معرفی چند برنامه برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام

معرفی چند برنامه برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام
  • 1401/2/22
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

با وجود آن که کاربران می‌توانند از پست و استوری‌هایی مورد علاقه خود به روش‌های مختلف اسکرین‌شات بگیرند اما ذخیره کردن ویدئوها از این برنامه کمی سخت‌‌تر خواهد بود تا ذخیره تصاویر؛ در این مطلب ۵ راه و برنامه برای ذخیره ویدئو در اینستاگرام به شما معرفی می‌شود.

۱٫ برنامه InstaSave (سیستم عامل اندروید)

برنامهInstaSave ، برای کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. برای ذخیره ویدئوی مورد نظرتان در اینستاگرام کافی است سه نقطه بالای آن پست را بزنید و سپس گزینه Copy Share URL، را از منویی که برای شما باز خواهد شد را انتخاب کنید.

در مرحله بعد برنامه InstaSave، را باز کنید و ویدئوی موردنظر در فید InstaSave  قرار خواهد گرفت و برای ذخیر هر ویدئویی تنها لازم است روی علامت دایره‌ای شکل که یک پیکان رو به پایین در آن قرار دارد کلیک و سپس گزینه Save را انتخاب کنید.

۲٫ برنامه Reposter for Instagram

برای استفاده از این برنامه می‌توانید هرگونه پست یا ویدئویی دلخواه خود را از طریق لینک ذخیره کنید و حتی امکان اشتراک‌گذاری مجدد آن‌ها هم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین نیازی به ورود به حساب کاربری جهت استفاده از امکانات برنامه وجود ندارد.

۳٫ برنامه Downloader for Instagram

کار کردن با این برنامه هم بسیار ساده است و برای دانلود ویدئوهای اینستاگرامی باید آدرس پست موردنظر را در آن کپی کنید تا فرایند دانلود آغاز شود. این برنامه علاوه بر دانلود ویدیوها، امکان دانلود تصاویر و IGTV را هم در دسترس کاربران خود قرار داده است.

۴٫ برنامه Video downloader for Instagram

برنامه ذکر شده نیز یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای ذخیره ویدئوهای اینستاگرامی است اما جالب است بدانید در این برنامه خبری از تبلیغات نیست و حجم برنامه نیز کم‌تر از برنامه‌های مشابه است. گزینه‌هایی مانند: پست مجدد، کپی کردن تگ‌ها و کپشن‌ها هم درون آن یافت می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *