لوازم یدکی بسترن در مراکز معتبر: نیوپارت شاپ

لوازم یدکی بسترن در مراکز معتبر: نیوپارت شاپ
  • 1400/12/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با ورود خودرو هایی چینی به دلیل زیبایی و جذابیت در کنار مشخصات فنی خوب، افراد زیادی اقدام به خرید این خودرو ها می نمایند. بسیاری از خودرو هایی چینی دارای کیفیت های بالایی بوده و قیمت مناسبی دارند و به همین جهت طرفداران این خودرو ها بسیار زیاد است. یکی از خودرو های پر طرفدار ، خودروی بسترن است که دارای کیفیت بالایی در لوازم یدکی بسترن می باشد. قطعات بسترن توسط نمایندگی های معتبر به آسانی یافت می شود و نیوپارت شاپ یکی از نمایندگی های فروش لوازم یدکی بسترن می باشد که قطعات بسترن اصلی و با کیفیت را با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

در صورتی که از فروشندگان معتبر خرید لوازم یدکی بسترن را انجام دهید ، از اصل بودن و کیفیت بالای آن اطمینان حاصل خواهید کرد بنابراین ما به شما نیوپارت شاپ را معرفی می کنیم زیرا این مرکز در طی سال ها فعالیت خود ، تنها قطعات اصلی را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان رسانده است.

فروش لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان

شرکت فاو خودروی بسترن را در سال ۲۰۶۶ به تولید رساند و این خودرو مورد استقبال بسیار بالای خریداران خودرو قرار گرفت  بنابراین این شرکت اقدام به تولید انواع مدل های بسترن نمود. بسترن شامل انواع مدل ها از جمله b۵۰, b۵۰f و b۳۰ می باشد که قطعات بسترن در هر یک دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشد بنابراین در زمان خرید لوازم یدکی بسترن ، باید نوع مناسب قطعات با مدل خودروی خود را تهیه کنید. کارشناسان ما در نیوپارت شاپ مشاوره ی لازم را به شما خواهند داد، این مرکز با پشتیبانی عالی خود ، خدماتی کامل را به مشتریانش ارائه می دهد و به صورت اینترنتی می توانید محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید.

لوازم یدکی بسترن  b30

یکی از انواع خودروی بسترن که دارای کیفیت بالا و جذابیت زیادی است ، بسترن  b30 می باشد. این خودرو از محبوب ترین تولیدات شرکت فاو است که به همین جهت افراد زیادی در کشور ما این خودرو را تهیه کرده اند. این خودرو از محصولات سدان کمپانی فاو بوده و تولید آن در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت. این خودرو دارای ظاهر بسیار زیبا بوده و سواری آرامی دارد، همچنین کابین و صندوق این نوع از خودروی بسترن بسیار جادار است. از جمله قطعات بسترن که به عنوان آپشن بر روی این خودر  قرار گرفته است، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم راهیاب، بلوتوث، صندلی برقی، سیستم کنترل و پایداری  TCS، سنسور دنده عقب، سانروف ، سنسور فشار باد لاستیک ، آینه الکتروکرومیک هوشمند، دزدگیر، پشتیبانی از دوربین عقب، گیربکس ژاپنی، کروز کنترل، پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، فرمان برقی با دکمه های کنترلی، رهیاب ماهواره ای، سیسم صوتی با ۶ بلندگو، آینه های جانبی گرم کن دار، دی لایت  LED و… می باشد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن  b30 به سایت نیوپارت شاپ مراجعه فرمایید.

لوازم یدکی بسترن b50

بسترن b50 از دیگر تولیدات کمپانی فاو است که این خودرو توسط گروه بهمن خودرو در کشورمان به فروش می رسد و به دلیل جذابیت ، این خودرو فروش بالایی دارد. صاحبین این خودرو برای خرید لوازم یدکی بسترن b50 همواره به دنبال فروشندگان معتبر هستند تا بتوانند لوازم یدکی بسترن b50 را با کیفیت بسیار بالایی تهیه کنند. همان طور که می دانیم استفاده از قطعات بی کیفیت موجب آسیب به سایر قسمت های خودرو شده و ماندگاری کمی دارد بنابراین باید حتما از قطعات با کیفیت برای خودرو ها استفاده شود.

لوازم یدکی بسترن b50f

خودروی بسترن b50f فیس لیفت شده ی بسترن b50 است که دارای موتور بسیار قدرتمندی بوده و از نظر مشخصات فنی و زیبایی ظاهری بسیار مورد قبول واقع شده است. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن b50f حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید محصولات اورجینال را تهیه نمایید. نیوپارت شاپ با سال ها فعالیت در زمینه ی فروش قطعات بسترن ، کیفیت و قیمت را در فعالیت خود دو اصل مهم در نظر گرفته است و بدین ترتیب مورد رضایتمندی مشتریان از خریدشان شده است.

ویژگی لوازم یدکی بسترن اورجینال

خرید لوازم یدکی بسترن باید با دقت بالایی انجام شود زیرا اگر شما دقت کافی در خرید نداشته باشید و محصولات تقلبی و بی کیفیت را تهیه نمایید ، نیاز به تعویض های مکرر دارید که علاوه به صدمه رسیدن به خودرو، شامل هزینه های بسیار زیادی خواهد شد، به همین جهت در وحله ی اول باید به مرکز معتبر مراجعه کنید تا از اورجینال بودن لوازم یدکی بسترن اطمینان حاصل نمایید زیرا مراکز با سابقه و معتبر که دارای مشتریان دائمی هستند ، بهترین قطعات بسترن را ارائه خواهند داد زیرا رضایت مشتریان و اعتبارشان بسیار مهم است و یکی از این مجموعه های شاخته شده و خوشنام ، نیوپارت شاپ است .

قیمت لوازم یدکی بسترن

همان طور که گفته شد بسترن دارای مدل های مختلفی بوده که هر یک شامل قطعات مختلف هستند و قیمت هر کدام نیز متفاوت است. امروزه با توجه به روند افزایشی قیمت خودرو ها و در نهایت افزایش قیمت لوازم یدکی بسترن، خرید قطعات بسیار مهم بوده و باید دقت داشته باشید که قطعات با کیفیتی را تهیه کنید تا هزینه ی اضافی نپردازید. با توجه به این که خودروی های چینی دارای قیمت مناسبی هستند، قیمت لوازم یدکی بسترن در مقایسه با خودرو های هم رده مناسب است و در صورتی که از فروشندگان منصف خرید خود را انجام دهید ، می توانید این قطعات را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایید. قیمت قطعات بسترن در هر یک از فروشگاه ها می تواند متفاوت از دیگری باشد به همین جهت تنها فروشندگان معدودی هستند که فروش قطعات بسترن را با قیمت ارزان ارائه کنند و به همین دلیل ما نیوپارت شاپ را پیشنهاد می کنیم.

فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن

نیوپارت شاپ برای خدمات دهی بهتر به مشتریانش فروش اینترنتی قطعات بسترن را در نظر گرفته و افراد از طریق سایت نیوپارت شاپ می توانند اقدام به تهیه ی انواع لوازم یدکی بسترن نمایند، خرید اینترنتی بسیار ساده بوده و در زمان کوتاه می توان خرید قطعات را انجام داد. بسترن دارای مدل های بسترن B50 بسترن  B50F, و بسترن B30 بوده که تمامی این قطعات توسط این مجموعه گرداوری شده است تا خدمات دهی به صورت کامل انجام شود. تمامی محصولات این مجموعه اصل و اورجینال هستند و با قیمت ارزان به فروش می رسند. در صورتی که می خواهید اطلاعات لازم را برای خرید محصولات کسب نمایید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مرکز فروش لوازم یدکی بسترن

نیوپارت شاپ یکی از نمایندگی های فروش قطعات بسترن است که دارای سابقه ی طولانی در این حوزه بوده و فعالیت تخصصی در زمینه ی فروش انواع لوازم یدکی بسترن برای مدل های مختلف این خودرو دارد بنابراین بهترین و تخصصی ترین مرکز برای خرید های شماست. برای خرید لوازم یدکی بسترن بسیار مهم است که اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید و با افراد متخصص مشورت نمایید اما در صورتی که اطلاعات کافی درباره ی لوازم یدکی بسترن ندارید ، ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید قطعات مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید. در صورت تمایل به خرید و یا دریافت اطلاعات به سایت نیوپارت شاپ مراجعه نمایید و خرید خود را به سادگی و به صورت مطمئن از این مجموعه ی معتبر انجام دهید.

https://newpart-shop.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *