پیش نمایش پیام‌های صوتی واتساپ پیش از ارسال

پیش نمایش پیام‌های صوتی واتساپ پیش از ارسال
  • 1401/2/21
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

با توجه به این که برنامه‌های پیام‌رسان هرچند‌وقت یک‌بار به روز می‌شوند و ویژگی‌های جدیدی برای کاربران خود ایجاد می‌کند به همین منظور برنامه واتساپ در به‌روزرسانی جدید، امکان پیش‌نمایش پیام‌های صوتی را فراهم آورده است.

در هفته‌های گذشته، شما نمی‌توانستید پیش از ارسال پیام صوتی خود را گوش دهید اما این ویژگی به‌روزرسانی شد تا بتوانید ضبط را متوقف کنید و موارد بیش‌تری را به پیام خود اضافه کنید، برای انجام این کار، دکمه میکروفون را نگه دارید و صحبت کنید، سپس پس از اتمام آن را رها ‌کنید.

نکته: اگر دکمه میکروفن را فشار دهید و انگشت خود را به سمت بالا بکشید و نماد قفل را بکشید، دکمه قفل می‌شود تا بتوانید بدون نگه داشتن دکمه، به ضبط ادامه دهید.

پس از فشار دادن دکمه توقف (مربع)، می‌توانید دکمه پخش (مثلث)، را فشار دهید تا آنچه را که ضبط کرده‌اید بشنوید تا اگر از آنچه که در پیام صوتی خود بازگو کردید؛ رضایت داشتید، روی دکمه ارسال ضربه بزنید یا اگر از ارسال آن منصرف شدید، آن را حذف کنید و دوباره شروع کنید.

مراحل گام به گام:

  1. روی چتی که می‌خواهید در آن پیام صوتی ضبط کنید ضربه بزنید.
  2. علامت میکروفون را فشار دهید و انگشت خود را روی علامت قفل به بالا بکشید، (این امکان ضبط بدون دست را فراهم می کند. شروع به صحبت کنید.)
  3. پس از اتمام روی دکمه توقف قرمز ضربه بزنید.

۴٫

 

  1. اکنون می‌توانید برای گوش دادن به آنچه که به تازگی ضبط کرده‌اید، روی دکمه پخش (هایلایت شده) ضربه بزنید.

 

 

  1. اگر خوشحال هستید، روی دکمه ارسال ضربه بزنید. اگر نه، روی نماد Trash bin ضربه بزنید تا ضبط را حذف کنید.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *