مجموعه زیبایی و سلامت آقایان تهران بکس

مجموعه زیبایی و سلامت آقایان تهران بکس
  • 1401/2/11
  • گویا آی تی
  • 0

در حالی که گریم مردانه می‌تواند ظریف‌تر باشد، اما نمی‌توانید توانایی آن در بهبود ظاهر را انکار کنید.  به هر حال، این یکی از مهمترین روزهای زندگی مشترک یک زوج است.  دامادها در حال بررسی راه های بیشتری برای نشان دادن بهترین چهره خود هستند.

هنرمندان آرایشگر نیز طیف وسیع تری از مشتریان داماد برای گریم را می بینند.

آرایشگاه داماد

حمید بخشی مدیر آرایشگاه داماد تهران بکس رتبه اول آرایشگاه های داماد تهران ، می‌گوید: «روندهای مد و آراستگی اکنون آینه‌ای است که شامل زوج‌های همجنس و ناسازگار با جنسیت می‌شود.  او می‌گوید: «عروسی‌ها به گونه‌ای رشد کرده‌اند که بازتابی واقعی‌تر از جامعه را شامل می‌شوند.  همه افراد درگیر می خواهند تا جایی که می توانند عالی به نظر برسند، به خصوص با نفوذ رسانه های اجتماعی.

در زیر، متخصصان زیبایی و آراستگی نحوه استفاده مشتریان مرد از آرایش در روزهای عروسی خود را به اشتراک می گذارند.

بهترین ویژگی های خود را نشان دهید

هنگامی که در حال بررسی روند عروسی هستید، متوجه می شوید که آرایش می تواند به خاص تر و خاطره انگیزتر شدن روز کمک کند.  این می تواند لباس شما را روشن کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.  ظاهر و حس استایل شما را تقویت می کند.  به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه در روز عروسی خود از آرایش استفاده کنید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید.  بارانوف می گوید: «من متوجه شده ام که بیشتر دامادها و حتی پدران این زوج آماده پیشرفت هستند.  “تا زمانی که هنوز احساس کنند و خود را بازتابی ببینند.”  این روزها میکاپ آرتیست ها در هر دو طرف جشن عروسی کار می کنند.

مرکز گریم داماد تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

واقعیت این است که صرف‌نظر از جنسیت، همه می‌خواهند تا حد ممکن بی‌عیب به نظر برسند.»  مردان قطعا با صندلی گریم غریبه نیستند. دامادها معمولاً برای آماده شدن برای جشن های قبل از عروسی از آرایش استفاده می کردند.  تمرکز اصلی بر روی یک کانسیلر کوچک در جاهایی که لازم است یا پودر برای از بین بردن درخشش بوده است.

برخی از دامادها ممکن است بخواهند با گریم عروسی خود، ظرافت را کنار بگذارند تا حال و هوای شیک تری داشته باشند.

از آنجایی که بسیاری از زوج‌ها جزئیات عروسی خود را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند، دلیل بیشتری برای دامادها ایجاد می‌کند تا بخشی از مرکز توجه را به خود جلب کنند.  بارانوف که با خدای خط چشم آلن کامینگز کار کرده است، می گوید: «عروسی ها فرصتی هستند تا خیالات خود را با ظاهر خود به نمایش بگذارید.  او می افزاید: «شما می توانید چند کار انجام دهید تا جسارت بیشتری داشته باشید.  یک شانه سبک از ریمل روی پلک بالا، همان سایه مژه ها، می تواند بر رنگ چشم تأکید کند و ظاهری ظریف به آن اضافه کند.

«استفاده از خط چشم با رنگ گوشت در خط آب پایین، شکل چشم‌ها را مشخص می‌کند و لبه‌های داخلی را وقتی قرمز هستند خنک می‌کند.»  “این نشانه ای از خستگی از تمام جشن های شب قبل است.”  مقداری سایه چشم تیره اضافه کنید، و ظاهری دودی در خواب ایجاد کرده اید.

 پاکسازی پوست صورت :

کمک به پوست با آبرسانی ،  تغذیه و بهبود خونرسانی نیازمندی مراقبت هایی است . که با نام پاکسازی صورت مطرح میشود …

سطح پوست از سلول‌های مرده یا لایه‌ی شاخی تشکیل شده .  این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش اپی‌درم پوست قرار میگیرند .

وظیفه‌ی سلول‌های شاخی محافظت از پوست بدن میباشد . و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا محسوب می‌گردد .

به طور معمول بدن هر ۳۰ روز یکبار تمام سلول‌های لایه شاخی را حذف کرده و سلول‌های جدیدی جایگزینشان خواهد کرد .

منتها گاهی اوقات این سلول‌های مرده روی پوست تجمع پیدا میکنند .

برداشت سلول‌ های مرده یا اگزفولیشن به شما کمک می‌کند که پوست شاداب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید .

پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها

روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌ هایی میپوشاند . که در حفظ رطوبت پوست موثر هستند . و خواص ضد میکروبی هم دارند .

در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا خواهد کرد ، منافذ پوستی را می‌بندند . و باعث آکنه و جوش میگردند .  پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف بکند .

مراحل :

ماساژ صورت : بهبود خونرسانی ، ریلکس کردن و پیشگیری از روند پیری پوست میباشد .

بخور : آبرسانی و بهبود خونرسانی

اگزفولیشن یا برداشت سلول‌های مرده :

به کمک اسکراب‌ها ، لایه بردارهای شیمیایی یا ابزارهایی مثل درمارولر

پاکسازی صورت از آلاینده‌ها و چربی‌های اضافی با استفاده از شوینده‌های مختلف و محصولات لایه بردار در آرایشگاه تهران بکس

ماسک‌ صورت برای پاکسازی ، آبرسانی و ویتامین‌رسانی به پوست

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های مفید برای آبرسانی و تغذیه پوست میباشد .

کراتینه مو :

درمان موها با کراتین مو یا عبارت کراتینه موی برزیلی را بارها شنیده اید .البته آدم های کمی هستند که معنی عبارت کراتین مو را کاملا دقیق می دانند . وقتی که موهای وز و فر بهم ریخته داشته باشید ، حتما به دنبال کراتینه کردن مو برای رهایی از اینهمه بی نظمی و شلوغی هستید .

هدف این درمان ، بازیابی و بازسازی نواحی آسیب دیده ی مو با ماده ای که مو از آن ساخته شده است :

کراتین ( Keratin ). کراتین پروتئینی قوی است که ماده ی اصلی برای محافظت و استحکام مو می باشد . با افزایش سن و استفاده از مواد شیمیایی درصد آن در مو کاهش پیدا خواهد کرد .کراتینه کردن مو به سادگی این پروتئین را به آن باز می گرداند . اضافه کردن یک لایه پروتئین به موها، به آن ها استحکام و آرامش می بخشد . و از طرفی کار با موها را نیز راحت تر خواهد کرد .

ماندگاری کراتینه به چه عواملی بستگی دارد ؟

استخر رفتن و یا در آب دریا شنا کردن بدون کلاه شنا ممنوع میباشد .

چون کلر فراوان موجود در آب استخر و همچنین نمک بالای موجود در آب دریا ، باعث آسیب به موی کراتینه شده میشوند . بایستی دور این دو کار را بدون کلاه شنا خط کشید .

البته با داشتن کلاه هیچگونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت .

مورد دوم استفاده از شامپوهای بدون سولفات ، برای استحمام می باشد . سولفات درون شامپوها عمر کراتین مو را برای شما کم می کند . از این رو اگر شامپوی بدون سولفات ،تهیه کنید می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد به حمام بروید و هیچ مشکلی هم برای کراتین موی شما بوجود نخواهد آمد .

البته گفتنی است که حتی با نبود شامپوی بدون سولفات ، کراتین شما به طور کل از بین نخواهد رفت .اما مدت ماندگاری آن به تدریج کوتاه تر میگردد .

ماندگاری کراتینه مو چقدره :

کراتینه مو مردانه دائمی نیست .و ماندگاری آن بستگی به جنس و بافت موها و مراقبت های شما از آن ها دارد . اما معمولا از ۴ تا ۶ ماه ماندگاری خواهد داشت .

برای هماهنگی با ما میتوانید با شماره ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ مرکز تخصصی کراتینه مو تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *