چگونه بدون باخبر شدن افراد از استوری‌های اینستاگرام اسکرین‌شات بگیریم؟

چگونه بدون باخبر شدن افراد از استوری‌های اینستاگرام اسکرین‌شات بگیریم؟
  • 1401/2/21
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

پلتفرم اینستاگرام برای اینکه کاربرانش احساس امنیت بیش‌تری داشته باشند، این امکان را فراهم کرده است تا ببینید چه کسی یا چه کسانی، از استوری‌های شما اسکرین‌شات می‌گیرند.

اینستاگرام به صورت آزمایشی در ورژن جدید خود، زمانی که فردی از از استوری‌های دیگر افراد اسکرین‌شات می‌گیرد؛ به او هشدار می‌دهد، اما با این وجود چند راه برای دور زدن این ویژگی وجود دارد.

  • استفاده از برنامه‌های رایگان که پرکاربردترین آن‌ها برنامه Story Reposter، است.

شما این اسکرین‌شات‌ها را به طور خاص با استفاده از برنامه اینستاگرام نمی‌گیرید، در نتیجه هیچ‌گونه راهی برای تشخیص این که آیا محتوای نشان داده شده روی صفحه نمایش خود را می‌گیرید یا خیر وجود ندارد.

وقتی این برنامه را باز می‌کنید، می‌توانید استوری کاربری را که می‌خواهید  را جست‌و‌جو و سپس آن را ذخیره کنید.

  • سایت Instagram.com را در مرورگر گوشی و یا رایانه خود باز کنید و وارد آن شوید، سپس می‌توانید هر تعدادی که می‌خواهید اسکرین‌شات بگیرید و کابربری متوجه آن نخواهد شد؛ زیرا به جای برنامه از مرورگر استفاده می‌کنید، بنابراین نمی‌تواند تشخیص دهد.

  • از ویژگی Jailbreak برای ذخیره استوری‌ها استفاده کنید، اگر از یک دستگاه جیلبریک استفاده می‌کنید، می توانید از Rocket برای اینستاگرام استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا استوری‌ها را به صورت ناشناس ببینید و با فشار دادن یک دکمه استوری‌ها را در تلفن خود ذخیره کنید.

نکته: در نظر داشته باشید این راه فقط با تلفنی کار می‌کند که از قبل جیلبریک شده باشد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *