نحوه فعال کردن هات‌اسپات وای‌فای در آیفون

نحوه فعال کردن هات‌اسپات وای‌فای در آیفون
  • 1401/2/28
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

برای دسترسی به اینترنت می‌توانید تبلت یا لپ‌تاپ خود را به گوشی آیفون خود متصل کنید که برای انجام این کار هم به برنامه سومی نیاز ندارید.

اگر زمانی که خارج از منزل هستید به اینترنت نیاز دارید، می‌توانید وای‌فای عمومی رایگان را جست‌و‌‎جو کنید اما این روش پرخطر است زیرا ممکن است اطلاعات دستگاه شما توسط هکری، هک شود به همین دلیل بهتر است از گوشی آیفون خود به عنوان یک هات‌اسپات Wi-Fi استفاده کنید و به سادگی تبلت، لپ تاپ یا تلفن دیگری را به آیفون خود متصل کنید و اجازه اتصال به اینترنت را به آن بدهید.

وقتی هات‌اسپات شخصی را در آیفون خود فعال کردید، هر دستگاهی که Wi-Fi دارد می‌تواند از طریق اتصال داده آیفون شما به اینترنت متصل شود.

مراحل فعال کردن هات‌اسپات در آیفون:

  • در ابتدا، برنامه تنظیمات را باز کنید و روی Personal Hotspot ضربه بزنید.
  • روی قسمت Wi-Fi Password ضربه بزنید و رمز عبور را وارد کنید.

چرا هات اسپات شخصی من در لیست شبکه‌های وای‌فای نیست؟

اگر نمی‌توانید نقطه اتصال تلفن خود را در دستگاه دیگری ببینید، بررسی کنید که Hotspot شخصی قابل شناسایی باشد. برای انجام این کار، Control Center را باز کنید.

برای نمایش میانبر Personal Hotspot، روی قسمت بالا سمت چپ فشار دهید. به احتمال زیاد خاکستری می‌شود و خاموش است روی آن ضربه بزنید و منتظر باشید تا سبز رنگ شود پس از آن هات‌اسپات باید در لیست شبکه‎‌های Wi-Fi شما ظاهر شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *