آشنایی با انواع کالباس بر: تراز محک

آشنایی با انواع کالباس بر: تراز محک
  • 1401/2/7
  • گویا آی تی
  • 0

کالباس بر را مانند بسیاری از تجهیزات فروشگاهی نمیتوان در تجهیز یک فروشگاه نادیده گرفت و وجود آن کاملا ضروری است زیرا اغلب سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند برای عرضه محصولات پروتئینی خود باید ابتدا با کالباسبر آنها را اسلایس کرده و سپس به مشتری تحویل دهند. کالباس بر به طور کلی به دو دسته کالباس بر دستی و کالباس بر اتوماتیک تقسیم بندی میشود که البته ممکن است نوع دیگری از کالباسبر نیز وجود داشته باشد اما این دو مدل نام برده شده از پرکاربرد ترین ها محسوب میشوند.

 

کالباس بر دستی

یکی از انواع کالباس بر که جزو قدیمی ترین ها نیز محسوب میشود کالباس بر دستی است. کالباس بر دستی جزو کالباس بر های ساده و معمولی محسوب میشود که میتواند با فشار کمی که با دست به کالباس و مواد پروتئینی وارد می آید به راحتی آنها را اسلایس کند. نام دیگر این نوع کالباس بر که بسیار پر فروش نیز هست و در اغلب فروشگاه ها نیز از آن استفاده میشود کالباس بر ساده است. کالباس بر ساده برای فروشگاه هایی مناسب است که به صورت خرده فروشی فعالیت میکنند و چند گرم از کالباس و مواد پروتئینی را برش میدهند. کالباس بر دستی برای کسب و کارهایی که در زمینه تولید مواد پروتئینی آماده فعالیت میکنند و یا فروشگاه های بزرگ زنجیره ای که به تعداد زیادی مشتری به صورت مکرر و پشت سر هم خدمات رسانی میکنند مناسب نیست.

کالباس بر اتوماتیک

از دیگر انواع کالباس بر که برای حجم کاری بالا بسیار مناسب و ایده آل است کالباس بر اتوماتیک است. کالباس بر اتوماتیک همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست به صورت خودکار عمل میکند و تمامی عملیات برش را بدون دخالت دست انجام میدهد. کالباس بر اتوماتیک بر خلاف نوع دستی به هیچ فشار دستی برای برش دادن کالباس و مواد پروتئینی نیاز ندارد و کافیست تا کالباس بر روی قسمت مخصوص قرار داده شود و دکمه شروع به کار آن فشرده شود و سپس دستگاه تا به اتمام رسیدن مواد به برش خود ادامه میدهد. کالباس بر اتوماتیک برای فروشگاه ها و به طور کلی صنوفی مناسب است که تعداد و حجم زیادی از کالباس و مواد پروتئینی را برش میدهند و این کار یعنی برش در بسیاری از ساعات روز و به صورت بی وقفه انجام میشود. کالباس بر اتوماتیک به طبع نسبت به نوع دستی قیمت بالاتری دارد و در صورتی که فروشگاه دار هستید پیشنهاد میکنیم نوع دستی را خریداری کنید زیرا نیاز چندانی به نوع اتوماتیک وجود نخواهد داشت.

 

انواع کالباس بر بر اساس برند

انواع کالباس بر در برندهای مختلف تا کنون تولید شده است که برخی از برندها خارجی و برخی دیگر ایرانی هستند. رقابت بر روی خرید انواع کالباس بر تولید داخل و کالباسبر های وارداتی زیاد است و در حال حاضر میزان فروش کالباس بر های داخلی با توجه به قیمت مناسب بیشتر از برندهای خارجی است. کالباس بر ایرانی بر خلاف تصور برخی که تنها بر روی برندهای خارجی در خرید تمرکز دارند از کیفیت بالایی برخوردار است و کیفیت بالای آن ها باعث شده حتی به دیگر کشورها نیز صادر شود. اما اینکه از میان کالباس بر ایرانی و کالباس بر خارجی کدام برند مناسب است باید بگوییم بستگی به بودجه شما دارد و اگر بودجه خوبی را برای خرید کنار گذاشته اید مطمئنا گزینه های خوبی پیش روی شما وجود خواهد داشت. اما از انواع کالباس بر که با قیمت مناسب و البته با کیفیت بالا میتوانید تهیه کنید کالباس بر محک است که شرکت توزین توان سنجش آن را تولید و روانه بازار کرده است.

کالباس بر محک

کالباس بر محک در نوع دستی و ترازودار تولید میشود که هر دو نیز از پرفروش ترین های داخلی هستند. کالباس بر محک از بهترین قطعات در بخش بدنه و همچنین داخل خود بهره برده است و جزو با کیفیت ترین ها محسوب میشود. کالباس بر دستی محک از کالباس بر های ساده است که در بالا نیز به این نوع کالباسبر اشاره شد. اما یکی از مدل های کالباس بر محک که شاید در بسیاری از برندها وجود نداشته باشد و به نوعی ابدائی این شرکت میباشد کالباس بر ترازودار محک است. کالباس بر ترازودار محک نه تنها عملیات برش بلکه عملیات توزین مواد پروتئینی برش داده شده را نیز در یک زمان انجام میدهد. در واقع زمانی که برش توسط کالباس بر ترازودار محک انجام میشود، برش های مواد پروتئینی بر روی قسمتی قرار میگیرد که ترازوی دستگاه وجود دارد و عملیات توزین همزان انجام میشود. کالباس بر ترازودار محک این مزیت را ایجاد میکند تا دیگر نیازی به توزین پس از برش وجود نداشته باشد و به صورت همزمان عملیات برش و توزین مواد پروتئینی انجام میشود. انواع کالباس بر محک در نوع دستی و ترازودار را هم اکنون میتوانید در وب سایت تراز محک ( دفتر مرکزی محصولات محک ) مشاهده و با بررسی مشخصات کلی و فنی محصولات و به روش اینترنتی، تلفنی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

خرید کالباس بر بر اساس جنس بدنه، توان موتور و قطر تیغه

برای خرید کالباس بر باید به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید یک کالباسبر مناسب را تهیه کنید. یکی از مواردی که برای خرید کالباس بر باید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه آن است. جنس بدنه برای یک کالباس بر از اهمیت زیادی برخوردار است. اول از هر چیز بدنه کالباس بر باید ضد زنگ باشد تا با برخورد آب زنگ نزند و دوما باید قابلیت تمیزشوندگی خوبی نیز داشته باشد تا بتوان آن را به راحتی از وجود هر گونه چربی و باقیمانده مواد پروتئینی پاک نمود. در خرید کالباس بر به توان موتور توجه داشته باشید. توان موتور کالباس بر اهمیت زیادی دارد و در صورتی که توان بالایی داشته باشد میتواند حجم بیشتری از کالباس را آن هم بدون اینکه فشاری به دستگاه وارد آورد اسلایس کند. در خرید کالباس بر تیغه و قطر آن را فراموش کنید. تعیین قطر تیغه کالباس بر بستگی به قطر کالباسی دارد که برش میدهید.

 

قیمت کالباس بر متاثر از عوامل گوناگون

وارداتی بودن تاثیر زیادی بر روی قیمت کالباس بر دارد و کلیه کالباس بر های وارداتی حتی اگر کیفیت خوبی نیز نداشته باشند از کالباس بر های ایرانی گران تر هستند که این موضوع هزینه های شما را میتواند تا حد زیادی افزایش دهد. اما همانطور که گفته شد امروزه نیازی به خرید کالباس بر خارجی با توجه به نمونه های با کیفیت ایرانی دیده نمیشود. از عواملی که قیمت کالباس بر را تعیین میکند اتوماتیک و یا دستی بودن آن است. معمولا کالباس بر اتوماتیک به دلیل اینکه یک مزیت نسبت به نوع دستی دارد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. البته بسیاری از فروشگاه ها و با نیاز به همین یک ویژگی و مزیت، بدون توجه به قیمت کالباس بر اتوماتیک در خرید آن شک به خود راه نمیدهند زیرا میتواند در استفاده از زمان و انرژی انسانی صرفه جویی زیادی را به عمل آورد. کمبود برخی مدل ها از جمله عوامل موثر بر روی قیمت کالباس بر است و ممکن است در برخی از بازه های زمانی یک مدل از یک برند اسلایسر در بازار کمیاب شود که در این حالت مطمئنا قیمت آن افزایش خواهد یافت و باید هزینه زیادی را برای خرید آن پرداخت کنید. البته اگر موفق به یافتن مدل مد نظر شوید.

https://tarazmahak.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *