کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی را از کوتخفیف دریافت کنید!

کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی را از کوتخفیف دریافت کنید!
  • 1401/2/12
  • گویا آی تی
  • 1

اگر خرید های خود را اینترنتی انجام میدهید، از  تاکسی های اینترنتی استفاده می کنید و یا اینکه آنلاین غذای سفارش میدهید! پس باید بدانید که می توانید از چنین سایت هایی با تخفیف خرید نمایید.

در روش های سنتی خرید حضوری از فروشگاه های فیزیکی می توان با چانه زنی از فروشنده آن مغازه تخفیفی کوچکی دریافت کنید، اما همانطور که می دانید از فروشگاه های آنلاین امکان چانی زنی و پایین آوردن قیمت وجود ندارد، پس راه حل این موضوع چیست؟

 

کوپن تخفیف و یا همان کد تخفیف

از آنجایی که امکان چانه زنی در فروشگاه های آنلاین وجود ندارد و یا اینکه بصورت مستقیم نمیتوان با فروشندگان این فروشگاه ها صحبت نمود. می توانید از کد تخفیف هایی که خود فروشگاه ها بصورت عمومی ارائه می دهند استفاده نمایید، و حداقل مبلغی از سفارش خود را کسر و در هزینه های جاری خود صرفه جویی نمایید.

 

 

اما این کد تخفیف ها چگونه به کسب و کارهای خرد و کلان کمک می کند تا بتوانند مشتریان جدیدی را جذب کنند.

ارائه کد تخفیف یکی از بهترین روش های مرسوم برای تبلیغات می باشد حتی بهتر از ایجاد تخفیف درصدی روی کالا، چرا که کاربر را ترقیب به استفاده از تخفیف می نماید چون ممکن است هر لحظه کد تخفیف منقضی شود و تخفیف را از دست بدهد.

 

با کوتخفیف از جدیدترین کد تخفیف های باخبر شوید

اگر میخواهید از جدیدترین کد تخفیف ها باخبر شوید کوتخفیف در اختیار شماست، در هر لحظه از شبانه روز می توانید از کوتخفیف برای پیدا کردن جدیدترین کد تخفیف ها استفاده نمایید.

 

در کو تخفیف کد تخفیف های خود را منتشر کنید

مالکان کسب و کارهای اینترنتی می توانند به راحتی تبلیغات خود را  در کوتخفیف به نمایش بگذارند، کو تخفیف با دارا بودن تعداد زیادی کاربر می تواند محل مناسبی برای نمایش کد تخفیف های شما باشد. لذا از آنجایی که نرخ تبدیل کاربر به مشتری در کوتخفیف بالا می باشد ما نوید تبلیغاتی موثر را به شما میدهیم.

 

رایگان کد تخفیف منتشر کنید

سیاست کلی کوتخفیف حمایت از کسب و کارها می باشد. و در این مورد سعی خود را میکند تا کمکی هرچند کوچک در مسیر موفقیت و کارآفرینی کسب و کارها داشته باشد. برای انتشار اولین کد تخفیف خود می توانید از بخش کاربری کوتخفیف فرآیند افزودن فروشگاه خود را شروع نمایید و کسب و کارتان را به هزاران کاربر معرفی نمایید.

 

در کنار بزرگان کسب و کار اینترنتی باشید

کوتخفیف میزبان بزرگترین کسب و کارهای اینترنتی مانند اسنپ اکسپرس، اسنپ تریپ، نماوا، دیجی کالا، کد تخفیف باسلام و سایر فروشگاه و اپلیکیشن ها می باشد.

شما نیز می توانید در کنار این بزرگان صنعت کسب و کار اینترنتی در کوتخفیف حضور داشته باشید.

 

با امکانات کوتخفیف بیشتر آشنا شوید

در پلتفرم کوتخفیف می توانید بدون محدودیت تعداد و زمان کد تخفیف منتشر نمایید و از میزان استفاده کاربران اطلاعات کسب کنید.

 

در زمان مشخص کد تخفیف منتشر کنید

به عنوان یکی از قابلیت های کو تخفیف انتشار در زمان مشخص می باشد و شما می توانید تخفیف خود را در زمانی که میخواهید منتشر کنید.

 

تبلیغات در دسته بندی کسب و کار ها

دسته بندی ها بیشترین بازدید را دارند و کسب و کار شما نیز در دسته بندی های مرتبط با خود قرار میگیرید، طبق اطلاعات جمع آوری شده کاربران برای یافتن کد تخفیف به عنوان مثال لوازم شوینده و بهداشتی کد تخفیف خانومی را در دسته بندی فروشگاه های اینترنتی جستجوی میکنند.

 

بازخورد کاربران

کاربران همواره با امتیاز دهی به کد تخفیف های منتشر شده شما در کوتخفیف با ثبت باز خورد مثبت و منفی می توانند شما را در ارائه تخفیف برای بازدهی حداکثری فروش یاری میکنند.

 

نتیجه گیری

در دنیای کسب و کار اینترنتی برای عقب نماندن از سایر رقبا نیازمند تبلیغاتی هدفمند و موثر هستید، یکی از مهم‌ترین این تبلیغات تبلیغ به روش ارائه کد تخفیف می باشد، چرا که باعث افزایش میل کاربر به خرید از فروشگاه شما در زمان محدود بین ارائه و انقضاء تخفیف می شود. و از طرفی ارائه منظم کد تخفیف باعث ایجاد حس رضایت کاربران به کسب و کار شما و خرید پیاپی از فروشگاه شما  می شود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. کد تخفیف اکسپرس موجود توی تخفیف هات خیلی خوب بود همش شک داشتم منقضی باشه اما به این سایت ایمان آوردم که بهترینه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *