جت پرینتر دستی چیست ؟

جت پرینتر دستی  چیست ؟
  • 1400/11/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

جت پرینترهای دستی نوعی دستگاه چاپ هستند که برای چاپ در انبارها ، فروشگاه ها ، تولیدی ها و غیره  بدون دردسرهای وزن زیاد یا کابل های فراوان بکار می روند.
جت پرینتر که با نام تاریخ زن نیز شناخته می شود ، برای مدت زمان طولانی برای انجام امور چاپی در خط تولید محصولات، بارکد گذاری و درج تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، سری ساخت و مشخصات محصول مورد استفاده قرار گرفته است.
این دستگاه ها پیشرفت کاملی نسبت به روش های سنتی کدگذاری دستی از جمله استنسیلینگ و کدگذاری رولی که قبلا مورد استفاده قرار می‌گرفتند، هستند.
بطورکلی این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که شبیه یک مته برقی بی سیم هستند و به جای تیغ های چرخشی دارای نازل های جوهرافشان می باشند که برای چاپ کاراکتر ها و تصاویر از یک سیستم فشار کنترل شده استفاده می کند.
این دستگاه ها ، علاوه بر آداپتور ، دارای باتری های قابل شارژی هستند که امکان حمل و استفاده راحت از آنها در مکان های مختلف را فراهم می کند. ممکن است  شما جت پرینتر دستی را مفهومی منحصر به فرد بدانید اما این دستگاه ها ابزار پیچیده ای نیستند.
قبل از اختراع این دستگاه ، افراد برای چاپ حروف ، علامت ها و اعداد روی محصولات خود از استنسیل و رول کد استفاده می‌کردند  .اما با ظهور جت پرینتر ، امروزه این دستگاه ها به یک روش چاپ راحت و سریع تبدیل شده اند. علاوه بر این دستگاه های چاپ قدیمی بسیار سنگین و حاوی چندین سیم و اتصال بودند.
کاربرد اصلی جت پرینتر دستی در خطوط تولید و مونتاژ است که کالاها در آن جابجا می شوند و نیاز به یک دستگاه تاریخ زن ، چالاک و با کیفیت می باشد.

جت پرینترهای دستی چه کاری می ‌توانند انجام دهند؟

این دستگاه ها ، بسیار سبک و قابل حمل هستند و وضوح چاپ توسط آنها کیفیت بالایی دارد .بنابراین این چاپگر ها می توانند کار‌های شگفت‌انگیز را انجام دهند که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

دستگاه چاپ سیار

اولین و مهمترین مزیت جت پرینترهای دستی تحرک آنها است . جایی که چاپگرهای سنتی و حجیم را نمی توان برد ، چاپگرهای دستی به راحتی قابل حمل هستند. باتری های قابل شارژی که دارند زمان کار خوبی داشته و می توانند تمام نیاز های چاپی شما را برآورده کنند. به علاوه کارتریج جوهر قابل تعویض این دستگاه‌ها کل فرایند چاپ را بسیار آسان و سریع می کند.

جت پرینتر دستی  چیست ؟

چاپ بر روی سطوح مختلف

چاپگرهای دستی بسیار مقاوم هستند ، در نتیجه می توانند بر اساس نیاز شما بر روی چندین سطح امور چاپی را انجام دهند. سطوحی که می ‌توانید بر روی آنها  چاپ با استفاده از این چاپگرها را انجام دهید ،عبارتند از:
–  چوب ، سطوح بتنی ، کاغذ ، پلاستیک ، فلز ، شیشه و ….

ارائه چاپ های سریع

جت پرینترهای دستی بسیار سریع هستند . علاوه بر اینکه تنظیمات کاملی روی صفحه نمایش لمسی  دارند، شما را قادر سازد تا در عرض چند ثانیه تغییرات مورد نیاز را انجام دهید.
اطمینان داشته باشید با توجه به تکنولوژی پیشرفته چاپ  با استفاده از این چاپگرها در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

چاپ بارکد، Q-Code

در حالی که چاپ بارکد و سایر کدهای شناسایی می‌ تواند برای چاپگرهای معمولی دشوار باشد، جت پرینترهای دستی راه حل آسانی را برای شما فراهم می کنند . شما می توانید با استفاده از این چاپگرها برای چاپ بارکد هایی استفاده کنید که در صورت استفاده نکردن از جت پرینتر دستی برای چاپ آنها به چاپگرهای خاصی نیاز است. از این رو می توانید بدون نیاز به استفاده از چاپگر مخصوص محصولات خود را با بارکد برچسب گذاری کنید.
این ویژگی جت پرینترهای دستی را به ابزاری بسیار قدرتمند برای هر کسب و کار تبدیل می کند.

جت پرینترهای دستی کداجت

جت پرینترهای دستی کداجت ، با قابلیت های فراوان و دوام بالا برای کار در شرایط مختلف ، از پرطرفدارترین جت پرینترهای موجود در بازار ایران هستند.
جت پرینترهای کداجت علاوه بر ۱۲ ماه گارانتی ، از ۵ سال خدمات پس از فروش برخوردارند و بر اساس بودجه و نیاز مصرف کننده ، امکان انتخاب گزینه های اقتصادی و مناسب را فراهم می کند.
شرکت تولیدی بازرگانی فرازنگار –  ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۹۰
www.codajet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *