بهترین وبسایت خرید عطر اصل در ایران معرفی شد

بهترین وبسایت خرید عطر اصل در ایران معرفی شد
  • 1401/1/25
  • گویا آی تی
  • 0

بسیاری از افراد خاطره خوشی از خرید عطر و ادکلن ندارند چرا که قیمت های بالای برخی از فروشگاه ها و فیک بودن محصولات برخی دیگر باعث شده تا تجربیات بدی برای بسیاری از خریداران ایجاد شود ! امروز میخواهیم معتبر ترین مغازه ها و وبسایت های خرید عطر اصل و اورجینال رو خدمتتون معرفی کنیم. تا با خیال راحت عطر اورجینال تهیه کنید.

تصور کنید هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید عطر اورجینال صرف می کنید اما پس از چند بار استفاده متوجه می شوید که عطر خریداری شده رایحه ماندگاری ندارد یا باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود ! در این شرایط اکثر فروشندگان عطر را پس نمی گیرند و شکایت از فروشگاه مورد نظر نیز تنها زمان شما را هدر می دهد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین فاکتور های لازم برای یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن را بررسی کنیم. مطمئناً این فاکتور ها در حین خرید عطر اصل بسیار کمک کننده خواهند بود و به این صورت می توانید تجربه شیرینی را در حین خرید عطر و ادکلن به دست آورید.

خرید عطر اصل درین عطر

نکات مهم در حین خرید عطر اصل

بررسی مشخصات ظاهری عطر و ادکلن

اگر قصد خرید عطر اصل را دارید و می خواهید تا از خریدتان مطمئن شوید ، بهتر است تا در حین خرید حضوری به صحبت های فروشنده اکتفا نکرده و ویژگی های ظاهری عطر مورد نظر را بررسی کنید. برای مثال درب و پایه ادکلن هالووین بلو دراپ اصل فلزی است و روی قسمت پایه عبارت HALLOWEEN به زیبایی حک شده است.

به طور کل می ‌توان گفت که اکثر برند های معتبر برای ساخت قسمت اسپری و درب انواع عطر و ادکلن از فلز استفاده می ‌کنند. اما نمونه های فیک برای کاهش هزینه ها جنس پلاستیکی را جایگزین می کنند.

همچنین عطر و ادکلن اصل با ظرافت تمام ساخته می شود و جنس شیشه کاملاً شفاف و با کیفیت است. اما نمونه های فیک از مواد اولیه بی کیفیت برای ساخت بطری استفاده می کنند و جعبه به کار رفته نیز دارای ضخامت پایین تری است.

 

بررسی رایحه عطر و ادکلن
بررسی رایحه عطر و ادکلن

 

برای خرید عطر اصل علاوه بر بررسی مشخصه های ظاهری آن ، بهتر است تا حتماً رایحه ادکلن مورد نظر را نیز تست کنید. برای مثال ادکلن هالوین من ایکس مردانه رایحه ای گرم و تلخ شرقی سرخس گونه ای دارد. همچنین در نسخه اصل این ادکلن نت های ابتدایی ، میانی و پایانی به کار رفته اند که باعث ماندگاری طولانی مدت و پخش بوی عطر هالووین من ایکس می شود. اما در عطر و ادکلن های فیک و تقلبی تنها نت های میانی یا پایانی به کار می ‌روند و به همین دلیل ماندگاری ادکلن فیک بسیار کم است.

در حین خرید حضوری می توان مواردی که در قسمت بالا گفته شده را بررسی کرده و از خرید خود مطمئن شد. اما اگر قصد خرید اینترنتی عطر و ادکلن را دارید بهتر است تا حتماً مطمئن شوید که امکان مرجوع کردن کالا در مدت زمان مشخص وجود دارد. علاوه بر این برای این که تجربه رضایت بخشی را در حین خرید اینترنتی به دست آورید بهتر است تا موارد زیر را در نظر بگیرید.

فاکتور های مهم در حین خرید عطر اصل به صورت اینترنتی

از کجا عطر اصل بخریم ؟ مطمئناً این پرسش برای بسیاری از افرادی که به دنبال خرید عطر اصل هستند ایجاد شده است. برای مثال ممکن است به دنبال خرید اینترنتی از بهترین برند عطر های معروف خارجی یا ایرانی از جمله عطر مهران مدیری ، عطر دیور ، عطر لالیک و یا غیره باشید. برای این کار بهتر است تا حتماً خرید خود را از فروشگاه های معتبر و به صورت اینترنتی یا حضوری انجام دهید. همچنین بررسی فاکتور های زیر در حین خرید کاملاً ضروری خواهد بود.

 

امکان مرجوع کردن کالا
امکان مرجوع کردن کالا

اگر خرید عطر اصل را به صورت حضوری انجام دهید احتمالاً امکان مرجوع کردن کالا فراهم نیست اما در خرید اینترنتی باید حتماً این فاکتور را در نظر بگیرید. در غیر این صورت اگر ادکلن خریداری شده فیک و تقلبی باشد امکان بازگرداندن آن وجود نخواهد داشت.

تنوع محصولات

تصور کنید که قصد خرید اینترنتی عطر و ادکلن برای خودتان را دارید. اما در کنار آن به دنبال هدیه مناسبی برای همسر و فرزندانتان نیز می گردید ؛ بنابراین فروشگاه مورد نظر باید محصولات متنوعی را ارائه دهد تا تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد. همچنین از یک فروشگاه معتبر عطر و ادکلن انتظار می رود که علاوه بر فروش عطر اصل خارجی ، انواع عطر اصل ایرانی ، عطر جیبی ، اسپری و غیره را نیز به فروش برساند.

بررسی مجوز های کسب و کار فروشگاه اینترنتی

پیش از خرید عطر اصل به صورت اینترنتی حتماً تمامی مجوز های کسب و کار فروشگاه مورد نظر را بررسی کنید. در غیر این صورت ممکن است فروشگاهی وجود نداشته باشد و پس از خرید کالا ، محصولی برایتان ارسال نشود !

برای بررسی مجوز رسمی فروشگاه به قسمت پایین سایت مراجعه کنید و روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک نمایید. اگر با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی به صفحه جدیدی منتقل نشدید ، نماد اعتماد الکترونیکی جعلی است و به هیچ عنوان نباید از سایت مورد نظر خرید کنید.

بهترین وب سایت برای خرید عطر اصل

برای خرید عطر اصل ، فروشگاه های مجازی و حضوری بسیاری در تهران و سایر نقاط کشور وجود دارند. اما تجربه خرید بسیاری از افراد نشان می دهد که بیشتر این فروشگاه ها تمامی فاکتور های لازم را دارا نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با در نظر گرفتن میزان رضایت مشتریان ، بهترین فروشگاه خرید ادکلن اصل در تهران و سایر شهر های کشورمان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فروشگاه درین عطر به آدرس اینترنتی www.dorinatr.com برای خرید عطر و ادکلن بهترین گزینه پیش رو است چرا که تمامی فاکتور های لازم را دارد. همچنین درین عطر تنها فروشگاهی است که به همراه انواع ادکلن اصل و اورجینال کارت گارانتی مادام العمر اصالت را ارسال می کند تا مشتریان گرامی تا آخرین قطره عطر از اصل بودن آن اطمینان داشته باشند.

مزایای خرید از فروشگاه درین عطر

ارسال سریع

در فروشگاه درین عطر سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شده و درب منزل تحویل داده خواهند شد.

امکان بازگشت کالا

در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکلی باشد امکان مرجوع کردن آن فراهم است و تمامی مبلغ هزینه شده به سرعت به حسابتان واریز خواهد شد.

پشتیبانی شبانه روزی

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در حین خرید انواع عطر و ادکلن با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۸۹۷۸ تماس گرفته و از کارشناسان درین عطر در قسمت پشتیبانی کمک بگیرید. همچنین کارشناسان در این بخش آماده رسیدگی به مشکلات شما خواهند بود.

امیدواریم خرید لذت بخشی را از فروشگاه اینترنتی درین عطر تجربه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *