ترموود خارجی و ترموود ایرانی و تفاوت آنها: منزو وود

ترموود خارجی و ترموود ایرانی و تفاوت آنها: منزو وود
  • 1401/1/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ترموود نوع خاصی از چوب هاست که با استفاده از مکانیزم پیشرفته حرارت فرآوری شده است. این چوب دارای استحکام و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر چوب ها می باشد و در مقابل بسیاری از عوامل محیطی از جمله رطوبت و نفوذ حشرات مقاوم می باشد. ترموود ها دارای ثبات در رنگ و شکل بوده و می ‌توان سال‌ ها از آن بدون هیچگونه تغییراتی استفاده کرد. جنس چوب به کار رفته در ترمووود ها مختلف است و استفاده از چوب درختان زبان گنجشک و کاج بسیار رایج می باشد. Thermowood در نمونه‌ های ترموود ایرانی و ترموود خارجی در کشورمان یافت می ‌شود. یکی از نمونه ‌های بسیار باکیفیت ‌تر ترموود خارجی ، ترموود فنلاندی می باشد. بهترین تنوع محصولات ترموود از نوع ترموود فنلاندی است و بسیاری از افراد این ترموود را از کشور فنلاند می ‌دانند اما در کشورهای دیگر مانند کانادا ، آلمان و حتی کشور خودمان این ترموود ها به دست می آید. تولید ترمووود ها با استفاده از روش های طبیعی و گرمایی انجام می گیرد و روش های مختلفی با استفاده از گرما برای اصلاح چوب در نظر گرفته می شود. گروه صنعتی  Menzowoodتنوعی بالا از ترموود ها را با توجه به تقاضای بازار عرضه می نماید و از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز پخش ترموود در کشورمان است. محصولات این مجموعه شامل انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی می باشد و با قیمت عمده ارائه می گردد. متقاضیان خرید ترموود با مراجعه به سایت گروه صنعتی منزو وود می توانند با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند.

ترموود

مزایای ترموود

استفاده از عناصر طبیعی بر جسم و روح افراد تاثیرگذاری بالایی دارد و آرامش را ایجاد می نماید. با پیشرفت در تولید انواع چوب های ترموود ، می ‌توانیم از این چوب ها برای محیط های خارجی ساختمان نیز استفاده نمایید. بنابراین از ترموود هم برای دکوراسیون داخلی و هم برای دکوراسیون خارجی استفاده می‌شود زیرا این چوب ها مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند. ترموود را در کشورمان به نام چوب ترمو نیز می شناسند بنابراین چوب ترمو و ترموود در واقع تفاوتی با هم ندارند و از نمونه های پرکاربرد متریال ساختمانی بوده و با توجه به مقاومت و انعطاف کافی برای ساخت سازه های مختلف مورد توجه افراد قرار گرفته انذ. دلیل استفاده ی رایج از ترموود ، حس زیبایی و آرامش و طبیعی بودن آن می باشد و ما می توانیم در جهت زیبا سازی دکوراسیون داخلی و خارجی از انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی استفاده کنیم. ترموود ها از جمله ترموود فنلاندی دارای وزن بسیار سبک بوده که نسبت به متریال های مشابه می‌تواند مزیت بزرگی به حساب آید. نصب سریع ترموود موجب توجه عموم افراد به این متریال ساختمانی شده است همچنین ترموود ها رطوبت محیط را در حد استاندارد حفظ می کنند و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند. ترمووود ها در مقابل آتش و طوفان و برودت نیز مقاوم می باشند ، در صورتی که چوب های دیگر این مقاومت را ندارند. انعطاف پذیری یکی از مهمترین موارد برای اجرای سازه ها در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی می ‌باشد و thermowood از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار است و در عین حال استحکام لازم را در مقابل شکنندگی دارد. یکی از موارد مهم درباره ی چوب ها پوسیدگی آنها در مدت زمان کوتاه است اما با توجه به فرایند شکل گیری ترموود این نوع از چوب در برابر پوسیدگی در شرایط آب و هوای مختلف بسیار مقاوم و بادوام است. از جمله مزایای دیگر ترموود ها مقاومت در برابر حمله حشرات و ریز ارگانیسم ها و انواع قارچ و کپک می باشد، بنابراین این نوع چوب برای دکوراسیون خارجی بسیار پر مصرف بوده و استفاده از ترموود برای مکان هایی مانند روف گاردن ، استخر ،جکوزی، آلاچیق، نمای خارجی ساختمان و غیره رواج بسیار زیادی دارد.

فروش ترموود ایرانی و ترموود خارجی

انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی به فروش می ‌رسند که هر یک از این ترموود ها دارای سطح کیفی مختلف می باشند به همین جهت داشتن اطلاعات لازم برای خرید این متریال ساختمانی مهم بوده و کارشناسان ما در این مرکز راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد تا بتوانید خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه کنید.

ترموود ایرانی اصل

 فروش اینترنتی ترموود خارجی و ایرانی

این روزها توجه به دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی ساختمان از طرف طراحان و سازندگان بسیار افزایش پیدا کرده و استفاده از چوب در دکوراسیون به منظور زیبایی و حس طبیعت افزایش پیدا کرده است. در گذشته از چوب به دلیل مقاومت و پایداری بسیار کمش در محیط های خارجی ساختمان استفاده نمی شد اما امروزه با فرآوری انواع چوب ها ، استفاده از چوب در دکوراسیون خارجی نیز مورد توجه قرار گرفته است. چوب ترمو از جمله متریال ساختمانی است که از جنس چوب بوده و دارای مقاومت بسیار بالاتر از چوب می باشد. حرارت دادن به چوب راهی برای افزایش مقاومت آن بوده و روشی که برای تولید thermowood مورد استفاده قرار می گیرد شامل حرارت دادن و طی مراحل مختلف در جهت مقاوم سازی چوب بوده و در نهایت ترمووود ها در شرایط طبیعی مقاومت بالایی پیدا می کنند. گروه صنعتی منزو وود انواع ترموود خارجی و ایرانی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به شما ارائه می کند.

خرید ترموود فنلاندی

فنلاد بخش مهمی از تامین چوب ترمو در جهان را تامین می کند و چوب های بکار رفته در ترموود فنلاندی بسیار باکیفیت هستند و همین موجب شده که ترموود فنلاندی در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. کشور فنلاند از چوب های متعددی برای تولید چوب ترموود بهره می برد که عبارتند از چوب درختانی مانند کاج، صنوبر، توس، زبان‌ گنجشک، کاج ، رادیانا، توسکا، لاریکس، راش و غیره.

قیمت ترموود

ترمووود ها با توجه به فاکتور های مختلف دارای قیمت گذاری متفاوت بوده و عواملی از جمله کیفیت، نوع ترموود ایرانی یا ترموود خارجی ،نوع چوب به کار رفته در ترموود،  فرایند تولید ترموود، وزن و حجم آن در قیمت ترموود موثر می باشند. در صورتی که می خواهید ترموود را در نوع مناسب و با قیمت مناسب تهیه نمایید، پیشنهاد ما به شما مجموعه ی منزو وود می باشد ، این شرکت معتبر تامین کننده ی انواع ترموود ها در کشورمان است که انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی از جمله ترموود فنلاندی و سایر نمونه ها را با بهترین کیفیت عرضه می دارد و متقاضیان خرید ترموود می ‌توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی  Menzowood خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما در  Menzowood در ارتباط باشید. خواص ترمودینامیکی، نصب آسان و سریع، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف ، قابلیت جداسازی و نصب مکرر برای نظافت و انتقال ،قابلیت برش حلالی ،شستشو و نگهداری اسان و غیره از جمله مزایای ترموود می باشد.

ترموود فنلاندی اصل

موارد استفاده از ترموود ایرانی و خارجی

Thermowood برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی استفاده می ‌شود بنابراین فرقی نمی‌کند که ترموود ایرانی را در اختیار دارید یا ترموود خارجی و هر یک از این ترموود ها برای سازه هایی از جمله نمای چوبی ساختمان، کفپوش فضای باز ، دکوراسیون داخلی ،مبلمان فضای باز، سایبان ،آلاچیق، روف گاردن ،درب و پنجره، سونا و استخر، کف، پله، قرنیز ،گلدان و غیره مناسب می باشد.

http://menzowood.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *