جدیدترین ترندهای مد در بهار ۱۴۰۱ برای خانم ها

جدیدترین ترندهای مد در بهار ۱۴۰۱ برای خانم ها
  • 1400/12/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر اکنون سعی می‌کنید از هوای سرد زمستان عبور کنید، ترندهای مد در بهار ۱۴۰۱ اینجا هستند تا شما را از سرما دور کنند. همانطور که بهار با شروع سال جدید و شکوفه زدن درختان همراه است، در ترندهای این فصل نیز سعی شده است که شادابی و تازگی فصل بهار در نظر گرفته شود. بنابراین، در نظر گرفتن این ترندها در هنگام انتخاب لباس‌های بهاری می‌تواند به شما کمک کند که به استایل خود، تازگی و طراوت ببخشید. در ادامه با جدیدترین ترندهای مد در بهار ۱۴۰۱ برای خانم‌ها آشنا می‌شوید.

کت‌وشلوار سفید

کت‌وشلوارها ممکن است برای ماه‌ها از رده خارج شده باشند. بااین‌حال، این لباس در بهار سال جدید دوباره به ترندهای فشن بازمی‌گردد. برای اینکه این لباس برای شما جذاب‌تر باشد، سعی کنید همراه با کت‌وشلوار سفید، اکسسوری‌های مشکی و کمربند مشکی را در نظر بگیرید و همچنین، کت‌وشلوار با شانه‌های پهن را انتخاب کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید لباس خاص و مناسبی را برای عکس پروفایل عید نوروز در نظر بگیرید، کت‌وشلوار سفید می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. از این لباس می‌توانید برای عکس‌های عاشقانه خود، عکس پروفایل نوروز و عکس نوشته نوروز استفاده کنید.

شلوار فاق کوتاه

اگرچه بیش از یک دهه است که شلوارهای فاق بلند بر کمدهای لباس ما تسلط پیدا کرده‌اند اما این امر در بهار ۱۴۰۱ تغییر می‌کند. آنچه در هنگام پوشیدن شلوار فاق کوتاه در بهار امسال لازم است در نظر بگیرید این است که بر اساس مد سال، فاق قسمت کمر این شلوار باید مشخص باشد. بهترین لباسی که می‌توانید با این شلوار ست کنید، تاپ کوتاه است.

دامن چین‌دار

یکی از لباس‌هایی که امسال دوباره به مد برگشته است، دامن چین‌دار است. در مورد این دامن هیچ قانونی وجود ندارد و برای بهار امسال، تنها چین‌دار بودن آن مهم است. بنابراین، می‌توانید برای بهار مدل‌های مختلف دامن چین‌دار ازجمله دامن ساده، رنگارنگ، تک‌رنگ، ست‌شده با بافتنی و غیره را امتحان کنید.

رنگ‌های متالیک

در فصل بهار امسال برای براق کردن لباس، دیگر نیازی به پولک‌ها نیست و این خبر خیلی خوبی است زیرا پولک‌ها برای محیط‌زیست مضر هستند. در عوض شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ متالیک، درخشندگی را برای استایل خود به ارمغان بیاورید. این نوع درخشش، ظریف‌تر و بسیار امروزی‌تر است. لباس‌های به رنگ متالیک که عمدتا از طلا و نقره الهام گرفته شده‌اند حسی از فلز مذاب ایجاد می‌کنند و می‌توانند لباس‌های مجلل و درخشانی باشند.

دامن‌های بسیار کوتاه

دامن‌های بسیار کوتاه، دامن‌هایی هستند که سوپرمدل‌های دهه ۹۰ آن‌ها را می‌پوشیدند و بیش از نیمی از قسمت ران را نشان می‌دهند. این دامن‌ها در طرح و رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و بنابراین، اگرچه ممکن است بسیار کوچک باشند اما هنوز هم می‌توانند بسیار زیبا و جذاب باشند.

اکسسوری‌های پا

اگرچه جوراب‌شلواری به‌خصوص در زمستان، نقش بسیار مهمی در استایل ما دارد اما ما به‌ندرت برای بهار و تابستان به فکر پوشاندن پاهای خود هستیم. این در حالی است که در بهار سال جدید در این زمینه تغییرات بسیار زیادی را شاهد خواهیم بود زیرا در سال ۱۴۰۱ ساق‌های توری و جوراب‌های طرح دار دوباره موردتوجه قرار می‌گیرند. همچنین در این لینک میتوانید اکسسوری های زیورآلاتی برای پا را مشاهده کنید.

لباس‌های بنددار

لباس‌های بنددار در ترندهای ۱۴۰۱ محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند اما این محبوبیت قرار است در بهار سال جدید، اوج بگیرد. برای اینکه از این ترند غافل نمانید، در بهار لباس‌های بندداری مثل تاپ یا دکلته با چند بند بر روی شانه‌ها یا چند بند ضربدری بر روی شکم را بپوشید.

زرد نئونی

اگرچه رنگ زرد نئونی ممکن است در میان افراد علاقه‌مند به تناژ بژ محبوبیت نداشته باشد اما لازم است بدانید یکی از رنگ‌های ترند برای لباس عید و بهار ۱۴۰۱ زرد نئونی است. این رنگ به‌خصوص زمانی بیشترین جلوه را دارد که شما از سرتاپا، لباسی به رنگ زرد نئونی را به تن کنید. بنابراین، اگر به دنبال مدل لباس عید نوروز مناسب هستید، لازم است بدانید لباسی به رنگ زرد نئونی می‌تواند برای این موقعیت بسیار جذاب و خاص باشد.

بافتنی‌های توری

بدیهی است که لباس‌های بافتنی در فصل‌های بهار و تابستان کمتر موردتوجه قرار می‌گیرند. بااین‌حال، در ترندهای سال ۱۴۰۱، لباس‌های بافتنی‌ای در نظر گرفته شده است که برای آب‌وهوای گرم مناسب‌اند. این لباس‌ها، بافتنی‌های توری هستند. شما می‌توانید این مدل بافت را برای تاپ، جلیقه، شلوار، دامن و حتی کیف خود در نظر بگیرید. به ما اعتماد کنید. هرگز از داشتن چنین استایلی پشیمان نخواهید شد.

لباس‌های برش‌دار

اگرچه لباس‌های برش‌دار لباس‌های جدیدی نیستند و اخیرا به‌شدت محبوب شده‌اند اما ما باز هم برای بهار سال جدید به ترند بودن آن‌ها اشاره می‌کنیم. این لباس‌ها بسیار مدرن، امروزی و جذاب هستند و به‌خصوص برای مهمانی‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. علاوه بر این، ازآنجایی‌که در لباس‌های برش‌دار از پارچه کمتری استفاده شده است، این لباس‌ها هم قیمت کمتری دارند و هم آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کنند.

لباس‌های بسیار زنانه

اگرچه مدتی است که لباس‌هایی با رنگ ملایم و همچنین، لباس‌هایی که ازنظر جنسیت خنثی هستند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند اما برای بهار ۱۴۰۱، لباس‌های بسیار زنانه موردتوجه تولیدکنندگان پوشاک قرار گرفته است. این لباس‌ها که معمولا لباس‌های پفی و با رنگ‌های صورتی زیبا ازجمله صورتی پاستلی، صورتی گل رز و غیره هستند می‌توانند بسیار جالب‌توجه و جذاب باشند.

کیف‌های حجیم

به‌طور رسمی زمان آن است که رابطه عاشقانه خود با کیف‌های کوچک را به پایان برسانید زیرا در سال ۱۴۰۱ کیف‌های حجیم و بزرگ، دنیای کیف را متحول می‌کنند. خبر خوب این است که ما می‌توانیم وسایل زیادی را در این کیف‌ها جای دهیم اما خبر بد این است که ممکن است آن‌ها برای وضعیت بدنی ما مناسب نباشند.

درنهایت، فصل بهار همیشه برای ما ایرانیان فصل بسیار مهمی است زیرا در این فصل، سال جدید شروع می‌شود و از سوی دیگر، مهمانی‌های عید نوروز نیز آغاز می‌گردد. بنابراین، طبیعی است که بخواهید برای این فصل لباس‌هایی را تهیه کنید که ترند هستند و همچنین، باعث می‌شوند در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. در این مقاله با چند لباس ترند برای بهار ۱۴۰۱ آشنا شدید که انتخاب آن‌ها می‌تواند استایل شما را بیش‌ازپیش جذاب کند.

نویسنده: مینا معین اسلام

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *