اقامتی به یادمادنی در هتل‌های خاص کیش

اقامتی به یادمادنی در هتل‌های خاص کیش
  • 1401/2/24
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

شاید محبوب‏ترین مقصد برای گردشگرانی که به دنبال سفری لاکچری در ایران هستند، جزیره مرجانی کیش باشد. چون علاوه بر امکانات تفریحی و گردشگری کم نظیر، می‌توانند اقامت در هتل‌های لوکس جزیره را که از نظر کیفیت خدمات با استاندارد‌های جهانی همخوانی دارند را تجربه کنند. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل‌های خاص کیش هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر بررسی این هتل‌ها با رزرو هتل کیش از طریق وبسایت اسنپ‌تریپ نیز آشنا شوید.

هتل داریوش کیش

هتل ترنج کیش
هتل پنج ستاره‌ی ترنج، اولین هتل دریایی خاورمیانه در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. سوئیت‌های این هتل به شکل کابانا یا کلبه‌های چوبی بر روی آب با دکوراسیونی مدرن و امکانات رفاهی کامل ساخته شده‌اند. دیدن شنای ماهی‌ها و حرکت موج‌ها از کف اتاق و چشم انداز رو به خلیج فارس از بالکن اتاق‌ها، تجربه‌ای است که در هتل دیگری نمی‌توان تجربه کرد. وجود رستوران و کافی شاپ ساحلی، رستوران روی دریا، سالن اسپا و ماساژ، سالن بازی‌های ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و آتلیه عکاسی اقامت در هتل ترنج را دلچسب‌تر هم می‌کند. دسترسی این هتل به فرودگاه، کشتی یونانی، اسکله تفریحی و مراکز خرید جزیره بسیار مناسب بوده و نهایتاً ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر قصد رزرو آنلاین هتل ترنج کیش را دارید، اینجا را کلیک کنید.

هتل داریوش کیش
هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از معماری تخت جمشید، در شمال شرق جزیره کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل موزه فضای دوران پادشاهی هخامنشی را تداعی می‌کند و چشم انداز رو به آب‌های خلیج فارس، خاطره‌ی اقامت در این هتل را به یادماندنی‌تر می‌کند. هتل داریوش دارای فضا‌های گردشی، ورزشی و مدرن بی‌نظیری است. رستوران آپادانا و پاسارگاد با دکوراسیونی بی‌نظیر بهترین غذا‌ها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. سالن بیلیارد، استخر روباز به همراه سونا و جکوزی، سالن‌های ماساژ، زمین‌های تنیس و پینت بال و کلوپ ورزش‌های آبی از امکانات محبوب این هتل هستند. دسترسی آسان به بسیاری از مراکز تفریحی و خرید مهم کیش از جمله پردیس، مروارید، مرجان و پلاژهای آقایان و بانوان و پارک ساحلی مرجان از مزیت های این هتل است. برای رزرو هتل داریوش کیش کلیک کنید.

رزرو هتل کیش
اگر قصد سفر به جزیره‌ی کیش را دارید و برای رزرو هتل‌های لوکس کیش به دنبال راهی سریع و ساده می‌گردید، به اسنپ تریپ سری بزنید. در بخش هتل داخلی در وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ، نام هتل مورد نظرتان را داخل باکس جستجو وارد کرده و تاریخ رزرو را مشخص کنید. برای هر هتل، لیستی از اتاق‌ها و سوئیت‌های قابل رزرو برای شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب اتاق و وارد کردن اطلاعات همسفرانتان به قسمت پرداخت آنلاین هدایت می‌شوید و فرآیند خرید آنلاین شما تکمیل می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *