خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی مه ویژن

خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی مه ویژن
  • 1401/3/2
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

به نقل از مه ویژن، شرکت طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی؛ مخاطبان به سایت هایی با طراحی خلاقانه بیشتر اعتماد می کنند. اما علت چیست؟ روزانه وب‌سایت‌های زیادی در حال طراحی و بارگذاری در فضای وب هستند. اکثر شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده استفاده می کنند. به همین دلیل مخاطبان اکثرا در حال بازدید از سایت های تکراری و مشابه هستند. نهایتا ترکیب رنگ ها با هم متفاوت است. به همین دلیل وقتی کاربران یک سایت با طراحی خلاقانه و متفاوت را می بینند. برایشان جذابیت دارد و به آن برند به دلیل کپی نکردن از دیگران اعتماد می کنند.

این به این معنی است که برند شما قصد فعالیت حرفه ای در زمینه کاری خودش را دارد و کاربران متوجه هدف شما خواهند شد. شاید کسی به این مورد توجه نکند اما خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، شخصی و انواع وب سایت نقش بسیار مهمی دارد. اهمیت خلاقیت در برندسازی است. مهم است که مخاطبانتان شما را از دیگر همکارانتان متمایز بدانند و در ذهن مخاطب ماندگار شوید.

به همین دلیل مه ویژن در تمام وب سایت هایی که طراحی می کند به این موارد توجه می کند. مخصوصا در طراحی سایت فروشگاهی، زمانی که کاربران برای خرید وارد وب سایت فروشگاهی شما می شوند اولین دلیل خرید آنها، اعتماد است. در ابتدا به شما اعتماد می کنند و این امر فقط در طراحی سایت فروشگاهی شما دیده می شود.

هدف مه ویژن در طراحی سایت فروشگاهی، رشد کسب و کار مشتریان است.

مراحل ساخت سایت فروشگاهی در مه ویژن

آنچه در روند سفارش ساخت سایت فروشگاهی در مه ویژن مهم است، کسب و کار شماست. کسب و کار شما یک هویت منحصر به فرد دارد. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای فقط شامل برنامه نویسی آن نمی‌باشد. یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای باید با اصول طراحی وب‌سایت، مخاطب، روانشناسی رنگ‌ها، طراحی گرافیکی و بسیاری مهارت دیگر آشنایی داشته باشد و آن‌ها را در طراحی فروشگاه آنلاین به کار گیرد.

مه ویژن در تعریف طراحی سایت خلاقانه این طور عنوان می کند :

” طراحی فروشگاه اینترنتی خلاقانه، طراحی وب‌سایتی است که با توجه به نوع کسب‌وکار و هویت برند طراحی شده باشد و سلیقه مخاطب هدف را در نظر بگیرد و تمامی المان‌های آن مثل رنگ، لوگو، فونت، حتی انیمیشن ها هوشمندانه انتخاب شود. ”

روزانه وب‌سایت‌های زیادی در حال طراحی و بارگذاری در فضای وب هستند. پس تمایز حرف اول را می زند. مهم است که متفاوت باشید تا دیده شوید.

مرحله اول ایده پردازی در طراحی سایت فروشگاهی

در مه ویژن ابتدا با توجه به برند، محصول شما، پرسونای مخاطبانتان  و سلیقه شما ایده پردازی انجام می شود. جذاب ترین بخش اینجاست تا وب سایت شما شخصیتی در شان برند و مخاطبانتان داشته باشد.

اهمیت خلاقیت طراحی سایت فروشگاهی برای هر شخص یا شرکتی که محصولی برای فروش داشته باشد بسیار مهم است. طراحی و ساخت سایت فروشگاهی راهی برای ورود شما به دنیایی از دیجیتال مارکتینگ است. با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر مردم ساعت‌های زیادی در روز را در دنیای مجازی می‌گذرانند. یکی از راه هایی که امکان سود بیشتر را به فروشندگان می‌دهد طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی است.

گرافیک وب سایت فروشگاهی در مه ویژن

در طراحی سایت های فروشگاهی، ایجاد و انتقال حس خوب در تجربه خرید مهم است. پس طراحی سایت فروشگاهی بر پایه تجربه خوب کاربری شکل می گیرد. هدف فروشگاه آنلاین فروش است و این مورد از قدم طراحی تا اجرا باید در نظر گرفته شود. پس از اتمام طراحی گرافیک سایت فروشگاهی، به سراغ اجرا و برنامه نویسی می رویم.

نحوه اجرا و برنامه نویسی وب سایت فروشگاهی در مه ویژن

آنچه در اجرا و پیاده سازی در مه ویژن اهمیت دارد، برنامه نویسی بر اساس بهینه بودن و اصول سئو است. در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای، مهم است که از همان ابتدا مواردی که مربوط به اصول سئو است در اولویت باشد. استفاده از کدهای بهینه برای سرعت مناسب لود سایت و موارد این چنین در اولویت هستند تا از ابتدا همه چیز اصولی انجام شود.

طراحی ریسپانسیو وب سایت های فروشگاهی در مه ویژن

ریسپانسیو یعنی نمایش صحیح فروشگاه آنلاین شما در تمام دستگاه ها، تبلت، موبایل و دسکتاپ. به این معنی است که مشتریان شما در هر لحظه امکان دسترسی به فروشگاه اینترنتی شما را داشته باشند. در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که اینترنت داشته باشند، سایت فروشگاهی شما در دسترس باشد. مه ویژن این مورد را از طراحی تا اجرای فروشگاه آنلاین در نظر می گیرد و همه طراحی سایت ها را بر اساس همین قانون اجرا و پیاده سازی می کند.

داشتن امکانات مختلف در طراحی سایت برای فروش کالا

آنجا که حرف از فروش کالا می شود، باید به مشتری این امکان را داد که تا جزئیات محصول را بررسی کند، در مه ویژن برای هر سایت فروشگاهی این امکان در نظر گرفته می شود که با توجه به نوع محصول، بتوان جزئیات دقیقی را برای مشتریان عنوان کرد. همیشه این موضوع برای مه ویژن مهم بوده است که هدف از طراحی سایت فروشگاهی، فروش بیشتر برای صاحب فروشگاه اینترنتی است؛ و با همین دید، طراحی سایت های فروشگاهی را انجام می دهد.

نحوه پشتیبانی سایت فروشگاهی در مه ویژن

آنچه که در برای هر سایت فروشگاهی مهم است، پس از تحویل وبسایت فروشگاهی است. پس از اتمام پروژه، مهم است که شرکت طراحی سایت فروشگاهی شما را حمایت کند و در مسیر پیشرفت تنها نباشید. این مهم است که “مه ویژن” برای پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی در کنار شماست و می توانید روی کمک آنها حساب کنید.

 

آنچه شرکت طراحی سایت “مه ویژن” را متمایز کرده است، طراحی سایت خلاقانه، کارآمد و متناسب با ویژگی‌های هر کسب و کار است که باعث شده تا طراحی وب سایت برای هر یک از مشتریان متفاوت و منحصربفرد باشد. در واقع آنچه که “Mahvision.com” را از شرکت های طراحی سایت دیگر متمایز کرده است، انجام مراحل دقیق طراحی وب سایت است، تا آنجا که توانسته همه استانداردهای مراحل طراحی وب سایت، در دنیای دیجیتال را رعایت کند. اگر برای کسب و کار خود به دنبال یک شرکت مطمئن هستید حتما با مه ویژن تماس بگیرید و نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی در مه ویژن را مشاهده کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *