آمار محبوبیت زبان های جهانی منتشر شد

آمار محبوبیت زبان های جهانی منتشر شد
  • 1401/1/29
  • گویا آی تی
  • 1

در این مقاله محبوبترین زبان های خارجی دنیا را باهم میبینیم که چه زبان های بیشتر مورد توجه میباشد. یادگیری زبان های مختلف چه کاربردی دارد؟ اصلا افرادی که دو زبانه هستند از چه مزایای برخوردار می باشد؟ در این یادداشت قصد داریم به شرح مزایای یادگیری دیگر زبان های خارجه بپردازیم. آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای استخدام یک شرکت نیاز باشد که به یک زبان غیر از زبان مادری تسلط داشته باشید؟ می دانم که جواب خیلی از شما ها مثبت است. پس این نکته بیانگر این موضوع می باشد که یادگیری زبان های خارجی گوناگون چقدر می تواند در روند و جایگاه شغلی شما تاثیر داشته باشد.

اگر تا به امروز هیچ تصمیمی برای یادگیری زبان های خارجی نداشته اید، لطفا تا پایان این مقاله هم تصمیم نگیرید. بهتر است بعد از اینکه مقاله تمام شود تصمیمات جدی تری برای زندگی خود بگیرید. بنابراین اگر آینده برای شما مهم است، هرگز مطالعه این یادداشت را از دست ندهید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم.

 

معرفی محبوبترین زبان های خارجی دنیا

همانطور که می دانید عصر، عصر پیشرفت و تکنولوژی است و کمتر کسی پیدا می شود که با کشورهای خارجی ارتباط نداشته باشد. عده ای از دانشجویان ایرانی رویای مهاجرت به دیگر کشورها را دارند. حال به نظر شما چگونه می توان مسیر پیشرفت را زودتر طی کرد؟ قطعا برای رسیدن به موفقیت می بایست بدون هیچ ترس و واهمه گام های بیشتری بردارید.  یادگیری زبان های خارجی یکی از گام هایی است که شما می توانید در مسیر پیشرفت بردارید. اما مسئله این است که چه زبانی محبوب تر و آینده بهتری دارد؟ حتی میتوانید در مقاله روش های خاص آموزش زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه در سال جدید! با سه زبان آلمانی انگلیسی و فرانسه که جزو محبوبترین ها هم میباشد آشنا شوید و بدانید که کدام یک برای شما بسیار مناسب است و حتی آموزش را آغاز کنید.

زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی جزو محبوب ترین زبان های خارجه در قرن جدید شناخته شده اند که در ادامه مزایای هریک از این سه زبان را شرح داده ایم.

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبان بین المللی می باشد که نیمی از جهان به این زبان تسلط دارند. در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین زبان هایی که می توان به واسطه آن در دیگر کشورهای جهان پیشرفت کرد همین زبان انگلیسی می باشد.

خبر خوب این که افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، قدرت تمرکز آن ها هم نیز نسبت به دیگر افراد بیشتر می باشد. چنانچه می خواهید رزمه کاری خود را به یک کشور دیگر ارسال کنید، حداقل زبانی که باید یاد داشته باشید، زبان انگلیسی است.

برای یادگیری زبان انگلیسی می بایست کمی منعطف باشید و هیچگاه تسلیم نشوید. چنانچه می خواهید در دانشگاه های معتبر جهان تحصیل کنید، زبان انگلیسی می تواند سکوی پرتابی برای پیشرفت شما تلقی شود.

زبان فرانسه

دومین زبانی که در گروه محبوب ترین زبان های خارجی در قرن جدید می باشد، زبان فرانسه است. طبق تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند، حدود۳۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا به زبان فرانسوی تسلط دارند. همچنین افرادی که با زبان فرانسه آشنایی دارند، بیش از ۷۵۰۰۰ دلار حقوق دریافت می کنند. بنابراین توصیه می کنیم راحت از کنار آن عبور نکنید.

شاید با خو بگویید اصطلاحات زبان فرانسه بسیار سخت است اما این باور کاملا اشتباه است زیرا هر چقدر که شما تمرین و تکرار را افزایش دهید، دیگر هیچ کاری برایتان سخت نخواهد بود.

لازم به ذکر است که کشورهای بلژیک، آمریکا، سوئیس و کانادا از این زبان به عنوان زبان دوم خود استفاده می کنند. پس نتیجه می گیریم کشورهای غیر فرانسوی هم به اهمیت زبان فرانسه پی برده اند.

برای یادگیری این زبان سعی کنید با افرادی که با زبان فرانسه آشنا هستند، بیشتر گفت و گو کنید. تماشای فیلم های فرانسوی به همراه زیرنویس فارسی از دیگر راه های یادگیری زبان فرانسه می باشد.

زبان آلمانی

سومین زبانی در قرن جدید از اهمیت زیادی برخوردار است، زبان آلمانی می باشد. یکی از مهم ترین مزایای یادگیری زبان آلمانی، برقراری ارتباط میان نیروگاه های اقتصادی جهان می باشد. به این دلیل که کشور آلمان به افرادی که به زبانشان مسلط هستند، مزایای خوبی را در نظر می گیرد.

در کشورهای اروپایی، بیشترین زبانی که مورد استفاده قرار گرفته است، زبان آلمانی می باشد.

خیلی از افراد بر این باورند که یادگیری زبان آلمانی سختی های زیادی دارد که در واقع اینگونه نیست. اگر شما با زبان انگلیسی آشنا باشید، یادگیری زبان آلمانی برایتان مانند آب خوردن آسان و راحت خواهد بود.

این نکته را از ما به یاد داشته باشید که برای یادگیری هر چیزی که تاثیر زیادی در پیشرفت شما خواهد داشت، اصلا تعلل نکنید و همین امروز کار خود را آغاز کنید. هیچ سرمایه گذاری بهتر از سرمایه گذاری بر روی دانش و افکار فردی نیست.

ارتباط با دیگر کشورها، استخدام در شرکت های آلمانی، دریافت مدارک معتبر علمی، محقق کردن اهداف آکادمیک و …  از جمله مهم ترین مزایای یادگیری زبان آلمانی می باشد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با محبوبترین زبان های خارجی در قرون جدید آشنا کنیم و به شرح اصلی ترین مزایای آن ها بپردازیم.

به خاطر بسپارید برای آن که بتوانید در مسیر اهداف خود گام بردارید می بایست از نقطه امن خود خارج شوید و چیزهای جدیدی را بیاموزید. از این که تا انتها مطالب را با دقت مطالعه کرده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. به نظر من همیشه زبان انگلیسی اولین زبان دنیاست یعنی هرجایی میری یه انگلیسی بلد باشی کلا مشکلت حل میشه من میگم فقط انگلیسی و خودمم دنبالشم یاد بگیرمش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *