ارزانترین و با کیفیت ترین تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ در سال ۲۰۲۲

ارزانترین و با کیفیت ترین تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ در سال ۲۰۲۲
  • 1401/3/2
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

تلویزیون سامسونگ ۵۰TU7002

آیا قصد خرید تلویزیون سامسونگ دارید؟ آیا با ویژگی‌های تلویزیون کریستال سامسونگ آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های ۵۰ اینچ کریستال سامسونگ را برای شما معرفی کنیم. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K است و در سال ۲۰۲۰ در ۳ سایز ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ توسط برند سامسونگ تولید و به بازار عرضه شده است. سایز ۵۰ اینچ تلویزیون TU7002 برای محیط‌های متوسط و بزرگ گزینه بسیار فوق‌العاده محسوب می‌شود. تلویزیون ۵۰TU7002 نقاط قوت بسیار گسترده‌ای دارد که در این مقاله به هر کدام از آنها اشاره می‌کنیم. در قدم اول تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ TU7002 به فناوری کریستال مجهز شده است. همچنین این محصول دارای کیفیت تصویر ۴K است و تصاویر با تراکم پیکسلی گسترده نمایش می‌دهد.

برای دیدن لیست قیمت جدیدترین و بهترین تلویزیون های سامسونگ سال ۲۰۲۲ میتوانید این عبارت را داخل گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید : قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت رکسوند

تلویزیون کریستال سامسونگ TU7002 محصول سال ۲۰۲۰ است و در لیست تلویزیون‌های کریستال سامسونگ قرار گرفته است. صفحه نمایش این محصول از نوع صفحه نمایش ال ای دی می‌باشد که با وجود فناوری کریستال می‌تواند بهترین کیفیت تصاویر را در مقایسه با تلویزیون‌های ال ای دی معمولی برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۰TU7002 از رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلویزیون دارای ۲۰ وات توان صوتی است و با داشتن سیستم عامل تایزن به امکانات و قابلیت‌های مختلفی مجهز شده است. برای خرید تلویزیون ۵۰TU7002 و دریافت لیست قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲ به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید و این تلویزیون را با قیمت مناسب همراه با دریافت مشاوره رایگان خریداری کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون ۵۰TU7002

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل TU7002 به فناوری کریستال مجهز شده است. این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون کریستال سامسونگ قرار گرفته است و در سال ۲۰۲۰ در سه سایز ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ تولید شده است. تلویزیون ۵۰TU7002 با داشتن فناوری کریستال کیفیت تصاویر عالی ارائه می‌دهد. شما تمامی صحنه‌ها و تصاویر را با دقت بسیار گسترده و کیفیت عالی مشاهده می‌کنید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۵۰TU7002 به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و رزولوشن تصویر گسترده‌ای دارد. یکی از قابلیتهای بسیار مهم در تلویزیون ۵۰TU7002 وجود فناوری HDR می‌باشد و محتوای HDR را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد و به فرمتهای HDR10+ و HLG  مجهز شده است. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ ۵۰TU7002 به فناوری Contrast Enhancer مجهز شده است و با وجود قابلیت Mega Contrast کنتراست تمامی تصاویر را بهبود داده و آنها را با جزئیات و دقت رنگی گسترده نمایش می‌دهد. کنتراست تصاویر در کیفیت تصویر نقش بسیار مهمی دارد و باعث می‌شود که شما تصاویر را به صورت دقیق و با جزئیات کامل مشاهده کنید.

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 50TU7002 در سایت رکسوند

تلویزیون هوشمند سامسونگ و ۵۰TU7002 به فناوری PurColor مجهز شده است و تمامی رنگ‌ها را به صورت طبیعی و زنده به نمایش می‌گذارد. شما تمامی محتوا و صحنه را به صورت واقعی دریافت می‌کنید. تلویزیون ۵۰TU7002 دارای پردازنده کریستال است که می‌تواند محتوای فورکا را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد و سوی دیگر رزولوشن تصاویر با کیفیت را نیز افزایش می‌دهد. زیرا این تلویزیون قابلیت ۴K Upscaling مجهز شده است و تمام این محتواها را در حد کیفیت فورکا نمایش می‌دهد. تلویزیون ۵۰TU7002 دارای قابلیت Motion Rate 100 است و صحنه‌های سریع و اکشن را به صورت صریح و شفاف نمایش می‌دهد. هیچ گونه تاری و تاخیر بر روی صفحه نمایش تلویزیون وجود ندارد. تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۰TU7002 به قابلیت Filmmaker مجهز شده است و می‌تواند محتوای فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهد.

اگر کیفیت تصویر تلویزیون خیلی براتون مهمه میتوانید وارد لینک زیر بشید تا تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۲ که بهترین کیفیت تصویر رو دارند براتون بیاره :

https://rexond.com/product-category/tv/brand-tv/samsung/

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU7002

تلویزیون هایی که از سیستم صوتی با کیفیتی برخوردار باشن طبیعتا قیمت بیشتری هم دارند. برای دریافت قیمت تلویزیون ۲۰۲۲ در سایت رکسوند وارد سایت rexond.com شوید و تلویزیون هایی که دارای کیفیت صدای بالایی هستند رو مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۰TU7002 به سیستم صوتی دو کانال مجهز شده است. این تلویزیون سایز صفحه نمایش ۵۰ اینچ دارد و از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است. سایز صفحه نمایش با میزان قدرت صوتی تلویزیون کاملا تناسب دارد و شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خودتان یا سایر صدای تلویزیون با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید. هرچه میزان صدا افزایش یابد کیفیت آن حفظ می‌شود و هیچ گونه کاهش کیفیت صدا وجود نخواهد داشت.

تلویزیون ۵۰TU7002 20 وات توان صوتی دارد و هیچ گونه نویز صوتی ارائه نمی‌دهد. یکی از فناوری‌های صوتی بسیار مهم در تلویزیون ۵۰TU7002 وجود فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus می‌باشد و این فناوری کیفیت صدای خروجی را بهتر می‌کند. همچنین با قابلیت Adaptive Sound صدای تلویزیون با توجه به شرایط محیط اطراف پخش می‌شود. به عبارتی اگر شما در شب به تماشای تلویزیون بپردازید تلویزیون می‌تواند به صورت هوشمند تشخیص داده و حالت صدای متناسب باشد و برای آن انتخاب کند. همچنین از سوی دیگر تلویزیون ۵۰TU7002 به قابلیت Dialog Enhancement مجهز شده است و صدای تمامی دیالوگ‌ها را بهتر می‌کند به همین دلیل شما حتی زمزمه‌های بازیگران با کیفیت بسیار بالایی دریافت می‌کنید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۰TU7002

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل ۵۰TU7002 در لیست تلویزیون‌های کریستال هوشمند قرار گرفته است. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است. سیستم عامل تایزن به صورت انحصاری در اختیار شرکت سامسونگ قرار دارد و در محصولاتش به کار می‌رود. نسخه سیستم عامل تایزن در تلویزیون ۵۰TU7002 نسخه ۵٫۵ می‌باشد. تلویزیون ۴K سامسونگ ۵۰TU7002 به امکانات و قابلیت‌های مختلف مجهز شده است و از نرم‌افزارهای متفاوتی نیز پشتیبانی می‌کند به عنوان مثال با وجود نرم افزار SmartThings شما می‌توانید امکانات هوشمند خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۰TU7002 دارای مرورگر وب قدرتمند است و می‌توانید با استفاده از آن به وبگردی بپردازید و دنیایی از اطلاعات درستی داشته باشید. این تلویزیون می‌تواند دنیایی از شبکه‌های مختلف به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار دهد و شما ساعت‌ها پای تلویزیون بنشینید.

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 50TU7002 در سایت رکسوند

طراحی تلویزیون ۴K سامسونگ ۵۰TU7002

تلویزیون سامسونگ مدل TU7002 سایز ۵۰ اینچ دارد و از نظر طراحی تقریبا مشابه با تلویزیون TU7000  می‌باشد. این دو تلویزیون از نظر امکانات و هزینه، طراحی در برخی از نقاط با یکدیگر متفاوت هستند. تلویزیون ۵۰TU7002 محصول سال ۲۰۲۰ است که طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و در رنگ مشکی تولید شده است. این تلویزیون صفحه نمایش کریستال و ال ای دی دارد و شما می‌توانید برای تماشای حرفه‌ای فیلم از آن استفاده کنید. تعداد پورت‌های HDMI در این تلویزیون دو عدد است و تعداد پورت‌های USB یک عدد می‌باشد. شما می‌توانید تلویزیون ۵۰TU7002 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری نمایید.

برای دریافت لیست قیمت تمامی تلویزیون های سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میتوانید عبارت زیر را داخل گوگل سرچ کنید و وارد لینک اول بشید : قیمت تلویزیون در سایت رکسوند

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *