۱۰ترفند ارسال پست به اکسپلور در سال۲۰۲۲

۱۰ترفند ارسال پست به اکسپلور در سال۲۰۲۲
  • 1400/12/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 4

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بسیار پرمخاطب در ایران جایگاه ویژه‌ای را در خصوص جذب مشتری و کسب درآمد برای بسیاری از مشاغل به دست آورده و از این حیث خرید فالوور اینستاگرام به منظور بازدید بیشتر از پیج و تبدیل کاربران به مشتری اهمیت بسیار یافته است. در این مقاله قصد داریم با ارائه مطالبی در خصوص خرید فالوور به بررسی انواع فالوور پرداخته و با بیان مزایا و معایب هر یک، سایت‌‌های معتبری را نیز در این خصوص معرفی نماییم.

فالوور اینستاگرام چیست؟

فالوور در زبان انگلیسی (follower) به معنای دنبال کننده است. از آنجایی که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب به دلیل تحریم یا فیلتر در دسترس ایرانیان نیست و اینستاگرام تنها شبکه مجازی پرطرفداری است که اغلب مردم ایران از آن استفاده می‌کنند، شاید این باور اشتباه ایجاد شده باشد که فالوور یک واژه‌ی منحصر و مختص به اینستاگرام است؛ اما این واژه در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز کاربرد دارد.

فالوور یا دنبال کننده، قابلیتی است که در شبکه‌های مجازی وجود دارد و این امکان را به کاربران می‌دهد تا با دنبال کردن حساب کاربری یا صفحات مورد نظر خود در پلتفرم‌ها، بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بنابراین شبکه‌های اجتماعی را می‌توان رسانه‌هایی فالوور محور نامید.

پلتفرم‌هایی مانند توئیتر، فیسبوک، ساوند کلود و بسیاری از شبکه‌های دیگر از قابلیت follow، البته با کاربری متفاوت از یکدیگر برخوردارند که به کاربران امکان دنبال نمودن افراد و صفحات گوناگون را می‌دهند. در واقع هدف از طراحی گزینه فالو در این شبکه‌های اجتماعی، ایجاد یک امکان برای پیوند و برقراری ارتباط بین کاربران فعال در این پلتفرم‌ها است.

در رابطه با اینستاگرام اگر شما صفحه یک شخص را بررسی نمایید، گزینه‌ای را در بالای صفحه با عنوان followers مشاهده می‌کنید که بیانگر تعداد افرادی است که آن صفحه یا پیج را دنبال کرده و زیر نظر دارند. همان‌طور که می‌دانید هر چه این عدد بالاتر باشد نشان دهنده‌ی محبوبیت بیشتر آن صفحه اینستاگرامی است.

حال پیج‌هایی که به صورت بیزینسی بوده یعنی به جهت ایجاد یک کسب و کار آنلاین راه‌اندازی شده‌اند نیاز بیشتری به تعداد بالای فالوور دارند. البته در ابتدای امر به دست آوردن آن کار آسانی نیست و این موضوع بر اهمیت خرید فالوور اینستاگرام می‌افزاید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام

در ابتدای راه‌اندازی پیج اینستاگرام و آغاز به کار آن، خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند امری بسیار کارآمد باشد. در چنین مواقعی افراد با خرید پیکج‌های افزایش فالوور، به سادگی کسب و کار خود را گسترش داده و سبب رونق بیشتر آن می‌شوند. خرید فالوور دارای مزیت‌های متعددی است که در این بخش به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید فالوور اینستاگرام سبب افزایش فالوور پیج شما می‌شود

با خرید فالوور در وهله اول تعداد دنبال کنندگان پیج شما افزایش یافته و سبب بازدید بیشتر کاربران از صفحه‌ی شما می‌گردد و این امر به معنای برندسازی و تبلیغ خدمات یا محصولات شما در سطحی بسیار گسترده خواهد بود و هر فالوور می‌تواند یک مشتری برای خدمات شما باشد. بنابراین با خرید فالوور اینستاگرام به نوعی به خریداری مشتری برای محصولات خود پرداخته‌اید.

زیاد بودن فالوور یک اکانت اینستاگرام سبب اعتماد سایر کاربران خواهد شد

کاربران اینستاگرام تنها زمانی پیج شما را دنبال خواهند کرد که محتوای پیج شما کارآمد بوده و برای آن‌ها جذابیت داشته باشد. همچنین تعامل بالا در پیج سبب ترغیب کاربران برای دنبال نمودن صفحه‌ی شما می‌شود. با خرید فالوور اینستاگرام می‌توان میزان مشارکت و تعامل پیج را ارتقا داد و بدین ترتیب اعتماد سایر کاربران را جلب کرد.

ارتقا سطح تعامل پیج

خریدن فالوور اینستاگرام سبب می‌شود که تعامل و همکاری در صفحه‌ی شما ارتقا یابد. از طرفی الگوریتم‌های اینستاگرام به این گونه عمل می‌کنند که هر چه میزان مشارکت در صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد به آن امتیاز بالاتری اختصاص می‌دهند و در نتیجه با نمایش دادن آن به سایر کاربران در اکسپلور سبب افزایش بازدید از پیج و فروش بیشتر محصولات شما خواهند شد. بنابراین افزایش تعامل پیج یک امتیاز بسیار مهم برای صفحه‌ی اینستاگرامی شما محسوب می‌شود که با خرید فالوور می‌توانید به آن دست یابید.

انواع خرید فالوور اینستاگرام

فالوور فیک

قطعا همه‌ی ما با مفهوم فالوورهای فیک آشنایی داریم، این فالوورها که هیچ هویت حقیقی ندارند غیرواقعی بوده و کارکرد و فایده‌‎‌ای برای یک پیج نخواهند داشت. با این حال بسیاری از افراد ناآگاهانه به دنبال تبلیغات سایت‌ها و موسساتی سودجو اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنند.

اما باید به این موضوع واقف باشیم که این نوع فالوورها نه تنها سبب ارتقای تعامل و مشارکت در پیج ما نمی‌شوند بلکه توسط الگوریتم‌های بسیار هوشمند اینستاگرام که روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند، شناخته خواهند شد که این مسئله بر صفحه‌ی شما تاثیر منفی گذاشته و با تضعیف میزان تعامل پیج، در نهایت موجب کاهش فروش و ارائه خدمات شما می‌گردد.

بنابراین خرید فالوورهای فیک ضمن اینکه منفعتی برای شما نداشته، سبب ضرر و زیان هم شده و تنها سود بسیار زیادی را برای فروشندگان این نوع فالوورها به همراه خواهد داشت.

مزایای فالوورهای فیک اینستاگرام

تنها مزیتی که فالوورهای فیک برای شما دارند این است که سبب جلب توجه کاربران و افزایش بازدید سایر کاربران از صفحه‌ی اینستاگرام شما خواهند شد. اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما زیاد باشد یک کاربر ترغیب می‌شود تا پست‌های شما را بررسی کند که اگر محتوای صفحه‌ی شما مورد پسند او بود، ممکن است پیج شما را دنبال کرده و در آینده به یک مشتری محصولات و خدمات شما تبدیل شود.

همچنین در یک فضای رقابتی با سایر صفحات اینستاگرامی که محصولات شما را ارائه می‌دهند نیز، اگر پیج شما از تعداد فالوورهای بیشتری برخوردار باشد مشتریان اعتماد بیشتری به آن خواهند کرد. یعنی هر چه تعداد دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرام بالاتر باشد، اعتماد کاربران بیشتر شده و در نتیجه فروش بیشتری صورت می‌گیرد.

معایب خرید فالوورهای فیک اینستاگرام

  • عدم تناسب در میزان لایک پست‌ها با تعداد فالوورها

عدم تناسب در میزان لایک پست‌ها با تعداد فالوورهای شما می‌تواند سبب عدم اطمینان کاربرانی باشد که از صفحه‌ی شما بازدید می‌کنند و این امر باعث می‌شود تا شانس جذب فالوورهای واقعی را از دست بدهید.

  • با فالوورهای فیک نیاز به خرید لایک دارید

از آنجا که این نوع فالوورها هویت جعلی داشته و لایک و کامنتی برای محتوای صفحه‌ی شما نمی‌گذراند، بنابراین شما علاوه بر اینکه برای این نوع فالوورهای ناکارآمد هزینه کرده‌اید، می‌بایست برای خرید لایک آن‌ها نیز هزینه‌های گزافی را بپردازید که این کار به هیچ وجه منطقی و مقرون به صرفه نیست.

  • عدم تبدیل فالوورهای فیک به مشتری خدمات شما

هدف از خرید فالوور اینستاگرام خصوصا در پیج‌های بیزنسی، تبدیل آن‌ها به مشتریانی دائمی است. حال فالوورهای فیک هیچ گونه قابلیتی در این خصوص نداشته و امکان تبدیل آن‌ها صفر است. بنابراین با خرید آن‌ها سودی به دست نخواهید آورد.

  • صفحاتی که دارای فالوورهای فیک باشند توسط اینستاگرام حذف خواهند شد

الگوریتم‌های هوشمند اینستاگرام با بررسی دائمی صفحات موجود در این شبکه اجتماعی، پیج‌هایی را که دارای تعداد زیادی فالوور باشند اما میزان تعامل و مشارکت آن‌ها بسیار کم باشد، شناسایی نموده و آن صفحه را حذف یا بلاک می‌نمایند.

  • حذف فالوورهای غیرفعال توسط اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام حذف فالوورهایی است که در پیج شما هیچ فعالیتی ندارند. این نوع فالوورها توسط الگوریتم‌های اینستاگرام شناسایی شده و به عنوان فالوور فیک حذف می‌شوند.

خرید فالوور واقعی

فالوور واقعی کاربری است که در صفحه‌ی اینستاگرام خود علاوه بر تکمیل بخش پروفایل اعم از بارگذاری عکس در آن و نوشتن بایو، چندین عکس و ویدئو نیز در پیج خود بارگذاری نموده و استوری نیز داشته باشد. این نوع فالوورهای اینستاگرام سبب می‌شوند تا کیفیت و امتیاز پیج شما ارتقا یافته و در نتیجه با بازدید بیشتر کاربران، فروش بیشتری را از محصولات خود به دست آورید.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید فالوور واقعی به آن توجه نمایید این است که اگر پیج کاری شما ایرانی است یا بازار هدف شما ایران است، می‌بایست درصد بیشتر فالوورهای شما را دنبال کنندگان ایرانی تشکیل دهند و اگر بازار هدف خدمات شما کشورهای دیگری باشند، دنبال کنندگان پیج شما نیز باید متعلق به همان کشور بوده تا از خرید فالوور به نتیجه مطلوب برسید.

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات با در اختیار داشتن سرورهایی کاملا اختصاصی در این زمینه، می‌توانند در هنگام مراجعه افراد برای خرید فالوور اینستاگرام، پکیج‌هایی از فالوورهای واقعی ارائه نمایند که فعال و متعلق به کشور مورد نظر آن‎ها باشد.

مزایای خرید فالوور واقعی

  •  ارتقای تعامل و سطح مشارکت پیج

با داشتن فالوورهایی واقعی که فعال هم هستند نسبت معقول و معینی بین میزان دنبال کنندگان پیچ شما و لایک‌ پست‌ها وجود دارد که این امر سبب بالا رفتن امتیاز پیج توسط الگوریتم‌‌های اینستاگرام شده و در نتیجه پیج شما ارتقا می‌یابد.

  •  ارجاع دادن کاربران به سایر پلتفرم‌ها

اگر فالووهای واقعی شما زیاد باشند، به دلیل اعتماد سایر کاربران و البته محتوای صحیح و کارآمد پیج شما، تعداد فالوورها روزانه بیشتر می‌شود که شما می‌توانید از این موقعیت استفاده نموده و طرفداران خود را به سایر پلتفرم‌ها نیز که در آن‌ها حساب کاربری دارید، دعوت نمایید تا از این طریق به توسعه کسب و کار خود و سودآوری بیشتر برسید.

  •  توسعه کسب و کار و فروش محصولات

فالوورهای واقعی از طریق لایک و کامنت‌های خود سبب بازدید بیشتر محتوای شما در اینستاگرام می‌شوند که این امر موجب توسعه بیشتر کسب و کار و فروش محصولات شما خواهد شد.

  •  جلب اعتماد کاربران و اعتبارسازی

تعداد زیاد فالوورهای واقعی و فعال، همچنین برابری میزان لایک با تعداد دنبال کنندگان در پیج، سبب اعتماد کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتریان خدمات و کالاهای شما می‌شود که این امر با گذشت زمان موجب اعتبارسازی و ایجاد یک برند برای محصولات شما می‌گردد.

  •  نمایش محتوای پیج در اکسپلور

خرید فالوور واقعی و فعال برای اینستاگرام سبب افزایش لایک و کامنت در پیج شما می‌شود و با ارتقای تعامل و مشارکت، سطح کیفی صفحه‌ی شما از نظر الگوریتم‌های اینستاگرام بالا رفته و امتیاز بیشتری را دریافت می‌کنید. بدین ترتیب این شبکه مجازی محتوای پیج شما را در فضای اکسپلور به نمایش گذاشته و به تعداد بیشتری از کاربران نشان می‌دهد که این امر خود سبب افزایش بازدیدکنندگان یا مشتریان پیج شما خواهد شد.

موسساتی برای خرید فالوور اینستاگرام

شرکت‌های بسیاری در زمینه فروش پکیج‌های فالوور اینستاگرام فعالیت می‌کنند که برای یک خرید مطلوب و کارآمد می‌بایست به موسسات معتبر و مجرب در این زمینه مراجعه نمود. این شرکت‌ها با همراهی کارشناسانی حاذق در حیطه‌ی فضای مجازی، دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای هستند که علاوه بر ارائه پیکج‌هایی کاربردی فالوورهای اینستاگرام، متعهدانه به پشتیبانی۲۴ ساعته و تضمین خدمات خود نیز می‌پردازند. پارس فالوور به نشانی parsfollowers.com یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه خرید فالوور است که می‌توانید همین حالا به آن مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام واقعا ممنون در باره خرید فالوور فیک و خرید فالوور اینستاگرام بسیار حرف های خوبی زده شد سایتی که برای خرید فالوور فیک معرفی کردین سایت بسار خوبی هست.

  2. سلام،واقعا مقاله بسیار خوبی بود و ممنو از این مقاله جالت واقعا اکسپلور داخل جذب فالوور تاثیر مثبتی داره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *