فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت
  • 1400/11/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

لوازم یدکی که روی خودرو نصب می‌شود، در دسته‌بندی متنوعی قرار می‌گیرد. بنابراین برای خرید هر یک از قطعات یدکی خودرو باید به خوبی دسته‌بندی آنها را بشناسید. فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت، با بهترین قیمت انجام می‌گردد. بنابراین شما می‌توانید بسیاری از قطعات یدکی خودرو را در این فروشگاه با قیمتی مناسب تهیه کنید. هزینه خرید قطعات یدکی خودرو به مدل و کارایی قطعات بستگی دارد. برخی از قطعات که هزینه خریدشان بالا است، دارای کارکرد خاصی هستند و به عنوان قطعات وارداتی شناخته می‌شوند.

قیمت لوازم یدکی خودرو به مدل و برند قطعات بستگی دارد. فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت، در مدل‌ها و طراحی‌های متنوع انجام می‌گردد. بنابراین می توانید به سایت اینترنتی یدک مارکت مراجعه کنید و سپس قیمت و ویژگی هر یک از قطعات را مشاهده نمایید. در کنار هر یک از قطعات، ویژگی ها و قیمت آنها درج شده است. بنابراین با اطمینان و آگاهی بیشتری قادر به خرید انواع لوازم یدکی خواهید بود. توجه داشته باشید که پیش از خرید قطعات یدکی خودرو باید به خوبی کارایی قطعات را روی خودرویتان بررسی نمایید.

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

قیمت فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

هزینه خرید هر یک از انواع لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت بسیار مناسب و به صرفه است. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کارشناسان فروشگاه یدک مارکت تمامی قطعات یدکی که روی خودرو نصب می‌شود را می‌شناسند. آنها طبق استاندارد هایی که انواع قطعات دارند هر یک از قطعات را به مشتریان ارائه می‌دهند. نحوه نصب و تعویض قطعات را برای مشتریان توضیح خواهند داد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که قیمت انواع قطعات خودرو بر اساس برند تولیدی که دارند با یکدیگر فرق می‌کند.

برخی از قطعاتی که روی خودرو نصب می شوند وارداتی هستند و هزینه خریداری بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند. برخی دیگر قطعات به صورت داخلی تولید می‌شوند که آنها را با قیمت مناسب‌تری می‌توانید خریداری کنید.  از آنجایی که فروشگاه یدک مارکت بدون واسطه واردات انواع قطعات یدکی خودرو را انجام می‌دهد، هزینه به صرفه‌تری را نسبت به دیگر فروشگاه‌ها از مشتریان دریافت می‌کند.

بسیاری از فروشگاه‌هایی که قطعات یدکی خودرو را به فروش می‌رسانند برای اینکه سود واسطه را پرداخت کنند باید هزینه بیشتری را از مشتری دریافت نمایند. اما باید بدانید که فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدکی مارکت بدون واسطه انجام می‌شود. به همین دلیل قیمت تمامی قطعات در این فروشگاه مناسب و به صرفه است.

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت در کمترین زمان

بسیاری از افرادی که مایل هستند به صورت اینترنتی لوازم یدکی خودرو را خریداری کنند، برایشان اهمیت دارد که در کمترین بازه زمانی لوازم یدکی را دریافت نمایند. فروشگاه اینترنتی یدک مارکت فروش اینترنتی انواع قطعات خودرو را در کمترین بازه زمانی انجام می‌دهد. شما باید به خوبی بدانید که فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت بر اساس بازه زمانی کوتاه مدت انجام می‌گردد. اگر شما در تهران هستید و سفارش انواع قطعات یدکی خودرو را در فروشگاه ثبت می‌کنید کمتر از دو ساعت می‌توانید لوازم یدکی درخواست شده را دریافت نمایید.

در صورتی که در اطراف تهران سفارش قطعات یدکی را ثبت نمایید کمتر از یک روز قطعات برای شما ارسال می‌گردد. همچنین در صورتی که در شهرستان‌های متنوع اقدام به ثبت سفارش لوازم یدکی خودرو نمایید کمتر از ۴۸ الی ۷۲ ساعت می‌توانید سفارش‌تان را دریافت کنید. ارسال سریع هر یک از انواع لوازم یدکی خودرو توسط فروشگاه اینترنتی یدک مارکت موجب شده که بسیاری از مشتریان از این فروشگاه خرید اینترنتی قطعات را انجام دهند. به طور کلی خرید اینترنتی قطعات خودرو برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است.

برخی از افراد به سایت‌های اینترنتی اعتماد نمی‌کنند و قطعات خودرو را از آنها خریداری نمی‌نمایند. اما شما باید به خوبی بدانید که فروشگاه یدک مارکت به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کند. به همین دلیل انواع قطعات خودرو را با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود می‌رساند. بنابراین شما برای خرید اینترنتی هر یک از قطعات خودرو می‌توانید به این فروشگاه اعتماد کنید.

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت همراه با گارانتی

دریافت گارانتی همراه با لوازم یدکی خودرو برای بسیاری از مشتریان اهمیت دارد. فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت همراه با گارانتی انجام می‌شود. شما می‌توانید گارانتی و ضمانت کالا را از کارشناسان فروشگاه دریافت نمایید. در واقع باید بدانید که ضمانت کالا از نظر اصل بودن برای فروشندگان اهمیت زیادی دارد.

به همین دلیل خیال مشتریان خود را آسوده می‌سازند و همراه با قطعات یدکی گارانتی را برای آنها ارسال می‌نمایند. ضمانت تمامی قطعات یدکی در فروشگاه یدک مارکت توسط فروشندگان انجام می‌گردد. در صورتی که شما هر یک از قطعات ارسال شده برایتان کاربردی نباشد و کیفیت لازم را از آنها دریافت نکنید، می‌توانید آنها را به فروشگاه بازگردانید. کارشناسان فروشگاه ضمانت تمامی لوازم یدکی خودرو را به مشتریان ارائه می‌دهند تا آنها با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خریداری انواع لوازم یدکی نمایند. لوازم یدکی خودرو اگر همراه با گارانتی به مشتریان تحویل داده شود، مشتریان در صورت نیاز می‌توانند اقدام به تعویض و یا تعمیر آنها نمایند.

توجه داشته باشید که اگر گارانتی و ضمانت نامه همراه با قطعات به مشتریان تحویل داده نشود، یعنی قطعات تقلبی هستند. قطعاتی که تقلبی می‌باشند کیفیت مناسبی ندارند و قابلیت تعویض و تعمیر نخواهند داشت. بر همین اساس شما زمان خرید هر یک از لوازم یدکی خودرو باید به خوبی از اصلی بودن آنها را بررسی نمایید. اصل و اورجینال بودن هر یک از قطعات لوازم یدکی خودرو را از طریق کیفیتی که دارند می‌توانید بررسی کنید.

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

انواع قطعات خودرو و فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

قطعات و لوازم یدکی خودرو نمونه های متفاوتی دارند. هر یک از آنها در قسمت های متنوع خودرو نصب می‌شوند. برخی از قطعات برای بدنه هستند مانند سپر، چراغ‌های ترمز و جلو، آینه بغل و… و برخی دیگر از قطعات برای جلوبندی مانند جعبه فرمان، بوش، طبق، فنر و کمک فنر و… و نمونه دیگر قطعات برای موتور می‌باشند که می‌تواند شامل تسمه تایم، شمع خودرو، میل لنگ و… باشد. هر یک از دسته‌بندی‌های قطعات خودرو را اگر بشناسید می‌توانید به راحتی یکی از آنها که مناسب خودرویتان می‌باشد را تهیه کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هر یک از قطعات خودرو بر اساس دلایل متنوع باید تعویض گردند. در صورتی که خودروی شما با تصادف مواجه گردد باید برخی از قطعات مربوط به بدنه و جلوبندی را تعویض کنید.

اما در صورتی که خودروی شما کیلومتر مشخص شده‌ای را رد می‌کند باید برای کارکرد بهتر خودرو قطعات جدیدی را نصب کنید تا خودرو دچار استهلاک نشود. توجه داشته باشید که فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت در مدل‌ها و انواع متفاوت انجام می‌گردد. بر همین اساس شما هر یک از انواع قطعاتی که مربوط به خودرو می‌باشد را از این فروشگاه می‌توانید خریداری کنید.

ارسال رایگان قطعات یدکی و فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

فروشگاه یدک مارکت برای اینکه رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد، خاصی را جهت ارسال رایگان محصولات به آنها ارائه می‌دهد اگر خرید هر یک از قطعات خودرو توسط شما از فروشگاه یدک مارکت انجام شود و قیمت قطعات بالاتر از دو میلیون باشد کارشناسان به صورت رایگان قطعات را برای شما ارسال می‌کنند.

این مسئله موجب شده است که بسیاری از مشتریان با اطمینان بیشتری هر یک از قطعات خودرو را به صورت اینترنتی از فروشگاه خریداری کنند و مزیت ارسال رایگان را از فروشگاه دریافت نمایند. پیش از ارسال هر یک از قطعات، قادر خواهید بود که با کارشناسان مشورت کنید تا آنها بهترین قطعه را برای نصب روی خودرو به شما پیشنهاد دهند. هر یک از قطعات برند متفاوتی دارند و دارای کارکرد خاصی هستند. بنابراین بهتر است که به خوبی کارکرد و عملکرد آنها را از نظر طول عمر بررسی کنید. قیمت قطعات را پیش از ثبت سفارش باید به خوبی در نظر بگیرید و سپس قطعات یدکی را سفارش دهید.

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت و قطعات وارداتی

فروش لوازم یدکی خودرو در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت طبق استانداردهای مشخص شده تولید کننده انجام می‌گردد. هر یک از قطعات وارداتی که مربوط به خودروهای خارجی هستند در این فروشگاه با بهترین قیمت به فروش می‌رسند. در واقع شما اگر دارنده خودروهای خارجی و چینی هستید می‌توانید هر یک از لوازم یدکی خودروهای چینی و خارجی مانند لوازم یدکی برلیانس را از یدک مارکت با بهترین قیمت خریداری کنید. تمامی نکاتی که مربوط به نحوه نصب و تعویض قطعات یدکی خودرو های خارجی هستند را کارشناسان فروشگاه برای شما توضیح می‌دهند.

دقت داشته باشید که تمامی قطعات وارداتی خودروهای خارجی را باید در بازه زمانی مشخص تعویض کنید. اگر هر یک از قطعات موتوری خودروهای خارجی را در بازی زمانی مشخص نصب نکنید و برای تعویض آنها در زمان مشخص اقدام نکنید، امکان دارد که کارکرد خودرویتان با مشکل مواجه شود. بر همین اساس اگر به عملکرد خودرو خود اهمیت زیادی می‌دهید باید به خوبی در مورد زمان مناسب تعویض قطعات خودرو اطلاعات کافی کسب نمایید. اگر در مورد زمان تعویض قطعات خودرو و همچنین نحوه تعویض آنها اطلاعات زیادی در اختیار ندارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه یدک مارکت مشورت نمایید.

تلفن یدک مارکت : ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۵۲

آدرس سایت : yadakmarket.com

اینستاگرام یدک مارکت : @yadak.market

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *