موسسه مهاجرتی آوام و راحت ترین روش های مهاجرتی

موسسه مهاجرتی آوام و راحت ترین روش های مهاجرتی
  • 1400/12/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه موضوع مهاجرت به کشور های پیشرفته و مدرن بسیار داغ شده است. کشور هایی که از لحاظ اقتصادی، سیاسی و…. دارای ثبات بوده و از لحاظ زندگی و کار شرایط مناسبی را دارا هستند. متقاضیانی که قصد دارند به این کشور ها سفر کنند و یا قصد تحصیل در آن را دارند، می توانند با روش های قانونی، پروسه اخذ ویزا تحصیلی یا ویزا تورستی را بپیمایند و به راحتی به این کشور ها بروند. در موضوع اخذ ویزا و یا اخذ پذیرش تحصیلی، نکته حائز اهمیتی وجود دارد که متقاضیان باید با آگاهی و اطلاعاتی که دارا هستند، انتخاب مناسبی را کنند.

معمولا وکلا و مشاورینی که در زمینه اخذ ویزا، اقامت و… تجربه و تخصص بالایی دارند، می توانند کمک شایانی را به دانشجویان کنند. معمولا در زمینه تحصیل و مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت از هر روشی، متقاضیان باید اطلاعات و آگاهی اولیه لازم را کسب نمایند. این اطلاعات و آگاهی موجب می شود که در هزینه و وقت صرفه جویی نمایند. موسسه مهاجرتی معتبر می تواند در این زمینه مشاوره مناسبی را به متقاضیان بدهد. آنها می توانند با مشاوره گرفتن از وکلا موسسه مهاجرتی به راحتی مسیر درست را انتخاب نمایند.

معمولا مشاوران با بررسی شرایط دانشجویان و یا متقاضیانی که قصد رفتن به کشور های اروپایی و آمریکایی را دارند، بهترین روش قانونی را به آنان ارائه می کنند. همچنین آنان را از قوانین اولیه که باید بدانند آگاه می نمایند. یکی از مهم ترین مراحلی که دانشجویان برای رفتن به دانشگاه های در سطح بین المللی باید پشت سر گذرانند، اخذ ویزا تحصیلی می باشد. برای اخذ ویزا متقاضیان باید مدارکی را ارائه دهند و برای بررسی آن مبلغی را به سفارت پرداخت کنند. در صورتی که مدارک ارائه شده به سفارت کامل نباشد، با درخواست ویزا متقاضی موافقت نمی شود و هیچ هزینه ای نیز به وی عودت داده نخواهد شد.

کشور هایی که از لحاظ علمی جایگاه مناسبی را دارا هستند، عبارت اند از:

  • کشور آلمان
  • کشور فرانسه
  • کشور ترکیه
  • کشور استرالیا

دانشگاه های موجود در کشور های فوق در سطح جهانی از رتبه مناسبی برخوردارند و مدارک اخذ شده از آنها در تمامی جهان دارای اعتبار است. ما در این مقاله قصد داریم تا راحت ترین روش مهاجرت به ترکیه و آلمان را برای شماعزیزان بیان کنیم.

کشور آلمان

آلمان یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت و اقامت می باشد که دارای شرایط اقتصادی مناسبی است. میانگین درآمد در این کشور بالاست و فرصت های شغلی زیادی هم در آن وجود دارد. از آنجایی که آلمان یکی از قدرت های صنعتی اروپا به حساب می آید، هرساله با کمبود نیروی کار متخصص روبرو می شود. راحت ترین روش های قانونی که متقاضیان می توانند به آلمان بروند، از طریق تحصیل و کار در این کشور می باشد. اخذ ویزا تحصیلی و کاری با توجه به شرایط متقاضیان می تواند راحت و سخت باشد.

افرادی که تخصص زیادی در کار شان داشته و سابقه کاری مناسبی را دارا هستند، می توانند راحت تر ویزا کاری درایفت نمایند. همچنین دانشجویانی هم که رزومه تحصیلی قوی دارند، به راحتی می توانند از دانشگاه های این کشور نامه پذیرش دریافت کنند. از آنجایی که متقاضیان و علاقه مندان مهاجرت به کشور آلمان، هرساله رو به افزایش است، شرایط سخت تری نیز هر ساله پیش روی متقاضیان قرار می گیرد. یکی از مزیت های آلمان نسبت به سایر کشور ها، اخذ ویزا جستجو کار می باشد. متقاضیان می توانند با اخذ این نوع ویزا به مدت ۶ ماه در آلمان به دنبال کار مناسبی باتوجه به سابقه کاری شان بگردند.

در صورتی که متقاضیان موفق به پیدا کردن شغل نشوند، باید به کشور شان بازگردند. نوع دیگری از ویزا آلمان ویزا جاب آفر می باشد. این نوع ویزا در صورتی صادر می شود که متقاضی از کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری معتبری را دریافت نماید. در صورت دریافت این پیشنهاد شغلی، وی می تواند نسبت به اخذ ویزا کاری آلمان اقدامات لازم را انجام دهد. یکی دیگر از راحت ترین روش هایی که می توان به آلمان مهاجرت کرد، از طریق تحصیل در این کشور می باشد. دانشجویانی که به زبان آلمانی مسلط هستند، می توانند در دانشگاه های دولتی این کشور به صورت رایگان تحصیل نمایند.

البته برای تحصیل دانشجویان نیازمند دریافت نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور می باشند. برای دریافت نامه پذیرش کافی است متقاضیان رزومه تحصیل خود را برای دانشگاه های این کشور ارسال نمایند. در صورت دریافت نامه پذیرش، دانشجو می تواند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی و مهاجرت و اقامت در آلمان اقدامات لازم را انجام دهد.

کشور ترکیه

یکی دیگر از کشور های مناسب برای تحصیل کشور ترکیه می باشد. این کشور از هر لحاظ به ایران شباهت داشته و مسیر کوتاه تری را هم داراست. به همین علت، متقاضیان می توانند رفت و آمد راحت تری را برای بازدید خانواده و دوستان داشته باشند. از لحاظ دیگر دانشگاه هایی که در ترکیه قرار گرفته اند، دارای اعتبار بالایی بوده و مدارک اخذ شده از آنان در تمام جهان دارای اعتبار می باشد. متقاضیان از روش های قانونی متفاوتی می توانند به این کشور بروند که تحصیل راحت ترین روش آن است.

برای اینکه بتوانید در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنید، باید در ابتدا رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه های این کشور ارسال نمایید و در صورت دریافت نامه پذیرش نسبت به اخذ ویزا تحصیلی ترکیه اقدامات لازم را انجام دهید. البته یکی از چالش هایی که پیش روی دانشجویان بین المللی می باشد، این است که برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه باید در آزمون های ورودی دانشگاه مد نظرشان نمره قبولی را کسب نمایند. در صورت قبولی در این آزمون، دانشجویان می توانند در دانشگاه مد نظرشان تحصیل کنند.

یکی دیگر از مزیت های تحصیل در کشور ترکیه، هزینه های تحصیلی پایین می باشد. همین امر نیز موجب افزایش دانشجویان بین المللی شده است. علاوه بر این، هزینه های زندگی در این کشور نیز پایین است و دانشجویان می توانند با کمترین هزینه ملکی را اجاره و در آن زندگی نمایند. البته ترکیه برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی را نیز ارائه کرده است که با دریافت آن، دانشجویان به صورت رایگان تحصیل می کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *