مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما
  • 1400/12/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در دنیای امروزی که همه چیز راه خود را از طریق شبکه گسترده اینترنت پیدا کرده و پیش می‌گیرد بدیهی است که دیگر نباید وقتمان را برای خرید بلیط هواپیما در خیابان‌ها و حتی در آژانس‌های هواپیمایی هدر دهیم و می‌توانیم در منزل بلیط هواپیما را خریداری کنیم. خرید اینترنتی بلیط هواپیما در پلت‌فرم‌های معروف و پیشرفته مانند سفرمارکت که با هدف مقایسه صدها سایت گردشگری ایجاد شده، کار چندان پیچیده‌ای نیست و با چند کلیک ساده سفری ایده آل را برایتان رقم می‌زند. ما در این بخش قصد داریم چند مزیت مهم و اساسی درباره خرید اینترنتی بلیط هواپیما را با شما در میان گذاشته و مقداری درمورد نحوه خرید آنلاین بلیط در سفرمارکت صحبت کنیم. اگر برنامه سفر با هواپیما، خرید تور یا رزرو اقامتگاه را در ذهن دارید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

صرفه جویی در زمان؛ اولین ویژگی خرید اینترنتی بلیط

قطعاً می‌دانید که ماندن در ترافیک یا منتظر شدن برای رسیدن نوبت به شما چقدر اتفاق ناخوشایند و زمان‌بری است. صرفه جویی در زمان، حذف راه‌ها و از بین بردن صف‌های انتظار، اولین خصلت هر خرید اینترنتی به خصوص خرید آنلاین بلیط هواپیما است. به عبارت دیگر لازم نیست برای تهیه بلیط مسیری را طی کنید، زمانی را برای صحبت با فروشنده بگذرانید، بدون مقایسه قیمت خرید کنید و در آخر هم موردی از قلم بیفتد! شما با خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سفرمارکت پکیجی آسان و منحصر به فرد را از آن خود می‌کنید و تمام فرآیند بالا به چند کلیک مختصر، خلاصه می‌شود.

 

مقایسه قیمت بلیط‌ها در کم‌ترین زمان ممکن

اگر برایتان مسئله قیمت و هزینه‌های جانبی سفر اهمیت بالایی داشته باشد بهترین راه برای تهیه ارزانترین بلیط هواپیما خرید اینترنتی آن است. شما در سفرمارکت می‌توانید صد‌ها سایت فروش بلیط را با هم مقایسه کرده و در نهایت بلیطی مقرون به صرفه با شرایط مورد نیازتان تهیه کنید. تهیه بلیط هواپیما در سفرمارکت دامنه وسیعی از سایت‌های فروش بلیط را در بر می‌گیرد و این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که در کم‌ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید مطمئن و آسان‌تر بدون توصیه فروشنده!

اتفاق دیگری که در زمان خرید حضوری برای افراد رخ می‌دهد توصیه‌های تمام نشدنی فروشنده است! حتی اگر هم از انتخابتان مطمئن باشید باید متحمل نگاه‌های ممتد فروشنده که برای انتخاب تاریخ و ساعت ثبت بلیط از شما سؤال کرده ولی هنوز پاسخ خاصی به آن نداده‌اید باشید! نقطه مقابل این خرید، جستجو در سایت سفرمارکت، انتخاب نوع سفر و ثبت اطلاعات است. بدون اینکه در ذهنتان تنشی ایجاد شده یا بخواهید برای درخواست خود توضیحی به شخصی بدهید. به عبارت دیگر با تهیه آنلاین بلیط هواپیما، می‌توانید با آرامش کامل سفر خود را نهایی کنید.

 

استرداد آنلاین و سریع

احتمالاً راجع به استرداد دیرهنگام و شرایط سخت آژانس‌های هواپیمایی شنیده‌اید. اگر قصد کنسل کردن بلیط اخذ شده را داشته باشید وارد پروسه‌ای سخت و طولانی خواهید شد که در وهله اول حتماً باید با خط‌های تلفن شلوغ آن‌ها تماس بگیرید. خوب است بدانید کنسلی و لغو بلیط هواپیما چارتر در سایت سفرمارکت بسیار آسان بوده و باید رعایت چند قانون که از قبل در سایت درج شده می‌توانید بلیط خود را کنسل شده و حدود یک ساعت بعد مبلغ را در حسابتان مشاهده کنید.

 

عوامل پشتیبانی و پیگیری در دسترستان خواهد بود

خطوط تلفنی آژانس‌های هواپیمایی، معضل همیشگی افرادی است که می‌خواهند تغییراتی جزئی را در پرواز خود اعمال کنند و یا قصد اضافه کردن یا کم کردن تعداد نفرات را دارند. طی کردن این پروسه در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بسیار کوتاه‌تر و آسان‌تر است. به نحوی که شما برای برقراری ارتباط با پشتیبان، بدون فوت وقت به اوپراتور متصل شده و خواسته‌های شما در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. ناگفته نماند برای تغییر در پرواز نیز می‌توانید از راه ایمیل هم وارد شوید.

 

چگونه می‌توانیم در سفرمارکت بلیط هواپیما تهیه کنیم؟

شاید با خود فکر کنید که خرید اینترنتی بلیط هواپیما دشوار است یا آنقدر پیچیده که نتوانید از پس آن بربیایید. اما باید گفت که تهیه بلیط در سفرمارکت بسیار آسان بوده و برنامه نویسان تمامی موارد را برای خریدی راحت‌تر در نظر گرفته‌اند. در مرحله اول همانند تصویر می‌بایست به صفحه خرید بلیط هواپیما بروید و مبدأ، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات و نوع سفرتان را انتخاب کنید. دکمه نارنجی را لمس کرده و تا پایان جستجو صبر کنید. ناگفته نماند که با انتخاب بلیط رفت و برگشتی می‌توانید سفری بی‌دردسرتر را تجربه کرده و وقت کم‌تری را برای تهیه بلیط صرف کنید.

پس از لحظاتی جستجو، کادر نارنجی رنگ به پایان رسیده و صد‌ها سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما رو به روی شما قرار می‌گیرد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید همه گزینه‌ها با قیمت و سایت فروشنده در دسترس شماست. با خیال راحت می‌توانید بهترین و ایده آل‌ترین پرواز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

شاید برایتان جالب باشید که بدانید تمام این کارها را می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت نیز انجام دهید. برگ برنده‌ای که با نصب این اپلیکیشن در دست شماست تخفیف‌های پرواز یا اطلاع رسانی درباره سفرهای چارتری یا لحظه آخری است. در اپلیکیشن سفرمارکت بخشی به نام گلچین سفر وجود دارد و می‌تواند به شما پیشنهادهایی برای انواع سفر ارائه کند. به طور کلی سفرمارکت، پلتفرمی نوین و هوشمندانه است و وسوسه‌ گذراندن اوقاتی شیرین را در ذهنتان ایجاد می‌کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *