زیادی دارد و گاها بعضی از کاربران بدلیل عدم توجه به این موضوع پول زیادی را از دست داده اند .

اما بهترین راه حل خرید یوسی در ایران خرید از فروشگاه های دارای نماد اعتماد می باشد .

این فروشگاهها با استفاده از راه کارهایی تحریم ها را دور زده و ریسک خرید و واریز را برای شما حذف می کنند؛ پیشنهاد ما در این زمینه خرید یوسی از پابجی پی است.

واریز سریع یوسی

برای بسیاری از پلیر های حرفه ای این بازی زمان رسیدن یوسی به اکانتشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل انتخاب فروشگاهی که سریعترین واریز را داشته باشد اهمیت بسیاری دارد .

وب سایت پابجی پی که حدود ۳ سال از فعالیت آن در زمینه خدمات گیمینگ میگذرد جهت واریز سریع یوسی یک تیم ۴ نفره انتخاب و خدمات واریز یوسی را در کمترین زمان ممکن حتی در پیک کار و شروع سیزن ها ارائه می دهد .

البته در صورتی که واریز سریع برای شما عزیزان اهمیت دارد میتوانید از خدمات گیفت کارت یوسی پابجی پی استفاده کنید و از قبل لایسنس را خریداری کرده و در زمان مورد نیاز بلافاصله به اکانت خود واریز نمایید .

یوسی ارزان

شاید با مطالعه پاراگراف بالا به این فکر افتاده باشید که جهت خرید یوسی ارزان چه کاری باید انجام دهید ؟؟ ساده ترین راه جستجو در اینترنت با موتور جستجو گوگل است . براحتی میتوانید در گوگل کلمه ” خرید یوسی ” را جستجو کرده و با مقایسه قیمت ها در سایت های مختلف ارزانترین یوسی را خریداری کنید .

البته حتما دقت کنید همیشه قیمت ملاک خرید نیست و حتما از سایت های دارای نماد اعتماد خرید را انجام دهید .

ارزان ترین نوع یوسی موجود در بازار، گیفت کارت یوسی می باشد که با توجه به بررسی های انجام شده در حال حاضر وب سایت پابجی پی ارزان ترین قیمت های گیفت کارت یوسی را در بین تمامی وب سایت ها دارا می باشد. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک است و میتوانید با خیال راحت از این وب سایت یوسی مورد نیاز خود را خرید داری کنید .

 

قیمت یوسی

ممکنه برای خیلی ها این سوال پیش بیاد که قیمت یوسی بر چه اساسی تعیین میشه .

قیمت خرید یوسی بصورت جهانی ثابته مثلا برای ۶۰ یوسی حدودا قیمت ۱ دلار مشخص شده اما در کشور ما بدلیل نوسانات قیمت دلار قیمت ها بصورت روزانه مشخص میشن و با توجه به قیمت روزانه دلار قیمت یوسی پابجی موبایل نیز بالا یا پایین می رود .

خرید uc

مراحل خرید یوسی در پابجی پی

خرید از وب سایت پابجی پی بسیار آسان می باشد.

ابتدا جهت خرید یوسی اینجا کلیک کنید.

سپس بسته یوسی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید ( اگر گیفت کارت یوسی نیاز دارید اینجا کلیک کنید)

بعد از انتخاب محصول مورد نظر در صفحه تسویه حساب ابتدا با شماره موبایل خود ثبت نام کرده و اطلاعات درخواست شده جهت تکمیل ثبت نام را وارد نمایید.

در انتها جهت پرداخت ۲ راه وجود دارد ۱- میتوانید مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت کرده ۲- بصورت کارت به کارت مبلغ را پرداخت نمایید.

محصول شما بعد از تایید پرداخت حداکثر ۳۰ دقیقه بعد برای شما ارسال میگردد .

شما در تمامی مراحل خرید و انجام سفارشات از طریق پیامک مطلع خواهد شد .

همچنین نحوه استفاده از گیفت کارت های یوسی بصورت ویدئو در سایت پابجی پی توضیح داده شده است .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *