قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی و استانبول این نکات را بدانید

قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی و استانبول این نکات را بدانید
  • 1400/11/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر با خرید تور لحظه آخری دبی قصد سفر کرده اید، حتماً بار سبکی همراه خود ببرید تا هزینه های اضافی بابت اضافه بار پرداخت نکنید. دبی آب و هوای گرمی دارد بنابراین همراه خود  لباس نخی ببرید تا لباس مناسب و کافی داشته باشید. از آنجایی که هوای دبی گرم است همراه خود عینک آفتابی، کرم ضد افتاب، کلاه آفتابگیر، لباس شنا و مایو ببرید تا از سفر خود لذت ببرید.

زمانی که تور مسافرتی دبی را انتخاب کردید، حتماً از شرکت‌ های مسافربری معتبر اقدام به خرید تور لحظه آخری دبی نمایید. دبی شهر بسیار جذاب و دیدنی است و می‌ توانید از جاذبه‌ های دیدنی آن لذت ببرید، بنابراین هتل هایی را انتخاب کنید که هزینه کمتری دارد زیرا شما کمتر در هتل می مانید.

تور لحظه آخری دبی

سفر با تور لحظه آخری دبی

برج خلیفه یک سازه زیبا در دبی است که با وارد شدن به آن از شکوه آن متعجب می شوید، بنابراین می تواند یک تجربه بی نظیر برای شما باشد می توانید به طبقه ۱۲۴ برج خلیفه بروید و از طبقه ۱۲۴ شهر زیبا و باشکوه دبی را مشاهده کنید البته توصیه می‌ شود در شب این کار را انجام دهید تا لذت دیدن شهر دبی در میان تاریکی شب دو چندان شود.

غذاهای عربی طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل در سفر به دبی حتماً غذاهای عربی را تست کنید. با تور لحظه آخری دبی از جاذبه های دبی لذت ببرید.

‌حمص یک پیش غذای عربی است که از ترکیبات آب لیمو، روغن زیتون، نخود، ارده و سیر درست می شود و شاورما  یک خوراکی از گوشت مرغ و بره است که تا حدود بسیار زیادی شبیه کباب ترکی است و می توانید از این کباب بسیار عالی در کنار انواع  سس های خوشمزه و سبزیجات در هنگام ناهار یا شام بهره ببرید.

با انتخاب تور لحظه آخری می توانید می توانید در کویر دبی شتر سواری کنید زیرا یک تجربه تکرار نشدنی است. پیشنهاد می‌ شود در هنگام غروب به فواره‌ های دبی سر بزنید. می‌ توانید دست و پای خودتان را با استفاده از حنای عربی زینت دهید. با انتخاب تور لحظه آخری دبی می توانید یک سفر جذاب را تجربه کنید.

تفریحات جذاب دبی و خرید در دبی

با انتخاب تور لحظه آخری دبی می توانید به شهر مدرن دبی سفر کنید و از دیدن آسمان خراش های مدرن و برج های معروف لذت ببرید. تور لحظه آخری دبی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا از هتل های لاکچری ساحلی و مدرن امارات بهره مند شوید و از امکانات رفاهی دبی و مکان گردشگری و تفریحی آن استفاده کنید تا سفری بی نظیر و لذت بخش داشته باشید.

 انتخاب تورهای لحظه آخری ارزان به شما کمک می کند تا بتوانید از مراکز خرید دبی محصولاتی از مارک ها و برندهای مشهور خریداری کنید. زیرا در دبی نمایندگی بیشتر برندهای معروف جهان وجود دارد. از آنجایی که دبی یک کشور بیابانی است می‌ توانید از جاذبه‌ های بیابانی آن مانند بیابان گردی جشن‌ های بادی نشینی و شترسواری استفاده کنید. در دبی می توانید با ماشین های لوکس گشت و گذار کنید. شما می توانید از مراکز خرید معروف دبی اجناسی مانند تابلو فرش، عطر، خنجر های دکوراتیو و تزیینی، خرما، لباس، پارچه، انواع خوراکی ها و شکلات ها را خریداری کنید.

تور لحظه آخری استانبول با اقتصادی ترین قیمت ها ارائه می شود. بهترین خدمات هتل در این تورها به مسافرین عزیز ارائه می شود. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها، از آخرین ثبت نام های هر تور استفاده کنید. به این ترتیب از خدمات برخی تورها با هزینه کمتر و مناسب تر استفاده خواهید کرد. تور لحظه آخری استانبول با آفرهای ویژه ارائه می شود.

در طول هر سال هر چه بیشتر به فصل زمستان نزدیک شویم، تورهای استانبول با قیمت و هزینه کمتری ارائه می شوند. این مسئله به قیمت بلیط هواپیما نیز مرتبط می شود که در این فصول سال بسیار کم هزینه تر است. به همین خاطر تور لحظه آخری استانبول در این فصل ها مزایای بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

 

جاذبه های تاریخی با تور لحظه آخری استانبول

برای استفاده از امکان رزرو تور لحظه آخری استانبول بهتر است ابتدا با جاذبه های این شهر توریستی در کشور زیبای ترکیه بیشتر آشنا شوید. استانبول امروزه یکی از مهمترین شهرهای توریستی در جهان است که بهترین امکانات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بخشی از شهر استانبول در قاره اروپا واقع شده و بخشی از آن در قاره آسیا است.

تور لحظه اخری استانبول

در این شهر، بناهای تاریخی بسیاری نیز وجود دارند که هر یک از آن ها سالانه مورد بازدید عده بسیاری از توریست ها از سراسر جهان قرار می گیرند. تور لحظه آخری استانبول برای بازدید از کل این بناهای زیبا و دیدنی در کشور ترکیه برنامه ریزی کرده است. مساجد و قصرهای سلطنتی موجود در این شهر زیبا هر یک از زیباترین بناهای جهان به شمار می روند که در استانبول واقع شده اند.

وجود شاپینگ سنترهای بزرگ و زیبا در این شهر، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. همچنین اگر می خواهید به طبیعتی بکر و دست نیافتنی بروید و آرامش خود را به دست آورید، توصیه می کنیم از این شهر زیبا و دیدنی بازدید کنید! رستوران های بین المللی این شهر نیز گوشه ای از جاذبه های آن را تشکیل می دهند. اگر اهل غذا هستید، سفر به این شهر و رفتن به رستوران های بین المللی آن برای شما جذاب خواهد بود.

آشنایی کامل با استانبول

تور لحظه آخری استانبول به شما این امکان را می دهد که از استانبول بزرگ و زیبا دیدن کنید. اگر می خواهید سوغاتی بخرید و یا لباس های مارک و برند تهیه کنید، می توانید در فروشگاه های این شهر به دنبال خرید اجناس اصل و یونیک بگردید! یکی از خیابان های مشهور استانبول، خیابان استقلال این شهر است که نشانه شور و نشاط مردم به شمار می رود.

شما می توانید با رزرو تور لحظه آخری استانبول، اوقات خوشی را در این شهر بگذرانید. غذاهای ترکیه ای نیز در همه دنیا بسیار محبوب هستند. از کباب های خوشمزه آن گرفته تا دسرهایی مانند باقلوا ترکی همه و همه مورد پسند گردشگران بوده اند. اگر به غذا خوردن علاقه دارید با این تور گردشگری همراه شوید و در بازارهای محلی ترکیه غذاهای خوشمزه و سنتی مردم را امتحان کنید.

پروازهای استانبول در های سیزن

تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دوران “های سیزن” برای خرید بلیط تور استانبول است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور استانبول در این ایام به افرادی پیشنهاد می‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌کنند. در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی محسوب می‌شود و گرانی این فصل به همین دلیل است. نوروز آب و هوای استانبول مطلوب می‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌کند. در دیگر ماه‌های بهار ممکن است باران‌های شدید و مداوم را در استانبول شاهد باشیم که ممکن است تور استانبول شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تورهای ارزان استانبول لحظه آخری

در “های سیزن” بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیط تور استانبول در “های سیزن” از حدود ۵/۳ میلیون تومان به بالا برآورد می‌شود.

هتل‌های استانبول در های سیزن

برای خرید تور استانبول در این ایام باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در این ایام تقریبا دو برابر می‌شود. هتل‌های استانبول به صورت کلی کیفیت مطلوبی ندارند و هرچه بیشتر به میدان تکسیم نزدیک باشند بدون توجه به کیفیت قیمت‌شان افزایش می‌یابد. نزدیک بودن به میدان تکسیم مزیت محسوب می‌شود چون از هزینه حمل و نقل شما کاسته می‌شود.

منبع : https://gashtnet.com/last-tour-istanbul

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *