دانلود فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ و ۷ فیلم برتر ترسناک روانشناختی

دانلود فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ و ۷ فیلم برتر ترسناک روانشناختی
  • 1400/12/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر قصد دانلود فیلم ترسناک را دارید، با ما همراه باشید با بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ و ۷ فیلم ترسناک روانشناخی. همیشه بهترین فیلم‌های ترسناک در نمایش موجودات ماورایی و عجیب‌الخلقه خلاصه نمی‌شوند. اغراق نیست اگر بگوییم که ترسناک‌ترین موجودات، درست در ذهن و وجود خودمان پنهان شده‌اند. زوایای تاریک ذهن بشر، در صورت نمایش روی پرده سینما، براحتی توانایی القای ترس و میخکوب کردن بیننده را دارد.  در این مقاله قصد داریم کمی از ارواح، هیولا، زامبی‌ها و موجودات چندش‌آور دور شویم و به معرفی بهترین‌ فیلم‌های ترسناک روانشناختی بپردازیم. فیلم‌هایی که همزمان، هم ذهنتان را درگیر می‌کند و هم تپش قلبتان را افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر به‌دنبال دانلود فیلم ترسناک هستید این نمونه‌ها شما را شگقت‌زده خواهند کرد.

Split (شکاف)

این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ام نایت شایمالان است. یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های خودم که به شکل دلهره‌آوری نشان می‌دهد که چگونه یک بیمار مبتلاء به اختلال چند شخصیتی می‌تواند خطرناک باشد. جیمز مک‌آووی به‌عنوان شخصیت اصلی فیلم split درخششی خیره کننده دارد. شخصیت‌های پرتعداد کاراکتر اصلی باعث یک شکاف درونی عمیق شده است به گونه‌ای که این بیمار لحظه‌ای می‌تواند نقش کودکی معصوم و دوست داشتنی را داشته باشد و لحظه‌ای دیگر می‌تواند به موجودی محیرالعقول و خطرناک تبدیل شود. بیننده در طول فیلم هم با شخصیت اصلی همزاد پنداری می‌کند و هم تا حد مرگ از او می‌ترسد. این فیلم را بدون درنگ در لیست دانلود فیلم ترسناک خود قرار دهید.

Midsommar

به قول معروف، دیدن این فیلم از اوجب واجبات است. فیلم میدسامر که به «نیمه تابستان» در زبان پارسی ترجمه می‌شود، اثر کارگردانی نابغه بنام آری استر و محصول سال ۲۰۱۹ است. زوج جوانی تصمیم می‌گیرند به یکی از مناطق اسکاندیناوی سفر کنند تا از حضور در جشنی باستانی لذت ببرند. همه چیز شاد و رنگارنگ است، تا زمانی که این مراسم فرقه‌ای، ماهیت وحشتناک خود را نمایان می‌کند.

افراد این فرقه با رفتارهای عجیب و دهشتناک خود این زوج و دوستان‌شان را مسخ می‌کنند. فیلم midsommar هشدار می‌دهد که چگونه اعتقادات افراطی می‌تواند از نظر روانشناختی، بشر را به موجودی دیگر تبدیل کند. برای دانلود فیلم ترسناک میدسامر می‌توانید به وب‌سایت tapmedia مراجعه نمایید.

The Lighthouse (فانوس دریایی)

صدای امواج، جیغ کشیدن پرندگان و قابی سیاه و سفید؛ تنها بخشی از فضای سنگین و کابوس‌وار فیلم فانوس دریایی است. رابرت اگرز به‌عنوان کارگردان، تا خرتناقِ روح دو کارگر فانوس دریایی نفوذ می‌کند. دو نفر در یک فانوس دریایی در جزیره‌ای دور افتاده با هم زندگی می‌کنند. این فیلم خاکستری و روان‌شناختی قصد دارد شما را با ترسی غیرقابل تحمل روبرو کند.

چه ترسی بالاتر از این که مجبور هستید ساعت‌ها و روزها با کسی که از او نفرت دارید، زندگی کنید. این فیلم داستان کشمکش روانی و جسمی بین دو نفر است که به هر نحوی می‌خواهند از آن برنده خارج شوند. دانلود فیلم ترسناک lighthouse با هنرنمایی ویلم دافو و رابرت پتینسون را از دست ندهید.

The shining (درخشش)

استنلی کوبریک، با ساخت فیلم «درخشش»، توانست ژانر وحشت را هم دگرگون کند. هتلی عظیم طبق رسمی همیشگی، در فصل زمستان تعطیل می‌شود. خانواده‌ای سه نفره مسئولیت حضور و مواظبت از این هتل را بر عهده می‌گیرند؛ هتلی که در گذشته طعم کشته شدن خانواده‌ای دیگر را چشیده است. جک نیکلسون به‌عنوان پدر و همسر این خانواده با توهماتی روبرو می‌شود که مسئولیت خانوادگی‌اش را دچار اختلال می‌کند.

شک، مثل خوره به جان او می‌افتد و توانایی تشخیص واقعیت و توهم را از او می‌گیرد. آری، جنون تنهایی برجسته‌ترین صفتی است که می‌توان به این فیلم داد. فیلم shining با لایه‌های روان‌شناختی و جلوه‌های بصری فوق‌العاده خود، بدون شک یکی از بهترین آثار تاریخ سینما به حساب می‌آید. فیلم درخشش محصول سال ۱۹۸۰ میلادی است و از محبوب‌ترین گزینه‌های دانلود فیلم ترسناک است.

Psycho (روانی)

شاهکاری به تمام معنا از آلفرد هیچکاک افسانه‌ای که انقلاب دیگری در ژانر ترسناک روانشناختی ایجاد کرد. بازی آنتونی پرکینز در نقش نورمن بیتس همچنان یک کلاس آموزشی برای بازیگران به حساب می‌آید. فیلم روانی با داستان یک دزدی شروع می‌شود اما در ادامه یک متل بیرون شهری با صاحبی مرموز، خط داستانی را به کل تغییر می‌دهد.

روانی قرار نیست نورمن بیتس را درمان کند، بلکه می‌خواهد با کاوش در روان او به بیننده بفهماند که یک بیمار آسیب‌دیده از نظر روانی چگونه می‌تواند حتی خود اصلی‌اش را هم زندانی کند. نمایش لایه‌های شخصیتی یک روانی، شاید فقط از یک اسطوره بنام آلفرد هیچکاک برآید. جای خالی فیلم روانی محصول ۱۹۶۰ را در لیست دانلود فیلم ترسناک خود پر کنید و از تماشای یک اثر دلهره‌آور کلاسیک لذت ببرید.

I Saw The Devil (من شیطان را دیدم)

سینمای کره جنوبی سال‌ها است که هم در داستان‌سرایی و هم در شخصیت‌پردازی عاشقان سینما را میخکوب خود کرده است. فیلم «من شیطان را دیدم» محصول سال ۲۰۱۰ میلادی، داستان یک تعقیب و گریز بیمار گونه است. سلاخی شدن همسر یک کارآگاه توسط قاتلی سریالی و شیطان صفت، باعث شروع یک بازی انتقام غیرمعمول می‌شود. کیم جی-وون به‌عنوان کارگردان این فیلم، تبدیل شدن انسان به یک شیطان در سایه انتقام را به بهترین شکل نشان می‌دهد. دو شیطان که دلشان می‌خواهد با طعمه خود بازی کنند!

اگرعاشق دانلود فیلم ترسناک با بیشترین خشونت و دلهره هستید، فیلم I saw the devil را پیشنهاد می‌کنیم.

Get Out (برو بیرون)

در لیست دانلود فیلم ترسناک، فیلم get out یک فیلم پارانویای جذاب و خوش ساخت است که عوامل بیرونی تأثیرگذار بر روان انسان را نشان می‌دهد. مرد جوان سیاه‌پوستی قرار است با خانواده نامزدش آشنا شود. این خانواده در ابتدا روشنفکر و عادی به نظر می‌رسند اما رفتار عجیب خدمتکاران سیاه‌پوست و هیپنوتیزم شدن جوان سیاه‌پوست همه چیز را تغییر می‌دهد.

این فیلم به همان اندازه که جذاب است دارای پیچیدگی‌های بالای روانشناختی نیز هست. علاوه‌بر ترس، دلهره و اتفاقات ماورایی طعنه به نژادپرستی نیز در فیلم get out دیده می‌شود. این فیلم به کارگردانی جوردن پیل و منتشر شده در سال ۲۰۱۷ میلادی است. یکی از پایگاه‌های دانلود فیلم جدید وب‌سایت تاپ مدیا است. شما عاشقان سینما می‌توانید با مراجعه به tapmedia از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های متنوع ایرانی و خارجی لذت برده و از لیست بلند بالای دانلود فیلم ترسناک نیز بهره ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *