ارزانترین کارمزد انتقال تتر در ایران

ارزانترین کارمزد انتقال تتر در ایران
  • 1400/12/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تتر (Tether)، این ارز دیجیتال پایدار یا Stable Coin که مهمترین ویژگی آن این است که از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ می‌باشد، در اصل به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت در معاملات رمز ارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب این ارز دیجیتال بلاک چین محور هم از امکانات ارزهای دیجیتال بهره‌مند است و هم مشابه ارزهای رایج فیزیکی، فاقد نوسانات قیمت رمز ارزها می‌باشد و قیمت نسبتاً ثابتی دارد.

ارز دیجیتال تتر چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال تتر عضو دسته‌ای از رمزارزها است که  با نام «ارز دیجیتال باثبات» (Stablecoin) یا همان «استیبل کوین» شناخته می‌شوند. این دسته از ارزهای دیجیتال معمولا به دارایی‌های فیزیکی مثل ارز‌های فیات و طلا وابسته هستند. بنابراین، قیمتی معادل با ارزش آن دارایی‌ها دارند. استیبل‌کوین‌ها به دلیل وجود نوسان شدید قیمتی در ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و کاردانو به وجود آمده‌اند. بنابراین، از آن‌ها می‌توان به عنوان وسیله‌ای برای مبادله و حفظ ارزش استفاده کرد.

استیبل‌کوین‌ها انواع مختلفی دارند. ارز دیجیتال تتر، به دسته‌ استیبل‌کوین‌های دارای وثیقه ارزهای فیات، تعلق دارد. بنابراین به ازای هر تتر در گردش، یک ارز فیات مانند دلار یا یورو از آن پشتیبانی ‌‌‌می‌کند. دو دسته دیگر استیبل‌کوین‌ها شامل موارد زیر است.

  • ارزهای باثبات با پشتوانه سایر رمزارزها
  • استیبل‌کوین‌های بدون پشتوانه

بهترین کیف پول‌های Tether

لجر (Ledger)

امن‌ترین راه برای اینکه تترتان را نگه دارید این است که در یک کیف پول سخت‌افزاری از آن نگهداری کنید. کیف پول سخت‌افزاری کوین‌های (ارزهای) شما را به صورت آفلاین و غیر قابل هک شدن یا دزدیدن قرار می‌دهد، مگر اینکه کسی به طور فیزیکی به آن دسترسی پیدا کند. «لجر» دو مدل دارد که از ۱۲۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. مدل‌های «X» و «S» هر دو تتر را پشتیبانی می‌کنند. تفاوت اصلی آنها این است که مدل «X» می‌تواند از طریق گوشی همراه هم کنترل شود.

ترزور (Trezor)

ترزور یک کیف پول سخت‌افزاری است که «Tether» را هم قبول می‌کند و دو مدل دارد. مدل «One» و «T» که مدل «T» جدیدتر است و صفحه نمایش لمسی هم دارد. والت‌های ترزور تنها با کامپیوتر سازگار‌ هستند و نمی‌توان آنها را با تلفن همراه کنترل کرد.

کوینومی (Coinomi)

کوینومی یک کیف پول نرم‌افزاری با چند پلتفرم است که امکان ذخیره بیش از ۱۵۰۰ ارز مختلف را ایجاد می‌کند و درون خود یک صرافی هم دارد. کوینومی برای «ویندوز»، «اندروید»، «لینوکس» و «ios» منتشر شده است.

اگزودوس (Exodus)

اگزودوس یک والت نرم‌افزاری با طراحی زیبا است که بیش از ۱۰۰ رمزارز را قبول می‌کند. اگزودوس پیشنهاد خوبی برای کسانی است که در بحث رمزارزها تازه وارد‌ هستند.

معرفی انواع تتر

به منظور انتقال تتر می‎توان از بلاکچین‌های زیر استفاده کرد:

USDT Omni

دلار تتر که مبتنی بر بلاکچین بیت کوین است و طراحی آن بر اساس پروتکلOmni Layer بوده است.

USDT ERC20

دلار تتر که مبتنی بر بلاکچین اتریوم است و بر مبنای پروتکلERC-20 طراحی شده است.

USDT EOS

این دلار با تکیه بر شبکه ارز دیجیتال ایاس ایجاد شده است.

USDT TRON

احتمالاً حدس زدن نام بلاکچین و پروتکل پشتیبانی‌کننده این تتر کار سختی نیست. این تتر از پروتکلTRC-20 استفاده می‌‌کند و مبتنی بر شبکه ترون است.

خرید و فروش تتر در ایران

نظر بر این که بسیاری از صرافی های خارجی کشور، ایران را در لیست تحریم‌های خود گذاشته‌اند، استفاده از صرافی‌های داخلی به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال، منطقی‌تر و به صرفه‌تر است. از این رو پیشنهاد می‌شود که برای خرید تتر، به وبسایت موربیت مراجعه کرده و با امنیت کامل معامله خود را به انجام برسانید.

چگونه از موربیت تتر بخرم؟

ابتدا بر روی کلید ثبت نام کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید.

شماره موبایل و کد امنیتی را واره کنید.

کد امنیتی  SMS شده را درج کنید.

وارد حساب کاربری شوید و با انتخاب کلید ویرایش، اطلاعات خود را به دقت وارد کنید. این اطلاعات شامل مشخصات شخصی، حساب بانکی و در نهایت احراز هویت میباشد.

پس از تکمیل حساب کاربری، اطلاعات شما به ادمین وبسایت ارجاع داده می‌شود. ادمین پس از بررسی از صحت اطلاعات حساب کاربری، با شما تماس گرفته و اطلاعات را بار دیگر با شما چک می‌کنند و نقص های احتمالی مدارک را برطرف می‌کند. به علاوه در طی این تماس، هشدار های لازم جهت فعالیت در این حوزه بازگو شده و نحوه محافظت از حساب کاربری به شما آموزش داده میشود.

پس از بررسی کامل اطلاعات، حساب شما توسط ادمین تایید شده و شما میتوانید معاملات خود را آغاز کنید.

پس از باز شدن حساب کاربری، شاهد سه کادر در بالای صفحه هستید .کادر سمت راست مربوط به واریز و برداشت بیت کوین از کیف پول موربیت شما است .با کلیک برروی کلید واریز، یک  QR کد بر روی صفحه نمایان میشود که این کد ،نشانگر آدرس عمومی کیف پول موربیت شماست و شما میتوانید با استفاده از این کد، از کیف پولهای دیگر، به والت موربیت خود بیت کوین واریز کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خرید تتر از موربیت با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۲۴۳ تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *