چگونگی خرید آنلاین از پاساژ های تهران با مشتری پسند

چگونگی خرید آنلاین از پاساژ های تهران با مشتری پسند
  • 1401/2/22
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

قطعا یکی از دغدغه هایی که اکثر خریداران با آن روبرو هستند، خرید آنلاین از پاساژ ها و مراکز خرید تهران می باشد. از آنجایی که محصولات و اجناس ارائه شده در این مراکز خرید بسیار با کیفیت و با قیمتی مناسب عرضه می شود، اکثر افراد در سرتاسر ایران، دوست دارند تا از این پاساژ ها خرید نمایند؛ اما از آنجایی که بستر مناسبی را برای خرید مستقیم از پاساژ ها نمی شناسند، نمی توانند به صورت آنلاین از آنها خرید کنند. به همین علت مشتری پسند این بستر را برای خریداران فراهم کرده است تا بتوانند به تمامی محصولات داخل پاساژ ها دسترسی داشته باشند و به صورت مستقیم از فروشندگان خرید نمایند.

از آنجایی که تعداد پاساژ های تهران بسیار زیاد است و تنوع زیادی دارند، افراد نمی توانند برای خرید به تمامی این پاساژ ها و مراکز خرید بروند. به علاوه ترافیک های سنگین و شلوغی پاساژ ها نیز مانع این می شود که شما بتوانید به تمامی پاساژ ها بروید. البته از آنجایی که پاساژ های تهران در لوکیشن های مختلفی قرار گرفته اند و خریداران برای خرید از آنها باید از محل شان به غرب، شرق، شمال و یا جنوب تهران بروند، نمی توانند در یک از بیش از ۲ پاساژ دیدن نمایند. به همین خاطر ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا چگونگی خرید آنلاین از پاساژ گلدیس، ستارخان و کوروش را برای شما عزیزان شرح دهیم.

البته از آنجایی که در یک مقاله نمی توان تمامی پاساژ های تهران را معرفی کرد، ما در این مقاله تنها به معرفی چند پاساژ محبوب در تهارن بپزدازیم.

پاساژ های آنلاین شده تهران

پاساژ های محبوبی که در تهران وجود دارد، بسیار زیاد است. پاساژ پالادیوم، میلاد نور، ارگ، تهرانی، کوروش، بام لند، تیراژه و… از پاساژ های محبوب در تهران می باشند.

بازارچه سنتی ستارخان

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در تهران، بازارچه سنتی ستارخان می باشد. این مرکز خرید با قیمت های مقرون به صرفه و مناسبی که داراست، توانسته نظر بسیاری از خریداران و بازدید کنندگان را به خود جلب نماید. خرید از بازار سنتی ستارخان به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز امکان پذیر می باشد. این بازارچه سنتی دارای چندین فاز پی در پی می باشد. شما هنگام ورود به بازارچه سنتی ستارخان، باید مسیر مستقیمی را پیاده روی کنید تا به دیگر فاز های این بازارچه دسترسی داشته باشید. قیمت اجناس در این پاساژ مقرون به صرفه و تقریبا ارزان است.

البته یکی از موارد مهمی که موجب محبوبیت این پاساژ شده است، کیفیت بالای اجناس می باشد. برای راحتی دسترسی به متمامی حصولات داخل این پاساژ می توانید به سایت مشتری پسند بروید. شما با مشاهده تمامی محصولات در این پاساژ می توانید محصول مد نظرتان را انتخاب و به صورت مستقیم از فروشنده، آن را خریداری نمایید.

مرکز خرید تیراژه

یکی دیگر از محبوب ترین پاساژ ها در تهران، مرکز خرید تیراژه می باشد. این پاساژ محبوب دارای ۴ طبقه است که در هر یک از طبقات فروشگاه های متنوعی واقع شده است. البته شهربازی و مکان های تفریحی دیگری نیز در تیراژه وجود دارد که موجب محبوبیت آن نزد بازدید کننندگان و خریداران شده است. البته فودکورت ها و رستوران های محبوبی نیز در این پاساژ وجود دارد که می تواند لحظات خوب و خوشی را برای شما عزیزان رقم بزند. یکی از طبقات پاساژ تیراژه به صورت کامل به سیسمونی، پوشاک اسباب بازی و… کودکن اختصاص یافته است.

قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبت به کیفیتی که داراست، مناسب است. شما می توانید برای خرید محصولات متنوعی اعم از پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، کت و شلوار، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری منزل، لوازم جانبی موبایل، طلا و جواهر و… را در این پاساژ مشاهده و خریداری نمایید.

مرکز خرید تیراژه

پاساژ کوروش تهران

یکی دیگر از محبوب رتین پاساژ های تهران که محصولات خود را به صورت آنلاین در سایت مشتریپسند به فروش می رساند، پاساژ کوروش است. ایین پاساژ بزرگ و محبوب در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و توانسته در این چند سال شهرت زیادی را کسب نمایند. این پاساژ ۱۸ طبقه دارای طبقات تجاری و اداری زیادی است که هر کدام به فعالیت خاصی اختصاص یافته است. البته فودکورت ها و رستوران های زیادی در طبقات بالای پاساژ کوروش وجود دارد که می تواند لوقات خوشی را برای شما و خانواده تان رقم زند.

۹ طبقه از پاساژ بزرگ کوروش به فروشگاه ها و واحد های تجاری و اداری اختصاص یافته است. طبقات ۲- تا طبقه اول این پاساژ فروشگاه های پوشاک، لوازم دکوری منزل، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کت و شلوار، شال و روسری، اکسسوری و… اختصاص یافته است. دیگر طبقات این پاساژ به سینما پردیس کوروش، اتاق فرار، شهربازی و… در سایر طبقات این پاساژ واقع شده اند. خریداران برای خرید اینترنتی از پاساژ کوروش می توانند به سایت مشتری پسند مراجعه نمایند. تمامی محصولات این پاساژ داخل سایت قرار گرفته است که به صورت مستقیم می توانند با فروشنده آن محصول ارتباط بگیرید.

مرکز خرید گلدیس

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در تهران مرکز خرید گلدیس می باشد. این مرکز خرید واقع در میدان صادقیه است. از آنجایی که قیمت اجناس در این پاساژ مناسب است، خریداران بسیاری این مرکز خرید را انتخاب می کنند. این مرکز خرید نیز دارای محصولات متنوع و گوناگونی است که با قیمت های مناسبی ارائه شده اند. شما برای خرید حضوری می توانید به این پاساژ بزرگ بروید. در این پاساژ کافه ها و فودکورت های متنوعی وجود دارند که می تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند.

محصولات گوناگونی در پاساژ گلدیس ارائه شده است مانند پوشاک زنانه و مردانه، مانتو، شال و روسری، اکسسوری، کیف و کفش، لباس مجلسی، لباس راحتی، لباس زیر، کت و شلوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و… که خریداران می توانند نسبت به خرید آنلاین و حضوری اقدام نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *