آیا برای کسب و کارم به یک طراحی سایت نیاز دارم یا پیج اینستاگرام کافیست؟

آیا برای کسب و کارم به یک طراحی سایت نیاز دارم یا پیج اینستاگرام کافیست؟
  • 1401/2/7
  • گویا آی تی
  • 0

این سوالی است که اغلب کارشناسان فروش در شرکت طراحی سایت می شنوند که با حضور فعال در اینستاگرام چه نیازی به طراحی سایت خواهیم داشت؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین، شما نیاز به مکانی مشخص برای هدایت مشتریانی دارید که به کار شما و نحوه کمک شما به خودشان، علاقه مند هستند. برای شروع بهترین مکان، داشتن یک وب سایت زیبا و با طراحی استراتژیک است.

۶۴ درصد از کسب و کارها وب سایت دارند، این تعداد با افزایش روزافزون بازاریابی دیجیتال به شدت در حال افزایش است. کسب ‌و کار شما چه به صورت آنلاین باشد و چه به صورت گزینه‌ های تجارت الکترونیک، داشتن وب‌ سایتی مهم است تا به شما کمک کند با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار شما

مشخص است که شبکه های اجتماعی زمانی بهترین خواهند بود که از آن ها به عنوان ابزار بازاریابی حمایتی استفاده شود. باید در برقراری ارتباط با پیام مشابه آنچه وب سایت به شما کمک کند اما در عین حال با فالوئرهای رسانه های اجتماعی شما نیز ارتباط برقرار کند.

به جای اینکه از مردم بخواهید در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی شما را دنبال کنند، بهتر است آنها را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. می توانید این هدایت را  از طریق کارت های ویزیت، مکالمات شبکه ای و موارد دیگر انجام دهید.

در اینجا به دلایلی می پردازیم تا نشان دهیم چرا زمانی که رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار شما کافی نیستند، باید به جای سایر پلتفرم ها در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید.

اگر در مورد نیاز به داشتن یک وب سایت سر در گم هستید، ۱۰ دلیل وجود دارد که چرا باید در اسرع وقت یک وب سایت بسازید.

 

۱- با طراحی وب سایت خود از آزادی خلاقانه برخوردار خواهید شد

اگر چشم انداز خاصی برای نحوه ارائه آنلاین برند خود دارید، سرمایه گذاری در طراحی وب سایت سفارشی، بهترین حرکت رو به جلو از جانب شما خواهد بود.

برای مثال، در اینستاگرام، می‌ توانید عکس ‌های زیبایی را به اکانت خود اضافه کنید، اما نمی ‌توانید نحوه نمایش آنها را تغییر دهید. نمی توانید بیش از ۱۵۰ کاراکتر به بیو خود اضافه کنید و تنها یک لینک بیو وجود دارد. می توانید هر تصویر یا عکسی را که می خواهید پست کنید اما نمی توانید به بقیه پروفایل خود دست بزنید.

تمایز در میان سایر رقبا

به عنوان افرادی خلاق، دوست داریم احساس کنیم که برند ما در میان سایر برندها متمایز است. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک وب سایت است چون به شما آزادی کامل برای خلاقیت می دهد. این خلاقیت چیزی بیش از فونت ها، رنگ ها و سایر عناصر بصری است که انتخاب می کنید. همچنین به این بستگی دارد که می‌خواهید این عناصر دقیقاً در کجا قرار گیرند و چگونه روی صفحه ‌نمایش کامپیوتر یا موبایل ظاهر شوند.

 

۲- وب سایت شما می تواند مشتریان جدیدی را از طریق گوگل جذب کند

ممکن است از اندازه فعلی کسب و کار خود راضی باشید، اما به هر حال هر شرکتی گردش مالی مشتری را نیز تجربه می کند. برای ادامه موفقیت، باید مشتریان جدید جذب کنید و یکی از بهترین راه ‌های جذب مشتری این است که خود را در گوگل قابل مشاهده کنید.

وب سایت ها را می توان برای جستجوی بهتر سئو کرد

برخی از فالوئرهای رسانه‌ های اجتماعی در فیدهای خود جستجو می‌کنند تا شخصی را برای کاری پیدا کنند، اما احتمال اینکه بتوانند از طریق جستجوی مستقیم، فروش داشته باشند بسیار بیشتر است.

آیا می دانستید ۹۳ درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود؟ به همین دلیل است که داشتن یک وب سایت مناسب برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.

یک طراحی سایت اختصاصی شده می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با سئو سایت خود رتبه خوبی برای جستجوهای مرتیط پیدا کنید و جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب خود نمایید.

 

استراتژی رشد بلند مدت

با استفاده از مجموعه ای از کلیدواژه ها و اجرای بهترین شیوه های سئو در وب سایت خود، می توانید رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب کنید. این یک استراتژی رشد بلند مدت برای صاحبان مشاغل است، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک شبه نتایج را ببینید، اما ارزشش را دارد.

۳- می توانید اطلاعات بیشتری را به وب سایت اضافه کنید

برخی از پلتفرم‌ های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، محدودیت‌ هایی برای تعداد کاراکتر دارند، حتی اگر این تعداد کاراکتر از ۱۴۰ به ۲۸۰ افزایش یافته باشد. این فضای زیادی برای صحبت در مورد ارزش کسب و کار شما نیست.

مطمئناً، می‌توانید پست ‌های طولانی ‌تری درباره کسب ‌و کارتان در دیگر پلت ‌فرم ‌های رسانه‌ های اجتماعی بنویسید، اما به محض اینکه شروع به ارسال محتوای دیگر کنید، آن پست ‌های اصلی به انتهای فید شما کشیده می‌ شوند.

به یاد ماندنی شدن محتوای رسانه های اجتماعی سخت است زیرا پلتفرم ها خیلی سریع به روز می شوند. همیشه این فشار برای افزودن مداوم محتوای جدید و تازه برای فروش بیشتر پیشنهادات شما وجود دارد.

شبکه های اجتماعی مسئول هدایت ترافیک به سایت شما

به همین دلیل است که توصیه می شود از شبکه های اجتماعی فقط برای هدایت ترافیک به سمت وب سایت خود استفاده کنید.

وب سایت شما یکسان خواهد ماند، بنا بر این لازم نیست نگران ارسال محتوای جدید به صورت روزانه باشید یا همیشه در مورد فروش خود تجدید نظر کنید. می‌توانید صفحات وب ‌سایت خود را متفکرانه طراحی کنید که به شما امکان می‌ دهد تا مثلاً در یک کپشن اینستاگرام یا حتی یک تبلیغ فیس بوک خدمات یا محصولات خود را با جزئیات بیشتری توضیح دهید.

۴- سایت از معدود پلتفرم هایی است که خود مالک آن هستید

رسانه های اجتماعی مانند املاک و مستغلات اجاره ای هستند، به این معنی که شما کنترل ۱۰۰٪ روی هر چیزی که در آنجا اتفاق می افتد ندارید.

هنگامی که یک وب سایت راه اندازی می کنید، کنترل و مالکیت کامل بر همه چیز در سایت خود خواهید داشت. لازم نیست نگران الگوریتم ‌های مزاحم باشید که دائماً تعداد افرادی که به محتوای شما دسترسی دارند را تغییر می‌دهد.

۵- سایت می تواند مشتریان را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند

سایت، مکانی عالی است تا اطلاعات تماس خود را از طریق آن در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید. می توانید حتی اطلاعات تماس خود را در هدر یا فوتر منتشر کنید تا در هر صفحه ظاهر شود.

شرکت طراحی سایت وینسار وب ،علاوه بر امکان اتصال مستقیم به چت واتس اپ شرکت شما ،برای دریافت نظرات مشتریان شما یک فرم تماس نیز ایجاد می‌کنند،که از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط باشید.

۶- اضافه کردن سایت به گوگل مپ

سایت به شما امکان می دهد نقشه محل کار خود را مستقیماً در محتوا قرار دهید. برخی از کسب‌ و کارها، نقشه‌ای دارند که مستقیماً در صفحه اصلی خود نمایش داده می شود.چنین نقشه ای، پیدا کردن شما را برای افرادی آسان می کند .

۷- وب سایت، جایگاه شما را در صنعت مشخص می کند

چنانچه رقبای شما هنوز آنلاین نیستند، مطمئن باشید به زودی آنلاین خواهند شد. با طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت، خود را به عنوان رهبر و پیشرو در زمینه کاری که دارید معرفی کنید.

اما چنانچه رقبای شما آنلاین هستند، از فرصت دیگری باید استفاده کنید: باید طراحی سایت حرفه ای انجام دهید که کاملاً متفاوت از سایت رقبای شما است و به مشتریان نشان می دهد که چه چیزی شرکت شما را متمایز از دیگران می کند.

۸-تبدیل ها معمولا در سایت بیشتر از رسانه های اجتماعی است

مطمئنا شما هم مانند بسیاری از کارآفرینان خلاق، هدفتان این است با افرادی که می خواهند محصولات و خدمات شما را بخرند ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار از طریق سایت است.

با سایت، می توانید به طور خودکار سرنخ ها را جذب کنید زیرا وب سایت شما مانند یک فروشنده ۲۴ ساعته کار می کند. برای فروش نیازی به حضور فیزیکی ندارید.

تولید سرنخ با کیفیت، مایه حیات کسب و کار آنلاین شماست. بدون سرنخ، نمی توانید درآمد بیشتری کسب کنید زیرا هیچ مشتری برای خدمت رسانی نخواهید داشت.

وب سایت ها تجربه کاربری بهتری دارند

نمی توانید انتظار داشته باشید که یک فالوئر رسانه های اجتماعی، تمام پست های اینستاگرام شما را بخواند یا زندگی فیس بوک شما را تماشا کند تا به اندازه کافی در مورد تجارت شما بیاموزد. آن ‌ها می ‌خواهند بر اساس استفاده از محتوای با کیفیت، نه به مقدار زیاد، تصمیم سریع خود را بگیرند.

استراتژی ساخت شبکه های اجتماعی

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که پلتفرم رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به صورت استراتژیک ساخته شده اند تا کاربران را در پلتفرم خودشان نگه دارند. به همین دلیل است که افزودن لینک به پست ‌ها، داستان ‌ها، و سایر انواع محتوا بسیار دشوار می شود.

اگر پلتفرم رسانه اجتماعی می ‌خواهد مطمئن شود که کاربرانش به پیمایش ادامه می ‌دهند، به احتمال زیاد با شما تماس نخواهند گرفت زیرا آنان بی هیچ هدفی به پروفایل همه نگاه می‌کنند. پس اگر از وب سایت شما بازدید می کنند، فقط به خاطر کار شماست، بنا بر این توجه کامل آنها را به خود جلب خواهید کرد. این چیزی است نمی توانید روی آن قیمت بگذارید.

طراحی سایت زیبا و ماندگار

داشتن وب سایتی که زیبا به نظر می رسد کافی نیست (اگرچه یکی از اهداف همین است). به وب سایتی نیاز دارید که برای ماندگاری ساخته شده باشد و مسیر روشنی به سمت هر چیزی که می فروشید داشته باشد.

این مورد را اغلب “سفر کاربر” می نامند، اما این فقط یک کلمه فانتزی است که نحوه کار صفحات وب سایت شما را با هم توصیف می کند. هر اقدامی از سوی کاربر باید او را به هدف نهایی شما نزدیک کند، که این هدف نهایی معمولاً دکمه “اکنون خرید کنید” یا پر کردن فرم تماس است.

۹- وب سایت موفقیت شما را در دراز مدت تضمین می کند

هم اکنون ، تقریباً ۴٫۵۴ میلیارد نفر (یعنی ۵۹٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کردند و در آینده نیز تعداد بیشتری از مردم آنلاین می شوند.

بدون وب سایت، کسب و کار شما برای این افراد ناشناخته و غیر قابل رویت خواهد بود. با پیشرفت روزافزون عصر دیجیتال، کسب و کار شما برای همه غیر قابل رویت خواهد شد مگر اینکه در یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

۱۰- بهره مندی از مزایای طراحی سایت بدون هزینه بالا با انتخاب درست

هنگامی که صحبت از جذب مشتری از طریق طراحی وب سایت های مدرن می شود، انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای نیز از اهمیت ویژه ای برخور دار می شود. انتخاب درست، کار راحتی نیست زیرا صدها، حتی هزاران شرکت طراحی وبسایت وجود دارد.

باید کسی را بیابید که در زمینه فعالیت شما تجربه داشته باشد و نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. تیمی که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که نیازهای شما را درک کرده و انتظارات شما را در ذهن خود به تصویر بکشد.

شرکت طراحی سایت یا یک شخص برای طراحی سایت؟

برخی از مشاغل به طراحان و توسعه دهندگان مستقل اعتماد می کنند، باید گفت که این انتخاب در بسیاری از موارد خوب و مناسب نیست. همکاری با یک شرکت طراحی وب و تیمی با تجربه و فداکار همیشه قابل اعتمادتر بوده و نتایج بهتری را در پی داشته است.

چنانچه مایل به طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی هستید می توانید با بهره گیری از خدمات شرکت وینسار وب، این کار را با هزینه ای معقول انجام دهید.

شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ وینسار وب برای کمک به کسب و کارهایی که هنوز طراحی سایت انجام نداده اند، پیشنهادهای ویژه ای را ارائه میکند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ( https://vinsarweb.com ) مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *