۴ وب‎سایت کاربردی برای تست سرعت اینترنت

۴ وب‎سایت کاربردی برای تست سرعت اینترنت
  • 1401/2/22
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

زندگی امروز ما تماما وابسته به اینترنت است و بسیاری از مشاغل نیز به سمت دورکاری (از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی)، رفته‌اند در نتیجه برای انجام هر کاری از طریق اینترنت مسئله سرعت مطرح و بسیار مهم است یا بهتر است بگوییم؛ سرعت حرف اول را می‌زند و سنیجده می‌شود بنابراین مطلع شدن از آن برای ما از نیازهای ضروری به حساب می‌آید.

وب‌ سایت‌‌های کاربردی تست سرعت اینترنت:

۱٫     سایت Fast

یکی از وب‌سایت‌های کاربردی در این زمینه؛ سایت Fast، است؛ نام این وب‌سایت برای آن بسیار شایسته است زیرا سریع‌ترین ابزار تست سرعت اینترنت محسوب می‌شود.

زمانی که به سراغ این سایت بروید و کار با آن را آغاز کنید، به راحتی و در زمان بسیار کم مشغول به تست سرعت اینترنت شما خواهد شد و سرعت دانلود شما را به صورت مگابیت بر ثانیه در اختیارتان قرار می‌دهد.

۲٫     سایت SpeedOf.Me

وب‌سایت Speed.Me، در زمینه تست سرعت اینترنت وب‌سایت کاربردی است که تنها لازم است کلیلک برروی دکمه برای شروع تست است و نتایج را با یک نمودار اطلاعات مربوط را دراختیارتان خواهد گذاشت.

نکته: در این وب‌سایت امکان اشتراک‌گذاری نتایج و همچنین دسترسی به نتایج قبلی وجود دارد تا تغییرات سرعت اینترنت خود را در یک بازه زمانی مشخص، مشاهده و مقایسه کنید.

۳٫     سایت Speedcheck

Speedcheck، در دسته وب‌سایت‌هایی قرار دارد که اطلاعاتی زیادی از جمله: تاخیر، سرعت دانلود و آپلود، آدرس آی‌پی و همچنین ارائه‌دهنده اینترنت را در اختیار کاربران می‌گذارد.

۴٫    سایت Internet Health Test

برای استفاده از این سایت کاربردی جهت اطلاع از سرعت اینترنت خود باید روی گزینه OK، کلیک کنید و پس از گذشت چند ثانیه سرعت دانلود و آپلود اینترنت شمت مشخص خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *