معرفی هتل امیرکبیر کاشان از بهترین هتل های سه ستاره کاشان

معرفی هتل امیرکبیر کاشان از بهترین هتل های سه ستاره کاشان
  • 1401/3/1
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

هتل امیرکبیر کاشان یکی هتل های قدیمی این شهر می باشد که در سال ۱۳۵۶ بنا شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل ۳ ستاره امیرکبیر که به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان نیز شناخته می شود با موقعیت مکانی ویژه، معماری مدرن و فضای دلنشین و ارائه خدمات و امکانات عالی مطابق با استانداردها و معیارهای روز صنعت هتلداری یکی از گزینه های مناسب برای اقامتی خاطره انگیز در کاشان می باشد. اگر قصد دارید در سفر به کاشان در یک هتل فوق العاده و با قیمت مناسب اقامت دلنشینی را تجربه کنید می توانید رزرو هتل امیرکبیر کاشان را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ انجام دهید. در این مقاله به بررسی جامع و کامل این هتل سه ستاره می پردازیم. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات لازم تا انتها همراه ما باشید.

اتاق های هتل امیرکبیر کاشان

ساختمان هتل امیرکبیر دارای ۶ طبقه و ۱۰۵ باب اتاق بسیار شیک و راحت است. اتاق های هتل امیرکبیر کاشان از دکوراسیون و طراحی منحصربفرد و جذابی برخوردار بوده و تمامی امکانات رفاهی و خدمات لازم برای تامین رفاه حال بیشتر مهمانان در آنها در نظر گرفته شده است. اتاق های دو تخته این هتل در عین سادگی از محیطی دنج و دوست داشتنی برخوردارند. این اتاق ها که به صورت توئین و با دو تخت سینگل از مهمانان میزبانی می کنند دارای چشم انداز فوق العاده ای از شهر کاشان می باشند. اتاق های دو تخته هتل امیرکبیر بهترین گزینه برای اقامت زوج های جوانی است که کاشان را برای سفر ماه عسل خود انتخاب نمودند. این اتاق های ظرفیت نفر اضافه را دارند و در صورت درخواست هتل سرویس های لازم را به مهمانان ارائه می دهد.

اتاق های سه تخته هتل امیرکبیر نیز پس از بازسازی از فضایی بسیار زیبا با طراحی دکوراسیون چشم نوازی برخوردار گشتند. این اتاق ها دارای سه تخت سینگل بوده و امکانات و خدمات متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است. اتاق های چهار تخته و پنج تخته این هتل سه ستاره نیز دارای تخت ها و مبلمان بسیار راحت و با کیفیت می باشند. در این اتاق ها نیز همانند سایر اتاق های هتل امکانات و خدماتی همچون روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، چایساز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و … وجود دارد.

زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ و تحویل ساعت ۱۴ است. تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۸ مشمول پرداخت ۵۰ درصد از هزینه اتاق می گردد و پس از آن معادل یک شب کامل محاسبه خواهد شد. هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان بوده و اقامت کودکان ۶ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از تخت، ۵۰ درصد مبلغ سرویس خواب اضافه می باشد.

هتل امیرکبیر کاشان

امکانات ویژه هتل امیرکبیر کاشان

هتل سه ستاره امیرکبیر کاشان جزو شاخص ترین هتل های کاشان است. این هتل امکانات و خدمات ویژه و درجه یکی را برای رفاه حال مسافران و رضایت خاطر آنها فراهم نموده است. گردشگرانی که قصد سفر به کاشان را دارند می توانند با رزرو هتل امیرکبیر و اقامت در آن از این امکانات و خدمات نهایت بهره را ببرند و اقامتی دلنشین و سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

مهمانان هتل می توانند برای صرف غذاهای لذیذ و با کیفیت به سراغ رستوران هتل بروند. این رستوران در طبقه همکف واق شده و ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد و از فضایی لوکس با چیدمانی بسیار زیبا برخوردار است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود در این رستوران سرو می شوند که با استفاده از بهترین مواد اولیه طبخ می گردند. آشپزان این رستوران بسیار حرفه ای و مجرب بوده و غذاهای خوش طعم را ارائه می دهند. لذت نوش جان کردن یک وعده غذای درجه یک در رستوران هتل امیرکبیر می تواند خاطره ای ماندگار از اقامت در این هتل برای شما رقم بزند.

اگر در مدت اقامت خود در هتل امیرکبیر هوس یک عصرانه دلچشی را داشتید می توانید به سراغ کافی شاپ مجموعه بروید. این کافی شاپ از محیطی دنج و دوست داشتنی برخوردار بوده و انواع نوشیندنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع را ارائه می دهد. کافی شاپ هتل امیرکبیر که یکی از بهترین هتل های کاشان با قیمت مناسب نیز محسوب می شود، بهترین مکان برای جلسات و دورهمی های دوستانه و خانوادگی به شمار می رود و شما می توانید اوقات خوش و لحظات به یادماندنی در این کافی شاپ تجربه کنید. از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل امیرکبیر می توان به مواردی همچون صندوق امانات، فروشگاه، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، فضای سبز، سالن بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، باربری، خانه داری، لاندری، پارکینگ، اینترنت و … اشاره نمود.

هتل امیرکبیر کاشان

جاذبه های نزدیک هتل امیرکبیر کاشان

گردشگرانی که کاشان را برای سفر انتخاب می کنند می توانند با رزرو هتل امیرکبیر و اقامت در آن دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کاشان و مراکز مهم شهر و جاذبه های گردشگری آن داشته باشند. یکی از مزیت های این هتل موقعیت مکانی ویژه آن می باشد. که در فاصله ای نزدیک با موزه امیرکبیر و مجموعه باغ و حمام فین کاشان قرار گرفته است. این مجموعه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر کاشان محسوب می گردد که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.

همچنین دیگر اماکن و نقاط توریستی کاشان مانند خانه های تاریخی طباطبایی، بروجردی ها و عامری ها، مسجد و مدرسه آقابزرگ، تیمچه امین الدوله، تپه باستانی سیلک و … در نزدیکی این هتل واقع شده اند. اگر می خواهید اقامتی دلنشین و سفری لذت بخش به کاشان را تجربه کنید می توانید رزرو هتل امیرکبیر را از طریق سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ انجام دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *