ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

ویزا کارت و مستر کارت چیست؟
  • 1400/11/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 3

ویزا کارت و مسترکارت از بهترین کارت های اعتباری می باشند که می تواند نیاز بسیاری از افراد را در زمینه خدمات ارزی مانند تعیین وقت سفارت، هزینه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور، خرید کالا از سایت های خارجی و … را برطرف سازد. کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می توانند با خرید ویزا کارت و مستر کارت وجه مورد نیاز خود همراه داشته باشند، بدون نیاز به اینکه مبلغی را با خود حمل کنند.

در ایران به کمک خرید مسترکارت مجازی و ویزا کارت، به راحتی می توان بلیط پروازهای خارجی را به صورت آنلاین خریداری کرد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در رابطه با ویزا کارت و مسترکارت چیست ندارید، می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درمورد نحوه استفاده از مسترکارت، برداشت پول از ویزا کارت در ایران، خرید کارت مستر کارت در افغانستان بیشتر برایتان توضیح دهیم.

ویزا کارت چیست؟ (بزرگ ترین شرکت خدمات مالی آمریکایی)

ویزاکارت یک کارت اعتباری همانند کارت های اعتباری دیگر اما متعلق به شرکت Visa می باشد. با خرید ویزاکارت مجازی به راحتی می توانید مبادلات ارزی خود را برای خرید محصولات مختلف انجام دهید. حتی این کارت استفاده از پول های دیجیتالی را نیز برای شما فراهم می کند. با شارژ کردن ویزا کارت، اعتباری به حساب شما اختصاص داده میشود که با استفاده از آن می توانید مبادلات ارزی را بدون نیاز داشتن به پول نقد انجام دهید.

این کارت در کشورهای مختلف رسمیت دارد و امکان پرداخت ارزی را در سراسر دنیا فراهم می کند. اما موضوعی که وجود دارد این است که در ایران شرایط استفاده از این کارت به دلیل تحریم ها وجود ندارد و برای خرید آن مجبور میشوید آدرس و مشخصات کشورهای دیگری مانند امارات را بدهید. البته شاید تا الان اینطور در ذهن شما جا افتاده باشد که این کارت تنها برای خریدهای اینترنتی است، اما در صورتی که اینطور نیست و شما از طریق آن می توانید برای کارهای متفاوتی استفاده کنید. جهت دریافت ویزا کارت مجازی، کلیک کنید.

انواع ویزا کارت شامل :

  • اعتباری (Credit Card)
  • نقدی (Debit Card)
  • پیش‌پرداخت (Prepaid card)

مستر کارت چیست؟ (معتبرترین شبکه پرداخت در دنیا)

مستر کارت یک شرکت مالی و چند ملیتی در نیویورک آمریکا است که در کشورهای مختلف دنیا بیش از ۱۴۰ نمایندگی دارد و جایگاه اول مبادلات مالی را از آن خود کرده است. از مزایای مسترکارت می توان به کارمزدهای بسیار کم، دریافت صورت حساب روزانه و رایگان، نقد کردن وجوه از دستگاه های خودپرداز اشاره کرد.

بیشتر افرادی که می خواهند پرداخت بین المللی داشته باشند و از سایت های بزرگی مانند آمازون خرید کنند، به آسانی می توانند از چنین کارت هایی استفاده کنند. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید با خرید مسترکارت می توانید از عابر بانک ها و یا دستگاه های پوز استفاده کنید بدون اینکه پول خود را جا به جا کنید. کسانی که به تراکنش های مالی نیاز دارند، بهتر است بدانند که مسترکارت یک انتخاب هوشمندانه برای آنها می باشد. جهت خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ، کلیک کنید.

انواع مستر کارت ها عبارتند از :

  • کارت نقدی (Debit Card)
  • کارت اعتباری (Credit Card)
  • کارت پیش پرداخت (Prepaid Card)
  • قابل شارژ (Reloadable Card)
  • غیر قابل شارژ (Gift Card)

تفاوت مستر کارت و ویزا کارت چیست؟

شبکه ویزا و مستر تفاوت بسیار جزئی با یکدیگر دارند؛ زیرا هر دوی آنها در یک رقابت تنگاتنگ هستند. حتی تعداد فروشگاه هایی که کارت ویزا را قبول می کنند مشابه تعداد فروشگاه هایی هستند که کارت مستر را می پذیرند.

از لحاظ امنیت پرداخت و سرعت تراکنش نیز هر دو آنها تایید شده می باشند. پس عملا نمی توان هیچ تفاوتی برای این دو کارت بیان کرد. اما نکته مهم ویژگی های هر کدام از کارت ها است نه مستر و یا ویزاکارت بودن آن. پیش از خرید و ثبت نام هر کدام از کارت ها لازم است که ویژگی ها، امکانات و محدودیت های آن را در نظر بگیرید؛ نه فقط شرکت های صادر کننده را.

اگر پس از خواندن این مطلب این سوال برایتان پیش آمده که چگونه در ایران ویزا کارت بگیریم؟ باید بگوییم که شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که علاوه بر محدودیت های بوجود آمده در زمینه فروش ویزا کارت و مسترکارت فعالیت دارند و در تلاشند تا بهترین شرایط را برای پرداخت های مالی و ارزی برای ایرانیان در سراسر دنیا فراهم کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بسیار مفید بود این مطلب به نظرم به دلیل عدم ارتباط بانک ها و مراکز پرداختی در ایران با سایر بانک های جهان٫عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های اینترنتی با توجه به تحریم های بانکی امری دشوار بوده اما شما میتونید با خدمات گروه ارزی پی در بهترین قیمت و کمترین زمان عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های مجازی رو انجام بدید

  2. برام سوال شده بود چجوری میتونم ویزا کارت تو ایران داشته باشم ممنون از اینکه راهنماییم کردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *