۵ راه ساده افزایش فالوور در اینستاگرام

۵ راه ساده افزایش فالوور در اینستاگرام
  • 1401/2/15
  • گویا آی تی
  • 0

اگر یک پیج اینستاگرام ساختید و تازه اول راه هستید حتماً با مشکل تعداد فالوور پایین دست و پنجه نرم می‌کنید.

فرقی نمی‌کند که در اینستاگرام بخواهید محصول یا خدمتی را ارائه دهید یا به‌عنوان بلاگر و اینفلوئنسر فعالیت داشته باشید؛ به هر حال به تعدادی فالوور و مخاطب نیاز دارید تا محتوای شما را دنبال کنند. حالا این تعداد هر چه بیشتر باشد به نفع شماست.

برخلاف تصور خیلی‌ها پیدا کردن و جذب فالوور خیلی سخت نیست. با رعایت و اجرای چند اصل و نکته ساده در مدت کمی می‌توانید هزاران هزار فالوور جذب کنید.

در ادامه این مقاله درباره پنج روش مهم و موثر در افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

محتوای جذاب و مخاطب‌پسند تولید کنید

محتوایی که برای اینستاگرام تولید می‌شود بیشتر تصویرمحور است و در ۴ قالب استوری، پست، لایو و ویدیو بلند (IGTV) قرار می‌گیرد. در محتوایی که تولید می‌کنید همیشه دو نکته را رعایت کنید:

  • حرف تازه بزنید‌
  • محتوای مفید و سرگرم‌کننده تولید کنید

حرف‌های تکراری همیشه خسته‌کننده هستند و هیچ ارزشی برای مخاطب شما ندارد. در عوض محتوایی که جدید، سرگرم‌کننده و مفید است نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند.

پس قدم اول برای افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوا است. سعی کنید محتوایی تولید کنید که به دردبخور و جذاب باشد. اینطوری کسانی که برای اولین بار با صفحه شما برخورد می‌کنند برای فالو کردن پیجتان بیشتر ترغیب می‌شوند و حتی شاید لایک و کامنتی هم نصیبتان شود!

حواستان به هشتگ‌گذاری درست هم باشد. هشتگ‌ها تاثیر زیادی در افزایش فالوورهای شما دارند. هشتگ موضوع پست شما را مشخص می‌کند و با جستجو کردن آن توسط مخاطبان پست شما به آن‌ها نشان داده می‌شود.

تعامل با مخاطبان و پیج‌های مرتبط را فراموش نکنید

تعامل و ارتباط دو طرفه با پیج‌های مشابه خودتان، یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوور است.

هر چه تعامل بیشتری با رقیبان خود داشته باشید، پست و استوری آن‌ها را لایک کنید، در زیر پست‌های پربازدید کامنت بگذارید، لایو مشترک برگزار کنید و از استوری برای معرفی همکارانتان استفاده کنید، بیشتر شناخته می‌شوید و اگر اصل قبلی را رعایت کنید (تولید محتوای جذاب) حتما تعداد فالوورهایتان افزایش پیدا می‌کند و دایره مخاطبانتان گسترده‌تر می‌شود.

از آنجایی که بیشتر مردم عاشق نظرسنجی و نظر دادن هستند پست‌های چالشی و نظرسنجی هم در بالا بردن تعامل موثر است.

دستی به سر و روی پروفایلتان بکشید

چیزی که فالوورها در نگاه اول از پیج شما می‌بینند پروفایلتان است و مثل ویترین یک فروشگاه مشخص می‌کند که که بازدیدکننده وارد پیجتان بشود یا نه. شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که صفحه‌ای را صرفاً به‌خاطر ظاهر زیبایی که دارد دنبال می‌کنید.

با یک عکس پروفایل جذاب و یک بایو کوتاه و مختصر و تاثیرگذار افراد بیشتری تمایل پیدا می‌کنند تا پیج شما را دنبال کنند. پس در انتخاب عکس پروفایل و بایو از خلاقیت خود کمک بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قدرت تبلیغات را دست کم نگیرید

وقتی پیج‌تان را با نکاتی که قبل از این گفتیم سروسامان دادید وقت تبلیغات است. تبلیغات اصولی سرعت پیشرفت‌تان را بیشتر می‌کند. قبل از تبلیغات حتما تعدادی پست و استوری در پیج داشته باشید تا کسانی که تبلیغ شما را می‌بینند جذب محتوای شما شده و صفحه‌تان را در همان لحظه دنبال کنند.

برای تبلیغات، هم می‌توانید از پیج‌های عمومی که هزینه کمتری دارد استفاده کنید هم از اینفلوئنسرها و بلاگرها. برای انتخاب هر کدام از این دو دسته چند نکته را مدنظر قرار دهید تا هزینه‌ای که برای تبلیغاتتان صرف می‌کنید را به باد ندهید:

  • به‌جای تعداد فالوورها میزان تعامل و لایک و کامنت پیج را چک کنید
  • به پیجی که در روز بیش از حد تبلیغ می‌گذارد تبلیغ ندهید
  • به پیج‌هایی با حوزه کاری مشابه و مرتبط تبلیغ دهید

خرید فالوور اینستاگرام را امتحان کنید

نکاتی که تا اینجا گفتیم برای یک بازه زمانی طولانی مدت جواب می‌دهد. در کنار این روش‌ها یک روش تضمینی و مطمئن برای پیج‌های تازه‌کار وجود دارد و آن خرید فالوور اینستاگرام است.

بیشتر ما ناخودآگاه به پیج‌های تازه تاسیسی که فالوور زیادی ندارند کمتر اعتماد می‌کنیم. حتی ممکن است با وجود علاقه نسبی به محتوای یک پیج به خاطر فالوور کم آن پیج را فالو نکنیم. در این مواقع خرید فالوور واقعی بهترین و سریع‌ترین راه حل است.

بهترین روش خرید فالوور این است که به سایت‌های فروش فالوور مراجعه کنید. البته نه هر سایتی!

یکی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید از آن فالوور واقعی و لایک و ویو و… تهیه کنید ایران فالوور است. وب‌سایت ایران فالوور بیشتر از ۷ سال در زمینه فروش لایک و کامنت و فالوور و… سابقه دارد و با پشتیبانی همیشگی و قیمت‌های ارزان و رقابتی رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

اگر می‌خواهید سرعت پیشرفت پیجتان را شتاب دهید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت ایران فالوور سری بزنید و بسته فالوور اینستاگرام مورد نیازتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *