معرفی نمایندگی تعمیرات ایندزیت دیبا پشتیبان ایرانیان

معرفی نمایندگی تعمیرات ایندزیت دیبا پشتیبان ایرانیان
  • 1400/12/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شرکت دیبا پیشتیبان ایرانیان به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت در تهران بیش از یک دهه می باشد که خدمات خود را به مشتریان این برند پر طرفدار ارائه می دهد . همانطور که می دانید جهت تعمیرات تخصصی و اصولی دستگاه بهتر است که  دستگاه شما حتما توسط نمایندگی های مجاز آن برند تعمیر شوند . در نتیجه جهت تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت ، بهترین مکان جهت تعمیر دستگاه ، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت می باشد .

لوازم خانگی برند ایندزیت

برند ایندزیت (indesit) ، یک برند ایتالیایی و چند ملیتی می باشد . دفتر مرکزی این شرکت لوازم خانگی ایتالیایی ، در شهر فابریانو در ایتالیا می باشد . این شرکت یکی از قوی ترین تولید کننده های لوازم خانگی در اروپا شناخته می شود و لقب پنجمین تولید کننده ی بزرگ لوازم خانگی در جهان و دومین در اروپا را از آن خود کرده است . این برند طراحی های متنوعی دارد و باعث شده که میلیون ها خانواده در سراسر جهان از محصولات ایندزیت استفاده کنند . این برند محصولات خود را تحت عنوان هایی از قبیل ایندزیت ، آریستون ، شولتز ، استیلون ، اکسپریال ، الکو و ترموگاما تولید می کند و به فروش می رساند .

چرا دیبا پشیتبان ایرانیان را برای تعمیر لوازم خانگی ایندزیت انتخاب کنیم ؟

  • نمایندگی مجاز : دیبا پیشتبان ایرانیان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی indesit در تهران می باشد . این مرکز دارای تمامی مجوز های رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد .
  • سرعت در ارائه ی خدمات : مرکز تخصصی تعمیرات ایندزیت ، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر می کند .
  • پشتیبانی شبانه روزی : این مرکز به صورت شبانه روزی و در تمام روز های سال ، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد .
  • مشاوره رایگان : قبل از اعزام تکنسین به محل ، طی تماس تلفنی کارشناسان مجموعه به شما مشاوره ی تخصی کاملا رایگان ارائه می دهند .
  • اعلام هزینه تعمیر پیش از انجام تعمیر : قبل از این که دستگاه شما تعمیر شود ، تکنسین هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام می کند .
  • شفاف بودن هزینه ها : تمامی خدمات انجام شده روی دستگاه شما ، پس از اتمام تعمیرات طی فاکتوری کتبی به شما ارائه می شود .
  • گارانتی خدمات : خدمات انجام شده بر روی دستگاه شما ، از طرف شرکت شامل گارانتی کتبی شش ماهه تا یک ساله می باشد .
  • تعمیرکاران حرفه ای : تعمیرکاران این مرکز همگی افرادی آموزش دیده و با تجربه می باشند که قادرند تا پیچیده ترین ایرادات در انواع دستگاه های ایندزیت را عیب یابی و تعمیر کنند .

مرکز خدمات تعمیرات ایندزیت در تهران

اگر به دنیال یافتن مراکز خدمات تعمیرات ایندزیت در تهران می توانید از طریق سرچ در گوگل یا تماس با ۱۱۸ این مراکز را پیدا کنید . توجه داشته باشید که مرکز دیبا پشتیبان ایرانیان ، یکی از مراکز مجاز تعمیرات ایندزیت در تهران می باشد که زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و هزینه ی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت را بر اساس نرخ تعرفه ی اتحادیه محاسبه می کند .

خدمات پس از فروش ایندزیت تهران

خدمات پس از فروش ایندزیت به خدماتی گفته می شود که پس از خریداری دستگاه های ایندزیت به مشتریان داده می شود . این خدمات شامل تعمیرات تخصصی ، عیب یابی ، تعمیر قطعات ، تعویض قطعات ، نصب و راه اندازی ، نصب مجدد ، سرویس دستگاه و … می باشد . در صورت داشتن اعتبار گارانتی این خدمات بدون دریافت هزینه از مشتری انجام می شوند ، و در صورت اتمام گارانتی یا گم شدن برگه گارانتی در قبال خدمات انجام شده ، هزینه ی خدمات از مشتری اخذ می گردد .

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

هزینه ی تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت ، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لحاظ می گردد و خدمات انجام شده با جزئیات کامل هزینه ها طی فاکتوری به شما داده می شود تا جزئی ترین هزینه ها را مشاهده بفرمایید . همچنین هزینه ، بعد از اتمام تعمیرات و تست دستگاه در حضور مشتری ، و در صورت رضایت کامل مشتری دریافت می گردد . همچنین جهت پرداخت هزینه می تونید هزینه را از طریق کارتخوان ، کارت به کارت یا نقدی ، هزینه تعمیرات را پرداخت بفرمایید .

خدمات تضمین شده در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت ، تمامی خدمات خود را به صورت کتبی ضمانت می کند . شرکت ایندزیت ، در تمامی ۳۶۵ روز سال ، آماده ی ارائه ی خدمات به شما می باشد . این مرکز به صورت تمام وقت و تلفنی مشاوره ی تخصصی به شما می دهد . این مرکز با به کار گیری نیروهای آموزش دیده ، تمام تلاش خود را می کند تا خدمات پس از فروش ایندزیت را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کند .

خدمات نمایندگی تعمیرات ایندزیت دیبا پشتیبان

چه محصولاتی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت تعمیر می شوند ؟

تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت با استفاده از اصول خدمات و مشتری مداری در محل انجام می شود . همچنین برای تعمیر لباسشویی اصلا نیازی به جا به جایی دستگاه نمی باشد و صفر تا صد خدمات در محل انجام می شوند . همچنین خدمات در همان روز بعد از تماس شما با شرکت ارائه می شوند .

تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت

تعمیر ظرفشویی ایندزیت با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود . خدمات انجام شده شامل گارانتی ۶ ماهه تا ۱ ساله می شوند . مدت زمان گارانتی دستگاه شما بر اساس ایراد دستگاه و خدمات تعمیرات انجام شده تعیین می گردد . گارانتی نیز از طرف شرکت به صورت کتبی تقدیم مشتریان می گردد .

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت

تعمیر یخچال ایندزیت شامل یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه انجام می شود . خدمات در محل ارائه می شود . همچنین در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیرات برد الکترونیکی داشته باشد ، تعمیرات تخصصی برد یخچال ایندزیت نیز توسط این مرکز انجام می گردد .

تعمیرات ماکروفر ایندزیت

خدمات تعمیرات ماکروفر ایندزیت در محل و یا در کارگاه تعمیرات این مرکز با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی ۶ ماهه انجام می شود . با بهره گیری از خدمات این مرکز می توانید هم از لحاظ زمان و هم از نظر هزینه ، خدمات به صرفه ای را دریافت کنید . هدف تعمیرگاه ایندزیت ، جلب رضایتمندی مشتریان  به کار گیری قوانین خدماتی طبق استاندارد جهانی می باشد

تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان ( www.dibaposhtiban.ir ) به عنوان نماینده مجاز تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت در تهران ، خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت را با استفاده از کادری متخص به مشتریان ارائه می نماید . جهت تماس با نمایندگی ایندزیت و بهره برداری از خدمات تعمیرات ایندزیت در محل ، می توانید با شماره تماس ۴۷۲۷۸ ۰۲۱ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *