سایت ساز آنلاین ایران سرور و مزایای استفاده از آن

سایت ساز آنلاین ایران سرور و مزایای استفاده از آن
  • 1401/1/18
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه اهمیت بیش از اندازه سایت‌ها و دشوار بودن راه‌اندازی یک سایت جدید باعث شده تا افراد بیش از پیش به استفاده از سایت ساز آنلاین روی بیاورند. استفاده از این سایت ‌سازها مزایای بسیار زیادی دارد و می‌تواند عمده‌ای از مشکلات کاربران را برای ساخت یک وبسایت شخصی رفع کند؛ با این وجود، استفاده از آن برای کاربران چندان جا نیفتاده است. مسلما عدم تمایل کاربران برای استفاده از این سایت‌ سازها را می‌توان نتیجه نداشتن آگاهی و شناخت کافی از آن‌ها دانست. بنابراین لازم است اطلاعات بیشتری از این سایت سازهای آنلاین در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

در این میان، مجموعه ایران سرور به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های هاستینگ در ایران به شمار می‌آید که بهترین پلتفرم سایت ‌سازی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید اطلاعات دقیق‌تری درباره سایت ساز آنلاین ایران سرور در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

سایت ساز چیست؟

شما برای اینکه یک سایت مخصوص به کسب و کار و فعالیت خودتان راه‌اندازی کنید، لازم است مهارت‌هایی داشته باشید. با توجه به پیچیدگی‌های حوزه طراحی سایت، می‌توان گفت فراگرفتن این مهارت‌ها کار هرکسی نیست و نمی‌توان آن‌ها را در زمانی کوتاه یاد گرفت؛ به خصوص اگر این مهارت‌ها مربوط به نمای ظاهری و ساختار سایت باشند. یکی از پلتفرم‌های بسیار کاربردی که می‌تواند نیاز به فراگیری چنین مهارت‌هایی را به حداقل برساند، سایت ساز آنلاین نام دارد.

سایت ساز آنلاین این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا با استفاده از برخی امکانات خاص، سایت خودتان را بسازید؛ حتی اگر مهارت خاصی در این زمینه نداشته باشید. سایت ساز در واقع تمامی اجزای سایت را به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌دهد و شما فقط باید گزینه مورد نظرتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید. اجزای سایت شما توسط سایت ساز مدیریت می‌‌شوند و شما می‌توانید مواردی همچون هاست و دامنه را به صورت مستقیم از آن تهیه کنید.

 

مزایای طراحی سایت با سایت ساز آنلاین

نکته‌ای که همواره ذهن مخاطبان را در این زمینه درگیر می‌کند، مزایای استفاده از این پلتفرم‌هاست. یقینا استفاده از آن‌ها تنها در صورتی مفید خواهد بود که مزایای آن، از مشکلات شما در این مسیر بکاهد؛ زیرا امروزه طراحی و افتتاح سایت علاوه بر هزینه‌های بالا، مشکلات بسیار زیاد دیگری نیز دارد و افراد علاقمند باید شرایطی خاص برای آن داشته باشند. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از این پلتفرم‌ها خواهیم پرداخت.

  • امکان تهیه مجموع نیازهای سایت

در حالت عادی، شما باید هرکدام از اجزای مورد نیاز برای سایت خودتان را به صورت جداگانه خریداری کنید. با توجه به تعداد زیادی از تامین‌کنندگان و شرکت‌های هاستینگ، این مشکل برای افراد تازه وارد به این حوزه بسیار حائز اهمیت است. اما اگر شما از سایت ساز آنلاین استفاده کنید، می‌توانید تمامی این اجزا را به صورت یکجا خریداری نمایید.

  • بدون نیاز به داشتن مهارت

اصلی‌ترین مزیتی که باعث شده استفاده از سایت ساز آنلاین محبوبیت پیدا کند، عدم نیاز به مهارت‌های خاص در این زمینه است. شما حتی اگر هیچ‌گونه تجربه و سررشته‌ای در این زمینه نداشته باشید، به سادگی می‌توانید سایت خودتان را طراحی و راه‌اندازی کنید؛ البته آشنایی با اصطلاحات و آیتم‌های کاربردی الزامی استزیرا در این حوزه حتما با آن‌ها برخورد خواهید داشت.

  • بدون نیاز به برنامه نویسی

سایت سازها شما را از هرگونه برنامه نویسی حرفه‌ای بی‌نیاز می‌کنند. در حالت عادی شما باید اطلاعاتی کامل از کد نویسی و یا CMSها داشته باشید؛ زیرا این موارد تنها وسایل توانمند برای طراحی و افتتاح یک سایت اینترنتی هستند. خوشبختانه تمامی بخش‌های مرتبط به برنامه نویسی سایت توسط پلتفرم سایت ساز مدیریت می‌شود.

  • افتتاح فوری سایت

از آنجایی که کاربران زیادی به سایت ساز آنلاین مراجعه می‌کنند، این پلتفرم‌ها می‌توانند سایت‌هایی آماده و از قبل طراحی شده را در اختیار کاربران بگذارند. هر زمانی که نسبت به استفاده از خدمات سایت ساز اقدام کنید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان از سایت خودتان بهره‌مند شوید؛ به خصوص اگر سایت مورد نظرتان فروشگاهی بوده و ساختار چندان منحصر به‌فردی نداشته باشد.

  • امنیت کامل سایت

عموما افراد متخصص در زمینه طراحی سایت، ترفندهایی برای فراهم کردن امنیت کامل پیاده می‌کنند. سایت سازها نیز از این مورد مستثنی نیستند و تمامی سایت‌هایی که از سمت این پلتفرم به شما ارائه می‌شود، از امنیت کامل برخوردار استبه طوری که سایت در مقابل حمله هکرها، پاک شدن داده‌ها و موارد دیگر از مقاومت و ایمنی بالایی بهره‌مند خواهد بود.

 

  • گزینه‌های متنوع

بسیاری افراد فکر می‌کنند که استفاده از سایت ساز آنلاین به منزله کاهش گزینه‌ها و محدودتر شدن انتخاب آن‌ها در طراحی سایت خواهد بود؛ اما این باور کاملا اشتباه است. شما با استفاده از خدمات این پلتفرم‌ها می‌توانید هاست، دامنه و قالب دلخواهتان را برای سایت خود تهیه کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشید.

  • امکان توسعه سایت

چنانچه پس از مدتی نیاز به گسترش و توسعه سایت‌تان داشته باشید تا بتوانید درآمد خودتان را افزایش دهید، یقینا امکان توسعه دادن این نوع سایت، فراهم خواهد بود. به طوری که می‌توانید به راحتی با بهینه‌سازی ظاهر یا بهبود عملکرد آن فععالیت و درآمد خود را گسترش دهید.

بهترین سایت ساز اینترنتی ایرانی کدام است؟

از ابتدای مطلب تا به اینجا، به نکاتی مهم درباره پلتفرم سایت ساز آنلاین اشاره کردیم تا بتوانید با عملکرد آن آشنا شوید. مزایای زیاد و کاربردی بودن خدمات این سایت سازها باعث شده تا ماهانه افراد بسیاری به دنبال افتتاح سایت خود با استفاده از آن باشند. از این رو، تعداد زیادی سایت ساز در کشور تاسیس شده تا به نیازهای مشتریان پاسخ دهند و به آن‌ها در طراحی و افتتاح سایت کمک نمایند.

عموما تفاوت چندانی بین خدمات چنین سایت سازهایی مشاهده نمی‌شود؛ چرا که اکثر آن‌ها با توجه به سیاست مشتری مداری فعالیت می‌کنند و هدف جلب رضایت کاربران است.

با این وجود، مسلما معرفی یکی از آن‌ها به عنوان بهترین سایت ساز فعال در ایران ساده نیست؛ اما ما با در نظر گرفتن تمامی عوامل مهم و حائز اهمیت، به این نتیجه رسیدیم که سایت ساز آنلاین ایران سرور بهترین گزینه برای افرادی است که مایلند برای اولین بار به این شکل اقدام به طراحی و ساخت سایت نمایند. در ادامه به معرفی بیشتر پلتفرم محبوب سایت ساز ایران سرور خواهیم پرداخت.

 

سایت ساز آنلاین ایران سرور

این پلتفرم طراحی سایت متعلق به مجموعه خدماتی ایران سرور است؛ این مجموعه یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ در ایران به شمار می‌آید و در حال حاضر توانایی طراحی و ارائه بهترین سایت‌ها را نیز دارد. بنابراین طراحی سایت و تهیه هاست از یک جا می‌تواند کار را برای کاربران بسیار ساده نماید.

سایت ساز آنلاین ایران سرور برای اینکه گزینه‌های متنوعی در اختیار مشتریان خود بگذارد، چندین پلن مختلف برای طراحی سایت ارائه کرده است. هرکدام از این پلن‌ها دارای امکانات و مزایای منحصر به‌فردی هستند که می‌توانید جزئیات دقیق آن‌ها را در بخش شرح مشخصات پلن مشاهده کنید.

این پلتفرم خدمات خود را گسترش داده به طوری که تمامی مشتریان می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امکان طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی را با استفاده از قالب‌های متنوع و متناسب داشته باشند. اگر به دنبال تاسیس یک فروشگاه اینترنتی برای خود هستید، سایت ساز آنلاین ایران سرور می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد، زیرا به این ترتیب می‌توانید از خدمات پشتیبانی سریع این مجموعه در ساعات کاری نیز بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت ایران سرور به آدرس الکترونیکی https://www.iranserver.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *