آشنایی با تفاوت های اکسیژن ساز، سی پپ و بای پپ قبل از خرید این دستگاه ها

آشنایی با تفاوت های اکسیژن ساز، سی پپ و بای پپ قبل از خرید این دستگاه ها
  • 1401/2/17
  • گویا آی تی
  • 0

بیماری های تنفسی در سال های اخیر به یکی از بیماری های شایع تبدیل شده اند. از این رو استفاده از دستگاه های مختلف که باعث بهبود شرایط دستگاه تنفس می شوند، بسیار توصیه می گردد. در حال حاضر، دستگاه های مختلفی به عنوان اکسیژن ساز، دستگاه بای پپ و دستگاه سی پپ برای بهبود اختلالات تنفسی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند، ولی به افراد برای تنفس راحت تر کمک خواهند کرد.

مزیت استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز از جمله دستگاه هایی هستند که با افزایش درصد اکسیژن، برای رساندن اکسیژن به بدن بیماران مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برای نفس کشیدن دارند.

از این رو انتخاب بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کاهش شدت بیماری ها و بهبود سلامت ریه ها بسیار حائز اهمیت است. دستگاه اکسیژن ساز با افزایش درصد اکسیژن موجود در هوا تا ۹۰ درصد، باعث رساندن اکسیژن بیش از حد به ریه و بافت های مختلف می گردد.

خرید دستگاه سی پپ؛ آشنایی با کاربردهای این دستگاه

اختلالات تنفسی که در حین خواب برای افراد رخ می دهند، می توانند بسیار برای سلامت افراد مضر باشند. به همین خاطر، لازم است که افراد از روش های مناسبی برای رفع خطرات این وقفه های تنفسی استفاده کنند. دستگاه سی پپ یکی از انواع دستگاه هایی است که برای رفع وقفه های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه می تواند با فشرده کردن هوا، انسداد مجاری هوایی ایجاد شده در مسیر ریه  و برونش ها را رفع کند. دستگاه سی پپ می تواند با رفع وقفه های تنفسی در طول خواب، احتمال سکته های قلبی و مغزی را کاهش دهد.

خرید دستگاه بای پپ و مزیت های این دستگاه

بای پپ یکی دیگر از انواع دستگاه هایی است که برای رفع وقفه های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عملکرد بای پپ با سی پپ بسیار متفاوت است. از این رو برخی از پزشکان توصیه به خرید دستگاه بای پپ می کنند. به خصوص اگر افراد دارای آپنه خواب باشند.

با توجه به اینکه دستگاه بای پپ به صورت اختصاصی با مسیرهای تنفسی در ارتباط است و می تواند با بازدم و دم تنظیم گردد، باید با کیفیت بالا خریداری گردد. همچنین می بایست در نگهداری از دستگاه بای پپ و سی پپ به یک سری نکات توجه داشت.

خرید دستگاه بای پپ
خرید دستگاه بای پپ

با اکسیژن پلاس، راحت تر نفس بکشید!

در حال حاضر، بسیاری از افراد در طول خواب شاهد وقفه های تنفسی و بیداری های مکرر می باشند. متاسفانه، استفاده از برخی دستگاه های تنفسی نامرغوب نه تنها باعث بهبود آپنه های خواب نمی گردد، بلکه مضرات زیادی را به همراه دارد. اکسیژن پلاس با ارائه بهترین دستگاه اکسیژن ساز، سی پپ و بای پپ به شما برای داشتن خوابی آرام و تنفسی خوب کمک می کند.

در صورتی که قصد خرید دستگاه سی پپ، خرید دستگاه بای پپ و یا خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی با کیفیت را دارید، می توانید با خیالی راحت از اکسیژن پلاس خرید کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *