دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۳ برای سرمایه گذاران

دلایل محبوبیت پروژه نارنجستان ۳ برای سرمایه گذاران
  • 1401/1/18
  • گویا آی تی
  • 0

پروژه نارنجستان دارای چند فاز است که هر کدام از آنها به دلایلی برای سرمایه گذاران جذاب است. در ادامه شما را با علل محبوبیت پروژه نارنجستان ۳ به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های منطقه ۲۲ آشنا می نماییم، بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی بیش تر با ویژگی های پروژه نارنجستان

پروژه نارنجستان ۳ در یک موقعیت عالی و با یک ظاهر بسیار لوکس در حال ساخت است؛ به طوری که نمای مدرن و ساختمان های بلند با منظره فوق العاده خود توجه هر خریداری را جلب می کنند.

پروژه نارنجستان ۳ از نظر موقعیت جغرافیایی حتی در منطقه ۲۲ نیز بسیار ممتاز است؛ چرا که در کنار اتوبان همت قرار گرفته و اشراف کاملی به منطقه چیتگر دارد.  همچنین دسترسی به مجتمع های تجاری و مسکونی معتبر، بزرگراه حکیم، سایر شاه راه های اصلی تهران و … باعث تسهیل رفت آمد در این شهر می شود.

سازنده پروژه نارنجستان ۳ امکاناتی برای این سازه در نظر گرفته که ساکنین از رفاه و آسایش حداکثری بهره مند شوند. در واقع تجهیزات و امکانات به روز ساختمان های این پروژه که در ادامه معرفی می کنیم؛ قابل مقایسه با هیچ یک از پروژه های دیگر نیست. همین موضوع باعث می شود سرمایه گذاران نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشند.

امکانات پروژه نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان سه شامل ۳ برج ۱۴ طبقه است که ۱۱ طبقه آنها مسکونی، ۲ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی می باشد. مجموع واحد های این پروژه ۸۸ آپارتمان است که همه آنها ۲ خواب و با متراژ ۱۴۲ متر هستند. بنابراین متراژ این ساختمان مسکونی نسبتا‍ بالا بوده و برای کسانی که مایل به خرید منزل در تهران هستند؛ مناسب است.

از مزایا و امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورپردازی نما
  • لابی من ۲ ساعته
  • سیستم آنتن مرکزی
  • سیستم ایمنی پیشرفته
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • زمین ورزش و زمین بازی
  • آسانسور مخصوص حمل بار
  • سوییت سرایداری در طبقه همکف
  • درب ضد سرقت برای تمام واحد ها
  • دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان
  • پارکینگ اختصاصی و پارکینگ میهمان
  • سالن آموزشی و بازی چند منظوره برای کودک
  • سالن اجتماعات مجهز برای برگزاری جلسات و مراسم ها
  • سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و مستقل برای هر واحد

موقعیت پروژه نارنجستان ۳ و دسترسی به نقاط مختلف

با توجه به قرارگیری پروژه نارنجستان ۳ در مجاورت پارک جنگلی چیتگر و تنها دریاچه مصنوعی کشور، می توان موقعیت این پروژه را از هر نظر ممتاز دانست. سازنده این پروژه امکان گردش و تفریح را برای ساکنین فراهم نموده و همواره در اندیشه موقعیت مناسب آن بوده است. علاوه بر این، قرارگیری ساختمان های نارنجستان ۳ در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران؛ زندگی را بسیار ایده آل ساخته است.

همچنین ساختمان نارنجستان در مجاورت مجتمع های تجاری و تفریحی منطقه ۲۲ ساخته شده اند که باعث شده نیازی به طی کردن مسافت طولانی برای خانواده ها نباشد. شما می توانید با سرمایه گذاری در پروژه نارنجستان ۳ ؛ تمام نیازهای خود مثل خرید، ورزش و تفریحات (اسکی، اسکیت، بولینگ، باندی جامپینگ و …) را تامین کنید.

پروژه نارنجستان ۳ در منطقه کوهک چیتگر واقع شده که یکی از برترین موقعیت‌های منطقه ۲۲ است. علاوه بر این دسترسی به اتوبان های حکیم، همت، فهمیده جنوبی و آزادگان شمال به جنوب را می توان به مزایای موقعیت این منطقه افزود.

چرا پروژه نارنجستان ۳ برای سرمایه گذاران مناسب است؟

در کنار ویژگی های فوق العاده ای که از پروژه نارنجستان ۳ توصیف نمودیم، قابلیت‌ های دیگری نیز در این پروژه وجود دارد که برای سرمایه گذاران از اهمیت خاصی برخوردار است.

·       تعاونی سازنده معتبر پروژه نارنجستان ۳

سازنده پروژه نارنجستان ۳، تعاونی مردمی نوین ساز ابنیه آکام است که پروژه های موفق و معتبر زیادی را تحویل مشتریان داده است. خوشنام بودن این تعاونی و ساخت باکیفیت ساختمان ها باعث شده سرمایه گذاران از نظر کیفیت  ساخت و زمان تحویل، خیالی آسوده داشته باشند.

این تعاونی پروژه های نارنجستان را با پیشرفت قابل ملاحظه ای پیگیری می کند که همین امر، سرمایه گذاران را به کسب سود در مدت زمان کوتاه تر امیدوار می کند.

·       مرحله پیشرفت  پروژه نارنجستان ۳

گودبرداری این پروژه در هر ۳ برج و به صورت همزمان به پایان رسیده و در حال احداث طبقات منفی یعنی پارکینگ می باشد. علیرغم اینکه پروژه نارنجستان ۳ با کیفیت، ایمنی و استحکام بالایی اجرا می شود؛ سرعت پیشرفت بسیار بالایی دارد.

·       دیگر ویژگی های مثبت نارنجستان ۳

علاوه بر امکاناتی که تا کنون به آن اشاره کرده ایم، می توان مواردی مثل باشگاه ورزشی مجهز، فضای سبز دلباز، طراحی به روز، استفاده از نورگیر، متریال و مصالح باکیفیت را علی رغم قیمت به صرفه ذکر نمود.

در آخر می توان گفت در کنار تمامی مشخصات فوق، شرایط ویژه فروش این برج ها سبب شده خرید را برای سرمایه گذاران آسان کند و در اولویت بالایی جهت سرمایه گذاری قرار گیرد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *