شگفتی های سال ۱۴۰۰ بازار دیجیتال

شگفتی های سال ۱۴۰۰ بازار دیجیتال
  • 1401/2/17
  • گویا آی تی
  • 0

آی تی بازار اولین و قدیمی ترین سایت ۱۰۰% تخصصی در زمینه آی تی به زبان فارسی می باشد که از سال ۱۳۸۹ تا کنون مشغول ارائه خدماتی از قبیل اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال، معرفی منابع فروش معتبر (فروشگاه های اینترنتی + فروشگاه های حضوری بازار)، نقد و بررسی مشخصات فنی کالاها، تولید و انتشار جدیدترین اخبار تخصصی فناوری، اعلام تخفیف های ویژه و روزانه فروشگاه ها و سایر خدمات مرتبط با محصولات آی تی و فناوری جهت ارائه به کاربران خود می باشد.

آی تی بازار از ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰

آی تی بازار در سال نخست با  ایده بازار اینترنتی تخصصی در زمینه کالاهای دیجیتال و متشکل از یک تیم ۳ نفره شروع به فعالیت کرد و علاوه بر گسترش و توسعه اهداف خود در سراسر ایران تیم خود را به مرور گسترش داد.

در طی این ۱۱ سال آی تی بازار تبدیل به یک خانواده ۵۰ نفره گردیده است، خانواده ای متشکل از نخبگان و متخصصان حوزه آی تی کشور تا بتوانند با علاقه و تخصص خود فرآیند خرید در بازار آی تی کشور را بهبود ببخشند.

سال ۱۴۰۰ در بازار آی تی ایران چگونه گذشت؟

همان طور که گفته شد آی تی بازار در طی سال های گذشته قصد خدمت رسانی بیشتر به کاربران و مشتریان خود را داشته و در راستای همین هدف تصمیم به ارائه گزارشی جامع از سال ۱۴۰۰ گرفته است. در این گزارش سعی کردیم با کمک هوش مصنوعی و تحلیل رفتار کاربران عملکرد آن ها در طول سال گذشته را بررسی و تحلیل نماییم.

استقبال بی سابقه خریداران از کالاهای دست دوم در سال ۱۴۰۰

با توجه به کاهش قدرت خرید در میان افراد در طول سال های گذشته و به خصوص سال ۱۴۰۰ تعداد زیادی از افراد برای خرید کالاهای دست دوم اقدام نمودند. بیشترین آمار خرید کالاهای دست دوم در آی تی بازار در طی این سال مربوط می شود به پلی استیشن ۲ سونی با حافظه ۱ ترابایت، لپ تاپ دل ۱۵N5110 i5-2430M و پی اس ۳ سونی ۱TB که با افزایش قیمت لپ تاپ و کنسول های بازی با مدل بالاتر مانند PS5 روز به روز افزایش پیدا کرد.

اصلی ترین مواردی که آی تی بازار در این گزارش آن را مورد بررسی قرار داده است:

  1. رویدادهای مهم ۱۴۰۰ در حوزه آی تی و فناوری
  2. مشاغل پردرآمد بازار آی تی
  3. پرفروش ترین کالاهای دیجیتال (گوشی موبایل، کامپیوتر و…..) در سال ۱۴۰۰
  4. وضعیت فروش کالاهای دست دوم در بازار آی تی
  5. گارانتی های محبوب و معتبر بازار آی تی ایران
  6. میزان رشد بازار آی تی در سال های اخیر
  7. بازه سنی کاربران و مشتریان
  8. تعداد کاربران و فروشندگان بازار آی تی
  9. قدیمی ترین فروشگاه های فعال در آی تی بازار
  10. محبوب ترین فروشگاه های سال

به نظر شما سرنوشت طرح صیانت چه می شود؟ چه کالاهایی در سال ۱۴۰۱ گران می شوند؟ بیشترین خریداران محصولات آی تی در کدام یک از شهر های ایران هستند؟ پردرآمد ترین مشاغل سال ۱۴۰۰ چه بود؟ شما می توانید برای رسیدن به پاسخ سوال های خود و اطلاع کامل از گزارش بازار آی تی ایران از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

گزارش سالانه آی تی بازار از بازار آی تی ایران در سال ۱۴۰۰

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *