کیسه پارچه ای با دوخت حرفه ای

کیسه پارچه ای با دوخت حرفه ای
  • 1400/12/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کیسه پارچه ای یکی دیگر از وسایلی است که جهت بسته بندی برخی از محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته به ساک دستی پارچه ای نیز کیسه پارچه ای اطلاق می شود و از مزایای آن جهت جابجایی وسایل مختلف بهره گرفته می شود. جهت تولید کیسه پارچه ای از مزایای پارچه های اسپان باند بدون بافت استفاده می شود. این نوع پارچه ها از مواد اولیه پلی یورتان ساخته می شوند و به روش تزریق پلاستیک رول های پارچه اسپان باند تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. البته توسط مجموعه های تولید کنندۀ پارچه اسپان باند به صورت ساک دستی و یا کیسه های پارچه ای در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. مجموعۀ پارچینه با سال ها کسب تجربه توانسته در حوزۀ تولید پارچه اسپان باند و کیسه های پارچه ای فعالیت دارد. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع کالایی که به بازار عرضه می کنند، انواع کیسه پارچه ای را با دوخت حرفه ای تولید نمایند.

ساک پارچه ای

ویژگی های مهم کیسه پارچه ای اسپان باند

ویژگی شاخص و بارز کیسه های پارچه ای، وزن سبک و قابلیت چاپ پذیری این محصول می باشد. در همین راستا صنایع مختلف از این نوع کیسه جهت بسته بندی اقلام و محصولات متفاوت از جمله محصولات کشاورزی، قطعات صنعتی، محصولات مواد غذایی و … استفاده می نمایند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد گسترش کاربرد انواع کیسه پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف می باشیم. استقبال عمده از کاربرد کیسه های پارچه ای به دلیل قابلیت جذب پذیری بالای این کالا، صنایع متعددی جهت بسته بندی اقلام و محصولات تولید شده از این کالا استفاده می نمایند.

با توجه به اینکه تبلیغات بخش مهمی از توسعۀ یک صنعت به شمار می رود، سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید هدف اصلی از اجرای امور تبلیغات، ایجاد رابطۀ بلند مدت با مشتریان و مصرف کنندگان یک محصول می باشد. به دلیل مزایای قابل توجهی که کیسه های پارچه ای از آن برخوردار است، صنایع متعددی تلاش می کنند جهت بسته بندی از این محصول استفاده نمایند چون امکان چاپ مشخصات فنی تولید محصول، نام، آدرس، شماره تماس و لوگوی شرکت تولید کننده بر روی کیسه های پارچه ای موجب جلب نظر خریدار می گردد. بدون شک خریدار در ابتدا، پیش از خرید محصولات، با مطالعۀ دقیق مشخصات فنی محصولات مندرج بر روی کیسه پارچه ای بسته بندی شده، بیشتر برای خرید ترقیب می شوند.

کیسه پارچه ای

فروش انواع کیسه پارچه ای با دوام

نکتۀ مهم و قابل توجهی که موجب تفاوت عمدۀ میان انواع کیسه پارچه ای شده است، نحوۀ طراحی و دوخت کیسه های پارچه ای می باشد. تولید کنندگان توانسته اند متناسب با نیاز صاحبان کسب و کار، انواع ساک پارچه ای را در ابعاد متفاوت طراحی نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. تولید کنندگان توانسده اند با جذاب نمودن طرح و چاپ کیسه های پارچه ای، بستر را برای کاهش مصرف کیسه های نایلونی فراهم نموده و به نوعی از تعدد و تداوم قطع درختان بیشتر جلوگیری نمایند. در نتیجه صنایع مختلف با خرید کیسه پارچه ای تلاش می کنند از محیط زیست محافظت نمایند. با کسب اطلاعات جامع نسبت به مزایای پارچه های اسپان باند و کاربرد آنها در تولید کیسه های پارچه ای، شما راحت تر می توانید نسبت به خرید و کاربرد آنها در حوزۀ بسته بندی و امور تبلیغاتی اقدام نمائید.

فروش کیسه پارچه ای در ابعاد، طرح و ضخامت متفاوت صورت می گیرد. بدین وسیله صاحبان صنایع به سهولت می توانند از مزایای این کالا جهت بسته بندی و تبلیغات محصولات در صنایع مختلف استفاده نمایند. استحکام و ماندگاری بالا، سازگاری با محیط زیست، قابل بازیافت بودن، تنوع ابعاد و رنگ، قیمت ارزان، وزن سبک، داشتن قابلیت ضد آب، انعطاف پذیری بالا و قابلیت حمل و جابجایی از جمله ویژگی های بارز کیسه های پارچه ای به شمار می روند. در نتیجه در مقایسه با ساک های کاغذی، کیسه های پارچه ای گزینۀ مقرون به صرفه ای برای نگهداری و جابجایی وسایل سبک و سنگین محسوب می شود. البته ساک پارچه ای و یا کیسه پارچه ای در مقایسه با کیسه های پلاستیکی که خاصیت یکبار مصرف بودن دارند، ماندگاری بالایی داشته و می توان برای مدت زمان زیادی از آن استفاده نمود.

کیسه پارچه ای دارای خاصیت ضد آب می باشد و این مسئله موجب افزایش ماندگاری و طول عمر آن در برابر شرایط محیطی می گردد و در روزهای بارانی دیگر نیاز نیست نگران حفظ اقلام در برابر رطوبت بود. البته در برخی از مواقع هنگام تولید کیسه های پارچه ای می توان به طور کامل مدل پارچه ای که خاصیت تمام ضد آب را دارد، تهیه نمود. شما صاحبان صنایع به سهولت می توانید با خرید کیسه پارچه ای علاوه بر اینکه بسته بندی شکیلی برای محصولات تولیدی مجموعۀ خود فراهم سازید. در حفظ و نگهداری اقلام نیز کوشا خواهید بود.

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، کیسه های پارچه ای که از پارچه اسپان باند تولید می شوند، دارای خاصیت ضد آب بوده و در عین حال دارای قابلیت چاپ پذیری می باشند. از این رو تولید کنندگان کیسه های پارچه متناسب با نیاز مشتریان و یا به صورت آماده طرح های متنوعی بر روی کیسه های پارچه ای چاپ و به بازار مصرف عرضه می نمایند. در نتیجه صاحبان کسب و کار متناسب با نوع اقلامی که تولید می کنند، هنگام خرید کیسه های پارچه ای، مشخصات فنی محصولات را جهت درج بر روی آنها در رنگبندی و طرح های متنوع سفارش می دهند.

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام سفارش کیسه های پارچه ای باید بدان توجه داشته باشید، اهمیت دادن به سبک طراحی، سایز، ضخامت و طراحی چاپ بر روی آن می باشد. در واقع بدین وسیله علاوه بر آنکه جهت نگهداری و حمل اقلام و محصولات از آن استفاده نموده اید، بلکه با چاپ طرح زیبا و شیک می توانید بیش از پیش افراد را برای خرید کالای تولیدی خود ترقیب نمائید. به طور کلی نوع بسته بندی به طور مستقیم بر روی قیمت محصولات تأثیرگذار می باشد.

در حال حاضر به سهولت می توانید بدون واسطه و با قیمت ارزان تر از بازار، متناسب با سلیقۀ شخصی و نوع کالایی که تولید و به بازار عرضه می نمائید از طرق مجموعۀ پارچینه سفارش تولید و چاپ بر روی کیسه پارچه ای را در رنگبندی و طرح های متنوع ثبت نمائید. سفارش دهی توسط این مجموعۀ معتبر به صورت غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. امروزه می توانید پس از ارتباط با کارشناسان فروش پارچینه، مشاوره لازم را در خصوص نحوۀ تکمیل سفارش، نوع سفارش و میزان تولید تعیین و ثبت نمائید. البته امکان استعلام قیمت کیسه پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع نیز برای شما فراهم می باشد و می توانید متناسب با نوع اقلام و توانایی مالی با در نظر گرفتن جنبۀ تبلیغاتی این محصول، سفارش خود را ثبت نمائید.

ساک و کیسه پارچه ای

خوشبختانه در عصر حاضر جهت بازدید انواع طرح و رنگبندی های مختلف کیسه های پارچه ای تبلیغاتی به سایت پارچینه مراجعه نموده و با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار نمائید. پس از مشاهدۀ لیست انواع طرح و قیمت محصولات، با قیمت ارزان سفارش تولید و چاپ ساک پارچه ای مورد نیاز کمپانی و مجموعۀ خود را ثبت نمائید.

https://parchine-co.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *